Octavia 1,6 benzyna, 2000rok - odpala i gasnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomtru
    Classic
    • 2010
    • 13

    Octavia 1,6 benzyna, 2000rok - odpala i gasnie

    Ja już jestem po geometrii u Grześka i mogę powiedzieć tylko jedno: nie wiem co on zrobił, ale fura jeszcze nigdy się tak nie prowadziła Tak więc jeśli chodzi o relację nakładu finansowego/odczucia z jazdy, to przebija chyba nawet chiptuning

    Polecam szczerze DGW!
    Tomek

  • adik85
    Classic
    • 2009
    • 18

    #2
    Octavia 1,6 benzyna, 2000rok - odpala i gasnie

    Witam
    Jak w temacie Octavia 1,6 benzyna, 2000rok
    Dzis zdarzyła mi się po raz trzeci dziwna sytuacja.
    Po przejechaniu okolo 60km zatrzymałem sie na chwilkę na parkingu po czym znów chcąc kontynuować jazdę auto odpaliłem ( i tu bez problemu). Po przejechaniu 100 metrów i gdy miałem ruszać ze skrzyzowania nagle auto jakby opadło całkiem z sil i zgasło. Trzy kolejne paroby odpalenia auta kończyły sie krótkim zapłonem po czym auto znów gasło. Wyraźnie było odczuwalne jakby nie wchodziło na właściwe obroty. Za 4 razem auto odpaliło normalnie i znów moglem kontynuować podroż. Czy ktos ma jakieś pomysły gdzie może byc problem? Sprawdziłem bezpieczniki sa wporządku.

    Komentarz

    • jacog
      Rider
      • 2008
      • 420
      • Felicia I (6U1)

      #3
      Jak odpala na sekunde i gasnie to problem z immo ale u ciebie chyba cos innego wystepu. Moze nie odpala na wszystkie cylindry albo go na starcie zalewa - raczej odpada bo po kolejnych takich odpaleniach bedzie coraz gorzej. Lub odwrotnie - brakuje paliwa (zdycha pompa, zapchany filtr).

      Komentarz

      • adik85
        Classic
        • 2009
        • 18

        #4
        Immo wyłączone wiec to nie to. Druga sprawa tez odpada bo po 3 odpaleniu czasem jest już ok i znów mogę jechać długie km bez problemu. (nigdy nie gaśnie w czasie jazdy dłuższej) Co do pompy lub filtra nie mam pewności. na dniach będę miał kabelek to podepnę może coś wykryje to wrzucę na forum.

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Trzeba sprawdzić czego mu brakuje jeśli nie chce odpalić - iskry czy paliwa?
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • octaviaRK
            Ambiente
            • 2010
            • 116

            #6
            moze walniety ktorys z czujnikow np czujnik temperatury i wchodzi w tryb awaryjny wtedy silnik lubi sie zalewac i trudno uruchomic bez dodania gazu conajmniej do polowy. konieczniy odczyt kodów błędów.
            robert octaviaRK

            Komentarz

            • adik85
              Classic
              • 2009
              • 18

              #7
              witam

              Odświeżam problem gdyż w dalszym ciągu sytuacja czasem się powtarza.

              Nie moglem dodać żadnych wiadomości bo długo czekałem na kabel VAG.
              Po podłączeniu i z czytaniu błędów na silniku dostałem takie oto informacje:
              635 - oxygen sensor heater in front of TWC fault
              525 - oxygen sensor (G39) incorrect signal
              522 - engine coolant Temp sender (G62) incorrect signal INTERMITTENT
              688 - battery positive Voltage (B+) term. 30 Open circuit INTERMITTENT

              CZy ktoś może mi powiedzieć co właściwe oznaczają te bledy?
              i jak je ewentualnie skasować? i co należny wymienić?
              jakiego programu najlepiej używać? ja z czytywałem VWTOOL

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                za twój problem z paleniem odpowiada najprawdopodobniej uszkodzony czyjnik temp.silnika lub zły styk na wtyku tego czujnika.dobrze by był gdybys skasował błedy i pojezdził do wystompienia usterki i zczytał jeszcze raz błedy ,poniewarz masz jeszcze 2 błedy z sondy lambda .jeden bład dotyczy podgrzewania sondy lamda przed katem a drugi przeryw w obwodzie sondy ,mozesz spradzic stan złoncza pod nogani pasarzera do wtyku mogła dostac sie woda i nie ma dobrego kontaktu.
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Gdzieś się traci zasilanie czujników ze sterownika.
                  Pewnie gdzieś zazieleniało na połaczeniu instalacji w komorze silnika.
                  Przewody pod napięciem + wilgoć + sól = problemy.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • adik85
                    Classic
                    • 2009
                    • 18

                    #10
                    A podpowie ktos jak usunac bledy ? I gdzie szukać tych czujników i jak poprawić styki?

                    Komentarz

                    Pracuję...