[O2FL] problem ze sprawdzeniem stanu oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lisek1111
    Classic
    • 2010
    • 15

    [O2FL] problem ze sprawdzeniem stanu oleju

    Baba jadąca poprzednią Ibizą Cupra 1.9 TDI 160 KM lewym pasem na 3 pasmówce, prędkośc na poziomie 65 - 70 km/h, wszyscy ja wyprzedzali środkowym i prawym, ja jechałem za nią, mrugałem a ona nic :////
  • aniam111
    Rider
    • 2009
    • 436

    #2
    [O2FL] problem ze sprawdzeniem stanu oleju

    Witajcie,
    Swoje pytanie kieruje głównie do użytkowników O2FL z silnikami benzynowymi TSI.
    Czy macie u Was problem ze sprawdzeniem stanu oleju silnikowego?

    U mnie na bagnecie nigdy nie wiadomo jaki jest stan. Bagnet mniej więcej do 1/3 wysokości "wysmarowany" jest zawsze olejem. Mniej lub bardziej (czasami po jednej stronie bardziej - wygląda to tak jakby bagnet podczas wyciągania przylegał do ścianki i to rozmazywało wskazanie).
    Nie ma odznaczającego się miejsca w którym poziom oleju się kończy.
    Faktycznie włożenie bagnetu ponownie wymaga użycia minimalnej siły (tak jakby ścianki hamowały).
    Można tak czynności powtarzać wielokrotnie (z wycieraniem bagnetu) a i tak nie wiadomo jaki jest stan.
    Też tak macie???

    Sprawdzam na zimnym silniku.

    Dzięki za odpowiedz
    Ania
    AniaM
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
    O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)

    Komentarz

    • ziutecki
      Drive
      • 2009
      • 61

      #3
      U mnie jest tak, że wkładam bagnet przekręcony o 90 stopni, a dopiero pod koniec przekręcam go z powrotem na właściwe położenie. I wtedy wycieranie ma sens.

      Komentarz

      • kasper64
        Drive
        • 2010
        • 78

        #4
        Zero problemów po wyjeciu bagnetu wytarciu i ponownym pomiarze.
        kasper64

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          U mnie ogólnie bez problemów, chociaż czasami zdarza się, że z jednej czy drugiej strony widać, że gdzieś "zaciągnie o ściankę, ale to na samym końcu bagnetu. Takie rozmazywanie może sugerować zbyt wysoki poziom oleju, ale to musiało by być naprawdę dużo za dużo, ew. brak ( lub słabe ) odpowietrzenie skrzyni korbowej i ciśnienie próbuje "wypychać" olej przez bagnet... Jak auto na gwarancji to się nie przejmuj i jedź do ASO niech coś zrobią, albo chociaż odnotują, że byłaś z takim problemem ( a oni go olali ). W razie "W" zawsze będzie łatwiej o naprawę gwarancyjną jakby co...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • Psycho Dad
            Rider
            • 2009
            • 629

            #6
            Zero problemów... sprawdzam po nocy ... wtedy wszystko spływa i nie ma zacieków... zresztą chwilkę po zgaszeniu tez jest spoko
            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

            Komentarz

            • aniam111
              Rider
              • 2009
              • 436

              #7
              kowal 2002, no u mnie niestety już po gwarancji
              AniaM
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
              O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)

              Komentarz

              Pracuję...