Baba jadąca poprzednią Ibizą Cupra 1.9 TDI 160 KM lewym pasem na 3 pasmówce, prędkośc na poziomie 65 - 70 km/h, wszyscy ja wyprzedzali środkowym i prawym, ja jechałem za nią, mrugałem a ona nic :////
[O2FL] problem ze sprawdzeniem stanu oleju
Zwiń
X
-
[O2FL] problem ze sprawdzeniem stanu oleju
Witajcie,
Swoje pytanie kieruje głównie do użytkowników O2FL z silnikami benzynowymi TSI.
Czy macie u Was problem ze sprawdzeniem stanu oleju silnikowego?
U mnie na bagnecie nigdy nie wiadomo jaki jest stan. Bagnet mniej więcej do 1/3 wysokości "wysmarowany" jest zawsze olejem. Mniej lub bardziej (czasami po jednej stronie bardziej - wygląda to tak jakby bagnet podczas wyciągania przylegał do ścianki i to rozmazywało wskazanie).
Nie ma odznaczającego się miejsca w którym poziom oleju się kończy.
Faktycznie włożenie bagnetu ponownie wymaga użycia minimalnej siły (tak jakby ścianki hamowały).
Można tak czynności powtarzać wielokrotnie (z wycieraniem bagnetu) a i tak nie wiadomo jaki jest stan.
Też tak macie???
Sprawdzam na zimnym silniku.
Dzięki za odpowiedz
AniaAniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
-
-
U mnie ogólnie bez problemów, chociaż czasami zdarza się, że z jednej czy drugiej strony widać, że gdzieś "zaciągnie o ściankę, ale to na samym końcu bagnetu. Takie rozmazywanie może sugerować zbyt wysoki poziom oleju, ale to musiało by być naprawdę dużo za dużo, ew. brak ( lub słabe ) odpowietrzenie skrzyni korbowej i ciśnienie próbuje "wypychać" olej przez bagnet... Jak auto na gwarancji to się nie przejmuj i jedź do ASO niech coś zrobią, albo chociaż odnotują, że byłaś z takim problemem ( a oni go olali ). W razie "W" zawsze będzie łatwiej o naprawę gwarancyjną jakby co...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, no u mnie niestety już po gwarancjiAniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
Komentarz