[O2] opór na kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • turpiz7
    Classic
    • 2013
    • 13

    [O2] opór na kierownicy

    Nie no to jest jak wróżenie z fusów...najlepiej idokładniej to zrobić logi dynamiczne nawet ze trzy razy by mieć pewność a potem możemy dumać
    Zakres przyspieszania jest najlepszy tam gdzie masz max moment obrotowy u mnie to od 1800do 4600.
  • Michal_S
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    [O2] opór na kierownicy

    Witajcie,
    ostatnio zaobserwowałem dziwny opór na kierownicy - przy jeździe kilka sekund na wprost bez ruszania kierownicą, pojawia się opór przy próbie skręcenia kierownicy, który się "przełamuje" i potem już ruch kierownicą jest płynny. Potem znowu parę sekund jazdy na wprost - i to samo.
    Trzeba mocniej ruszać kierownicą, żeby ten opór przekroczyć, nie da się delikatnie korygować. Nie jest to jednak cały czas, często się pojawia, ale nie trwa cały czas.
    Zwróciłem na to uwagę przede wszystkim przy jeździe autostradą z większą prędkością na tempomacie, ale również się pojawiało przy mniej więcej 100 km/h, a także bez tempomatu.
    Czy ktoś z Was z czymś takim się spotkał?

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      Michal_S,

      w O2 wspomaganie jest elektryczne. Po pierwsze, to pytanie czy wypluło jakieś błędy na VAGu? Być może coś nie tak z tym czujnikiem obrotu kierownicy, który z założenia ma uruchamiać ten silniczek we wspomaganiu...
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • Michal_S
        Classic
        • 2011
        • 2

        #4
        Jeszcze nie byłem w serwisie, chciałem się zorientować czego mam się spodziewać, bo być może ktoś już to przerabiał Ale ten czujnik to by mógł pasować, umówiłem się do serwisu, zobaczę.

        Komentarz

        • Dareek79
          Drive
          • 2010
          • 61

          #5
          no i dziś u mnie coś się stało ze wspomaganiem.
          Autko odpaliło i po ok 10 km zapaliła się kontrolka z symbolem kierownicy i straciłem wspomaganie.
          po wyłączeniu zapłonu piszczy brzęczyk no i świeci czerwona ikonka kierownicy. Wspomagania brak.
          po podłączeniu VAGa - podobno- nie było mnie przy tym jakiś bład /uszkodzenie sterownika.
          co sie stało?
          pacjent OII 1.6 z 2005 r.
          HELP
          Alfa Romeo Giulietta 2015
          www.zadbaneauto.pl
          Oferta detailingowa dla OCP- szczegóły na priv

          Komentarz

          • dzygi
            Drive
            • 2011
            • 91

            #6
            najlepiej abyś podał numer błędu, na domyślanie się nikt ci może nie pomóc
            Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
            ---
            Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
            OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

            Komentarz

            • Dareek79
              Drive
              • 2010
              • 61

              #7
              Zamieszczone przez dzygi
              najlepiej abyś podał numer błędu, na domyślanie się nikt ci może nie pomóc
              Nowie wieści-
              więc po podpięciu kompa wyskakuje "błąd 00003 - sterownik 014 wadliwy"
              Z tego co twierdzi mechanik padł sterownik przy maglownicy- nr katalogowy VW 1K1909144H.
              Gdzie coś takiego kupić i jakie to koszty?
              HELP - sprawa dość pilna
              Alfa Romeo Giulietta 2015
              www.zadbaneauto.pl
              Oferta detailingowa dla OCP- szczegóły na priv

              Komentarz

              • marek_snopek
                Classic
                • 2011
                • 4

                #8
                Michal_S, Co Ci powiedzieli kolego w serwisie w sprawie tego oporu na kierownicy bo ja mam dokładnie to samo a samochód po gwarancji.
                Mare Snopek

                Komentarz

                • wesoły
                  Drive
                  • 2008
                  • 43

                  #9
                  Witam. Co powiecie na taki pyzypadek jaki mam ja: wracalem raz do domu w polowie drogi wspomaganie przestalo dzialac, swiatla na desce przygasly i kontrolka od akumulatora pali sie caly czas. Dodam ze nawet po zmianie aku jest tak samo.
                  Co tu robic?
                  Poratujcie koledzy.
                  Dziekuje

                  Komentarz

                  • dzygi
                    Drive
                    • 2011
                    • 91

                    #10
                    Alternator dobrze ładuje? Sprawdź prąd ladowania.
                    Sprawdzają bezpieczniki
                    Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
                    ---
                    Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
                    OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

                    Komentarz

                    Pracuję...