dzis rozmawialem z mechanikim i mi powiedzial ze ten zawór robi takie błedy , ze miał takie przypadki wczesniej i pomoygła taka wymiana albo to albo turbina , notlaf wpada teraz zawsze z rana odrazu po uruchomieni silnika jest bład po wyłaczeniu i włanceniu jest juz ok
jak masz czas to daj znao wpadne
dzis rozmawialem z mechanikim i mi powiedzial ze ten zawór robi takie błedy , ze miał takie przypadki wczesniej i pomoygła taka wymiana albo to albo turbina , notlaf wpada teraz zawsze z rana odrazu po uruchomieni silnika jest bład po wyłaczeniu i włanceniu jest juz ok
jak masz czas to daj znao wpadne
no cóz nie mam u siebie na wierzchy zaworu n75 i n 18 !
na necie znalazłem za 400 zl najdroższy
i zastanawiam sie w jak 100% mogę byc pewien ze to to !
Masz po prawej kolo akumulatora brazowa wtyczke i pomaranczowa??
Hmm, patrzac na foto to siedzi to po lewej stronie auta gdzies kolo zbiorniku plynu. N75 wg tego co bylo w mojej wiazce od BLS-a bylo nad serwem hamulcow, tam gdzie w BXE jest integra N75 i N18.
krzynol, to chyba pozytywna wiadomość dla niego, mimo awarii, nie ma dpfa :wink:
Ale skąd zatem świadomość ma , że jest posiadaczem blsa? Czyżby jakieś cudo od handlarzy nabył?
wynik :::
silnik po przeszczepie, poprzedni siadł, oginalnie był BLS a jest BXE nowy
wiec mała wymiana!
niedosyc ze BXE to ma jeszcze dpf
wiec maly misz masz
:evil: :evil:
wymieniliśmy czujnik doładowania , i temat zniknoł na 5 misiecy
taaa..............
od tamtego incydentu ostatnio przed wizyta u krzynola pojawił sie ten problem !
wystarczyło wyczyścic czujnik i mozna śmiagac dalej !
:P
Komentarz