Octavia mk1 RS 1.8T 180 KM 2002r - 2 problemy techniczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spaniel
    Drive
    • 2011
    • 66

    Octavia mk1 RS 1.8T 180 KM 2002r - 2 problemy techniczne

    j/w :wink: chcesz sam tył przyciemnić, to nie bierz najciemniejszej folii.. w kombii, vanie może taka być, ale w sedanie lub hatchbacku strasznie to wygląda...
    ja też kiedyś tylko ciemne brałem i na sam tył, ale teraz zawsze biorę 50 na przód i 30 na tył i wg mnie tak jest OK :wink: można też po całości zrobić 30 lub 50
    Spaniel
  • Coke
    Elegance
    • 2010
    • 771
    • Octavia II (1Z3)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Octavia mk1 RS 1.8T 180 KM 2002r - 2 problemy techniczne

    Witam, otóż tak:

    1. Auto odpala często dopiero za 2 razem, za 1 po prostu można kręcić i nic, czy to wina świec czy po prostu cewki czy jeszcze co innego?

    2. Samochód przyspiesza do pewnego momentu tak przy 4 tys łapie laga że nie ciągnie i potem znowu ciągnie...........

    co to może być?
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

    Komentarz

    • blackrs
      RS
      • 2008
      • 4826
      • Superb II combi (3T5)
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      miałem w swojej poprzedniej cos takiego z tym przytkaniem. nie zdarzyłem tego zrobić ale koles ktory po mnie kupil to pisał ze po wymianie pompy paliwa te objawy zniknely. chyba pompy paliwa teraz na 100% nie jestem pewien bo to rok temu było ale postaraj sie ją sparwdzic jak wiesz jak. ja neistety nie posiadam wiedzy jak to sie robi
      BYŁA o1 rs
      BYŁA o2 1.6
      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Pompa paliwa na 99%.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • blackrs
          RS
          • 2008
          • 4826
          • Superb II combi (3T5)
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          czyli sie nie myliłem. tak sobie przypomnialem że faktycznie jak samochod postal dlużej niz 12h to w tedy za 1 razem nie chcial zapalic. wiec by sie zgadzało
          BYŁA o1 rs
          BYŁA o2 1.6
          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

          Komentarz

          • florek186
            Ambiente
            • 2009
            • 235

            #6
            pompa paliwa jak postoi dłuzej to paliwo sie cofa i od razu nie dpalisz a szarpie bo nie dostaje ciśnienia odpowiedniego
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
            Było: 110 KM 235NM
            potem: 129KM 267Nm
            Obecnie: 154KM 354NM

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Coke, tak jak koledzy pisz pompa paliwa albo mikro styk w drzwiach bo po otworzeniu drzwi kierowcy powina sie właczyc pompa na kilka sekund a co do drugiego problemu to zrób logi z 1,31,115,118 bloku i odczytaj wartosci jakie sa 32 byc moze n75 sie przycina ale jak beda logi to bedzie pewnosc co jest nie halo
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • Coke
                Elegance
                • 2010
                • 771
                • Octavia II (1Z3)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM
                • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                #8
                aha, to zjawisko chwilowej zmuły jest na 4 i 5 biegu
                Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Bo wtedy potrzebna jest największa wydajność.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • Morrigar
                    Classic
                    • 2011
                    • 30

                    #10
                    Zamieszczone przez german81
                    Coke, tak jak koledzy pisz pompa paliwa albo mikro styk w drzwiach bo po otworzeniu drzwi kierowcy powina sie właczyc pompa na kilka sekund a co do drugiego problemu to zrób logi z 1,31,115,118 bloku i odczytaj wartosci jakie sa 32 byc moze n75 sie przycina ale jak beda logi to bedzie pewnosc co jest nie halo
                    Witam ja mam podobny problem ale nie muli tylko jak postoi dłużej to ciężko pali dopiero po 2 razie albo jak mu gazu dam. Zaciekawiło mnie to ze napisałeś o mikro styku w drzwiach jak to działa ze to z pompą jest powiązane to po stacyjce czy zawsze??

                    [ Dodano: Wto 03 Sty, 12 23:42 ]
                    german81, bo ogólnie u mnie nie pali się lampka po otwarciu drzwi kierowcy to może mieć w takim razie dużo wspólnego z ciężkim odpalaniem? A tak poza tym ile ci pali w mieście twój RS? Bo wciąż mnie martwi to spalanie a dopiero co go kupiłem i nie mam porównania. Chodzi mi o normalną spokojną jazdę.
                    Jest: Octavia I RS 1.8T
                    Była: Felicja FL 1.3MPI

                    Komentarz

                    • blackrs
                      RS
                      • 2008
                      • 4826
                      • Superb II combi (3T5)
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Morrigar
                      Witam ja mam podobny problem ale nie muli tylko jak postoi dłużej to ciężko pali dopiero po 2 razie albo jak mu gazu dam. Zaciekawiło mnie to ze napisałeś o mikro styku w drzwiach jak to działa ze to z pompą jest powiązane to po stacyjce czy zawsze?
                      jak otwierasz drzwi kierowcy to słychac taki dziwny dzwiek anwet eni wiem jak go opisać. wtedy pompa dopompowuje paliwo do silnika które sie cofneło podczas dłurzszego postoju.
                      Zamieszczone przez Morrigar
                      o ogólnie u mnie nie pali się lampka po otwarciu drzwi kierowcy to może mieć w takim razie dużo wspólnego z ciężkim odpalaniem? A tak poza tym ile ci pali w mieście twój RS? Bo wciąż mnie martwi to spalanie a dopiero co go kupiłem i nie mam porównania. Chodzi mi o normalną spokojną jazdę.
                      w moim poprzednim też nie działał mikrostyk w drzwiach kierowcy i taki sam był problem
                      co do spalania to mi po mieście średnio 12 palił.

                      w domu mam gdzieś 2 cyz 3 mikrostyki kiedys kupiłem na wymiane i nie zdarzyłem tego zrobić. jak ktoś będzie chciał to moge oddać o ile uda mi się je znaleźć
                      BYŁA o1 rs
                      BYŁA o2 1.6
                      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                      Komentarz

                      • marcinlomza83
                        Drive
                        • 2009
                        • 94

                        #12
                        Po dłuższym postoju przy uszkodzonym mikrostyku po włączeniu zapłonu czekałem ok 5 sek ( prawcowała pompa paliwa ) i odpalał za 1-szym razem, jeżeli od razu przekręcałem kluczyk to musiałem odpalac jeszcze raz, mi elektryk wymienił mikrostyk za 80 zł :?

                        Komentarz

                        • Sev
                          L&K
                          • 2007
                          • 1295

                          #13
                          Ja mam taki dziwny nawyk jeszcze z czasów diesla, że nie odpalam od razu tylko czekam aż zgasną kontrolki i zaraz po tym jak słyszę "bzzzz, pyk" czyli ten dziwny dźwięk o którym wspomina blackrs, czyli moment kiedy pompa przestanie pompować. Pali na dotyk.
                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            Coke, jesli ta zamuła jest tylko chwilowa to moze to nie byc wina pompy .u mnie pompa powli sie konczy i objaw jest taki ze na 4i5 biegu od 4tys. juz nie ma takiego ciagu jak kiedys a auto jedzie płynie bez zamuły a cisnienie spada ponizej 3 bar .wydajnosc pompy mozesz sprawdzic vagiem logujac czasy wtrysku na 4biegu w całym zakresie obrotów maksymalnie powinen dochodzic do 16 ms albo wpinajac manometr w układ paliwoy przy listwie i powinienes miec ok 3.5 bar w calym zakresie obrotów przy pełnym obiarzeniu Morrigar, moja octavia pali tyle ile wleje tyle spali ale tak na powarznie to przy spokojnej jezdzie po miescie to tak 10-11l a jak zczene ja porzadnie butowac to i pod 20l podchodzi .jesli chcesz zmiejszyc spalanie to sprawdz wszyskie odmy czy sa szczelne i układ turbo czy nie ma nieszczelnosci .a i umnie jest znacza róznicz w spalaniu miedzy 98 a 95 .jak jezdze na 98 to miej pali o jakies 1,5l na 100km niz na 95 no iauto lepiej jedzie.
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • looker
                              RS
                              • 2008
                              • 1886
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez german81
                              wydajnosc pompy mozesz sprawdzic vagiem logujac czasy wtrysku na 4biegu w całym zakresie obrotów maksymalnie powinen dochodzic do 16 ms
                              A w dieslu też się tak da ? jaki kanał ewentualnie sprawdzać i jakie wartości powinny tam być ?
                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                              Komentarz

                              • Morrigar
                                Classic
                                • 2011
                                • 30

                                #16
                                Zamieszczone przez german81
                                Morrigar, moja octavia pali tyle ile wleje tyle spali ale tak na powarznie to przy spokojnej jezdzie po miescie to tak 10-11l a jak zczene ja porzadnie butowac to i pod 20l podchodzi .jesli chcesz zmiejszyc spalanie to sprawdz wszyskie odmy czy sa szczelne i układ turbo czy nie ma nieszczelnosci .a i umnie jest znacza róznicz w spalaniu miedzy 98 a 95 .jak jezdze na 98 to miej pali o jakies 1,5l na 100km niz na 95 no iauto lepiej jedzie.
                                widzisz ja tankuje 95 na BP ale spalanie jest cały czas nie mniejsze niż 14l a jadę naprawdę spokojnie by obniżyć koszty dojazdy do pracy. Ostatnio po zakupie wymieniałem sprzęgło ale to nie ma nic wspólnego bo był luka tak jak org.
                                Jest: Octavia I RS 1.8T
                                Była: Felicja FL 1.3MPI

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  Morrigar, ja tez tak miałem ze swoja jak ja kupiłem paliła jak smok i i nie jechała jak auto 180 kone tak jak napisłem podstawa jest pozbycie sie nieszczelnosci w układzie dolotowym i dobrze by było jak bys zrobił logi 1,31,115,118 bloku i odczytał wartosci z bloku 32 .u mienie po zakupie wymieniłem wszystkie odmy, przepływke, n 75,DV,sonda lamda i oringi z platikami pod wtryskami i dopiero auto zaczeło jezdzic
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • blackrs
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 4826
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez marcinlomza83
                                    mi elektryk wymienił mikrostyk za 80 zł :?
                                    mozna tez zrobić to samemu jest tutorial na forum
                                    BYŁA o1 rs
                                    BYŁA o2 1.6
                                    JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                    Komentarz

                                    • Krzaq
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 257
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Morrigar
                                      widzisz ja tankuje 95 na BP ale spalanie jest cały czas nie mniejsze niż 14l a jadę naprawdę spokojnie by obniżyć koszty dojazdy do pracy. Ostatnio po zakupie wymieniałem sprzęgło ale to nie ma nic wspólnego bo był luka tak jak org.
                                      U mnie spalanie na poziomie 10 - 11 PB 95 żeby 14 uzyskać to musiałbym butować cały czas
                                      GEODETA - w razie potrzeby pisać

                                      Komentarz

                                      Pracuję...