[O1] Glowica silnika do regeneracji?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janczyand
    Classic
    • 2012
    • 10

    [O1] Glowica silnika do regeneracji?

    Może brak smarowanka?
    Są suplementy dla sportowców poprawiające smarowanie stawów lu jeść galaretkę :roll:
  • emikal10
    Ambiente
    • 2010
    • 105

    #2
    [O1] Glowica silnika do regeneracji?

    Witam serdecznie,

    Chciałem prosić o opinię na temat mojego silnika i jego głowicy. Objawy są następujące:

    - silnik zimny pali dobrze i za pierwszym razem, na zimnym silniku obroty lekko podwyższone, po jakichś 2 min się wyrównują i silnik chodzi równo,
    - po zagrzaniu silnik wibruje na wolnych obrotach
    - przy podwyższaniu obrotów wibracji silnika brak
    - wibracje na wolnych obr. występują zarówno na benzynie jak i lpg
    - spadku mocy nie zauważam (ostatnio jechałem w pełni załadowanym samochodem 1000 km i na autostradzie samochód bezproblemowo przyspieszał nawet do 180 kmh)
    - ostatnio odwiedziłem mojego mechanika, ten zmierzył kompresję i stwierdził, że na trzecim cylindrze kompresja jest bardzo niska (ok. 1,5 bar) na pozostałych cylindrach kompresja ok. 7-8 bar, przy podwyższonych obrotach kompresja na trzecim cylindrze się nieco wyrównuje, dlatego wg mechanika brak spadku mocy
    - diagnoza wg mechanika: ściągać głowice, oddać do sprawdzenia i prawdopodobnie regeneracji, możliwe wypalone gniazda zaworowe, do czego mógł się przysłużyć lpg,
    - przebieg samochodu to 296 tyś km z czego ok. 150 tyś na lpg

    Teraz pytanie do was czy zgadzacie się z opinią mojego mechaniora czy macie może jakieś inne pomysły?

    Pozdrawiam


    Denken ist schwer, deshalb urteilen die meisten.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jesli masz kompresie na 3 cylindrach po miedzy 7-8 i na jednym jescze mniej to głowica na bank do zdiecia i do roboty bo 7 do jest dolna granica dla tego silnika .jest jeszcze opcia ze pierscienie tez juz puszczaja .oleju ci nie pali?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • emikal10
        Ambiente
        • 2010
        • 105

        #4
        Zamieszczone przez german81
        oleju ci nie pali?
        Oleju bierze ok. 1l/15 tyś. km


        Denken ist schwer, deshalb urteilen die meisten.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          to raczej mozna wykluczyc pierscienie .po zrobieniu głowicy auto dostanie drugiego zycia
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • emikal10
            Ambiente
            • 2010
            • 105

            #6
            Dzięki za odpowiedzi. A orientujesz się może jakie są szacunkowe koszty regeneracji takiej głowicy, bo nigdy się tym nie interesowałem i nie chcę, żeby ktoś na mojej niewiedzy niepotrzebnie zarobił


            Denken ist schwer, deshalb urteilen die meisten.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              cena regeneraci jest zalezna od tego co bedzie do zrobienia przy tej głowicy ale myslie ze nie powino prekroczyc 800pln plus robocizna za demontarz i montarz głowicy
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              Pracuję...