Agamek12, "sąsiad-obca osoba" z bloku obok jest kurierem DPD i z tego co z nim rozmawiałem (tak się złożyło, że w związku z zamówieniami często u mnie ostatnio bywał) to praca nie jest może lekka, ale zarobki więcej niż dobre....dał mi przykład....samemu spłacił juz auto z leasingu i (tu nie jestem dokłanie pewien) kawalerkę w bloku....a nie dawno zatrudniony gość po dwóch miesiącach pracy sprawił sobie golfa 5 (rocznika nie pamietam)....podsumowując zarobki w powyższym zawodzie nie są najmniejsze...przynajmniej ja tak oceniam porównując je z własnymi :P
[O2] 2.0 TDI 140KM DSG6 po wymianie dwu masy problem z odpal
Zwiń
X
-
[O2] 2.0 TDI 140KM DSG6 po wymianie dwu masy problem z odpal
Witam
jeśli coś było wybaczcie, ale nie umiem wyszukiwać informacji.
Kilka dni temu wymieniłem dwu masę na zregenerowaną w O2 najprawdopodobniej silnik BMM (2.0 TDI 140km) samochód z listopada 2006, silnik zapalał normalnie, do momentu powrotu do domu, ponowne rozruchy niemal za każdym razem kończą się potwornym szarpaniem i tłuczeniem 50% z wadliwych odpaleń kończy się zablokowaniem silnika, tak jak by coś w jednym momencie złapało za silnik i stawał dęba. Dodanie gazu powoduje nieco lżejszy rozruch i go nie blokuje. Wcześniej nigdy się tak nie zdarzyło.
Dziś w ramach gwaranci ponownie wymienili mi koło myślałem, że poprzednio pomylili typ koła ale numery się zgadzają z tym, które było pierwotnie i w tym razem również numery są ok. W warsztacie kilkanaście razy samochód był odpalany i było ok po przejechaniu kilkunastu km samochód zgasiłem i ponownie odpaliłem i problem wrócił.
Próbowałem odpalać zarówno na "N" jak i na "P" jest dokładnie tak samo, pomaga dodanie gazu, ale nie rozwiązuje problemu. W komorze koła nie było żadnych opiłków metalu.
Po odpaleniu silnik pracuje idealnie równo gaśnie również bardzo delikatnie tylko to odpalanie i dodam że nie jest to problem z odpalaniem/rozruchem w stylu słaba kompresja albo świece jego po prostu mało spod maski nie wyrwie boję się żeby mi wał bokiem nie wyszedł.
Miał ktoś taki problem albo ma na to jakąś koncepcję mechanicy rozkładają ręce.
-
-
Regenerowane, ale z kołem nic się nie stało jest całe bez luzów wszystko z nim ok po prostu zostało wymienione na kolejne, bo być może faktycznie coś z nim było nie tak. No i generalnie nie jest chyba fizyczną możliwością zarżnąć dwóch kół po regeneracji po kilkunastu km.
I na starym kole jak się gasiło silnik to czasami się ono odezwało natomiast te oba nic zero cichutko i płynnie zarówno chodzą jak i się zatrzymują.
Komentarz
-
-
Mi niestety też tak mówili że niby przy 210tys to nie możliwe nawet w aso, ale ja wiedziałem swoje i pojechałem do warsztatu specjalizującego się wymianą i regeneracją dwu mas i robią tylko to i nic innego.
Ci od razu powiedzieli że moje kłopoty to umierająca dwu masa a właściwie jej początki no i faktycznie na wolnych nic nie stuka nic nie puka a silniczek chodzi idealnie równo, gaśnie również bardzo delikatnie (mam jeszcze dwa diesle i jak je gaszę to zazwyczaj trochę telepie budą.
Komentarz
-
-
Najprawdopodobniej był. Nie mogę się dodzwonić, brak zasięgu.
[ Dodano: Pon 09 Sty, 12 17:53 ]
Nie sorry co ja gadam myślałem o tym wewnętrznym. Raczej nie sądzę, ale i tak będę liczył zęby choć gdyby była różnica w skoku to pewnie by już rozrusznik się rozleciał a jest cały. Zarówno na zimnym jak i ciepłym to samo
Komentarz
-
-
Dobra na razie wstrzymujemy pisanie, w sobotę sam to rozbebeszę i zobaczę jak to wygląda wszystko. I pierdzelę wracam do starych nawyków, czyli wszystko robię sam. Wychodzi na to, że aso chciało mnie nabić na ponad 2 tysie warsztat na 1500 a sam się nadziałem na 800 oczywiście + robota odpowiednio 500-600, 550 i 300
Komentarz
-
-
abstinent, do tych kół nie ma zamienników. Moje NOWE kosztowało 1950zł (do 1.9) + robocizna. I uwaga dla kolegi kotem, nie wiem jak do 2.0, ale do 1.9 wyszła nowa część o innym numerze niż oryginalnie siedziała, podobno o polepszonej konstrukcji, wyjdzie jak zwykle w praniu.
Pisz do misiek^wro on niedawno zmieniał w BMM + DSG.
Sorry kolego, kupowałeś auto nie wiedząc ile kosztują części?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kotemsamochód z listopada 2011Zamieszczone przez kotem210tysZamieszczone przez kotemPoza tym dać 4tys za koło z robocizną do 5letniego samochodu
Komentarz
-
-
Małe sprostowanie nie wiem jak mi się ten błąd wkradł ale nie 2011 tylko 2006 ops: (post już poprawiłem)
Natomiast przebieg w sumie to już 220tys, jak bym miał z 2011 to bym tu nie pisał tylko reklamował do skutku. Przepraszam jeszcze raz.
W kompie błędów brak.
Odnośnie części to ceny mniej więcej znałem z resztą wcześniej jeździłem laguną a tam w oryginale wszystko było drogie.
I tak dzisiaj siedząc w pracy pomyślałem sobie, że to jednak na bank musi być coś z kołem, bo przecież jak dali mi drugie to też na początku było ok no 25-30 razy zapalałem i gasiłem zanim od nich wyjechałem i było ok a po 14km zonk.
Komentarz
-
-
Witam
Już myślałem, że się samo naprawiło/dotarło, ale niestety nie dzisiaj problem powrócił. Teraz już wiem, że występuje tylko na ciepłym silniku (cały tydzień był palony na zimno.
Poniżej filmik ukazujący jak to wygląda. Cały tydzień się do niego zbierałem, ale nie chciało źle odpalać więc nie wyszło, a ja byłem pełen nadziei że wszystko wróciło do normy.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uf9J0PZirFw&feature=youtu.be[/youtube]
Komentarz
-
-
Witam,
od wczoraj tez mam problem z odpalaniem. problem jednak dotyczy 1.9 w manualu, ale nie wiem mozliwe ze bedzie to jakas wskazowka.
spr przewody idace do czujnika polozenia walu korbowego(o ile jest cos takiego w dsg) mozliwe ze sa przetarte albo sam czujnik zostal uszkodzony, z tego co mi wiadomo jest on bezposrednio kolo kola zamachowego, mozliwe ze zostal uszkodzony przy wymianie dwumasy?
pewnie sie myle ale tak na wszelki w. napisalem
Komentarz
-
Komentarz