a ja POPEDZAM!!, co jest z tymi smyczami i koszulkami?? Ile mozna czekac????????
Mam taki problem.....
Zwiń
X
-
Mam taki problem.....
Posluchajcie mam pewien problem i nie wiem gdzie szukac przyczyny. Moze napoczatku powiem cos o szkudniku moim i jakie ma on juz wady. Jest skoda 2001r z silnikiem 1.9TDI AGR przejechane 200tys km. Wszystko przynim jest super, oprocz wad jakei zauwazylem : pompa chyba jest w kiepskim stanie tzn nie najleprzym gdyz przy cieplym silniku nie chce plaic ze tak powiem na 1 raz- trzeba dluzej krecic rozrusznikiem, i chyba nie jest w najleprzym stanie turbinka gdyz sie leciutko poci. Do czego zmierzam.... na poczatku gdy ja kupilem mialem takie objawy ze auto po przekroczeniu 3tys obrotw przelaczalo sie w tryb awaryjny. Dzieki WAM -ludziom z forum udalo mi sie zlokalizowac ustereke- byl to zawor N75. i wszytko bylo oki. az tu jakis tydzien po wymianie zaworu pojawil sie inny problem. Auto przyspiesza super, super ciagnie na kazdych obrotach jest git. ale gdy osiagam predkosc okolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko. trudno mi to wytlumaczyc. Tzn czuje jakby chcialo przyspieszcy ale cos ja chamuje i to tak jakby jednoczesnie i wiecej nie cche isc. czasem uda sie nim do 170 dojsc ale to sporadycznie. I moje pytanie brzmi co to moze byc? Pompa? czy turbinka? A moze cos innego?Czy da sie to jakos zdjagnozowac? Jak tak to jak?Gdzie? Na co stawiacie? Bezsensu bylo by odrazu wymieniac pompe i turbine, skoro jeszcze chodza. Doradzcie cos!
-
-
Sigma_74
Zamieszczone przez lisiaczekgdyz przy cieplym silniku nie chce plaic ze takZamieszczone przez lisiaczekokolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko
Komentarz
-
Zamieszczone przez Sigma_74to chyba nie wina pompy, jeszcze nie wiem jak jest w dieslach
Zamieszczone przez lisiaczekale gdy osiagam predkosc okolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Ale jak sie moze konczyc skorto byla wymieniana? A czy turbina moze miec nieszczelnosc gdzies? Jak to zdiagnozowac co jest przyczyna?
[ Dodano: Wto 29 Sie, 06 19:48 ]
Purchawa jeszcze cos wiem ze sie t da ponoc naprawic programem. tzn master takie cos proponuje. koszt okolo 600zl uwazam ze to troche duzo, to lepiej dolozyc i zregenerowac pompe. Skad moge miec pewnosc ze po przeprogramowaniu auto bedzie palilo tyle ile palilo a nie wiecej. Ale czy ta pompa moze byc przyczyna ze auto nie chce wiecej tzn szybciej jechac? czy to raczej nieszczelne turbo albo jak ty mowisz przeplywka! Jak tyo sprawdzic?
Komentarz
-
-
lisiaczek, to ja w kwestii formalnej miałbym prośbę o zmianę tematu wątku, żeby odpowiadał faktycznej treści...
[ Dodano: Wto 29 Sie, 06 23:42 ]
A tak w temacie to spytam: czy problemy z przepływką mogą się objawiać notlaufami? Ostatnio mi się to zdarza i się zastanawiam czy może być to powodowane słabymi sygnałami z przepływki.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lisiaczekAle jak sie moze konczyc skorto byla wymieniana? A czy turbina moze miec nieszczelnosc gdzies? Jak to zdiagnozowac co jest przyczyna?
Purchawa jeszcze cos wiem ze sie t da ponoc naprawic programem. tzn master takie cos proponuje. koszt okolo 600zl uwazam ze to troche duzo, to lepiej dolozyc i zregenerowac pompe. Skad moge miec pewnosc ze po przeprogramowaniu auto bedzie palilo tyle ile palilo a nie wiecej. Ale czy ta pompa moze byc przyczyna ze auto nie chce wiecej tzn szybciej jechac? czy to raczej nieszczelne turbo albo jak ty mowisz przeplywka! Jak tyo sprawdzic?
Jak nie pali na gorącym silniku: wymień aku (słabe aku ma za małe obroty i pardoksalnie nie pali na ciepłym silniku) jak nie pomoże jedź do tunera na zwiększenie dawki rozruchowej lub lepiej zrób czipsa (dawka rozruchowa w nowym programie z klucza jest większa). Dawka rozruchowa nie ma nic do zużycia pliwa w czasie jazdy.
A przede wszystkim zrób diagnozę Vag-Com'em.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonlisiaczek, to ja w kwestii formalnej miałbym prośbę o zmianę tematu wątku, żeby odpowiadał faktycznej treści...
[ Dodano: Wto 29 Sie, 06 23:42 ]
A tak w temacie to spytam: czy problemy z przepływką mogą się objawiać notlaufami? Ostatnio mi się to zdarza i się zastanawiam czy może być to powodowane słabymi sygnałami z przepływki.BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EmilNajczęstszą przyczyną notlauf`ów są zapieczone kierownice w turbinie, zresztą było to juz wielokrotnie omawiane na forum... Natomiast w kwestii przepływki, generalnie jesli się kończy, spadek mocy czuje się non stop w całym zakresie obrotów...
Ale to wszystko wróżenie z fusów. Podjedź na pożądną diagnostykę Vag-Com'em przy pełnym bucie i wszystko będzie wiadomo. Może ktoś z kolegów z forum go zdiagnozuje?? Jak przyjedzie do Elbląga to mogę się z nim przejechac z Vag-Com'em. :lol:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Powiem wam tyle wkur... a mnie te podrabianie częsci szczególnie przepływek wygladają identycznie i HGW czy to org. Ale ja kupiłem w servisie za 443 zł - 20% na i jestem zadowolony w nowej obudowie troszke jest zmieniona i pewnie dłuzej posłuzy także ja bym stawiał na przpływke też mi autko wiecej jak 160 nie jechało i szrpało jakby raz doładowało je a zachwile słabło. PZDR a oto numer tej przpływki
038 906 461 C. Najlepiej jakbyś miał kogos kto ma taki sam silnik AGR lub AHF to bys nachwile przełożyć i bedziesz pewien ja tak zrobiłem.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76..... Najlepiej jakbyś miał kogos kto ma taki sam silnik AGR lub AHF to bys nachwile przełożyć i bedziesz pewien ja tak zrobiłem........Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Najpeirw moze odpowiem EMILOWI. Drogi Emilku AGR nie ma zmiennej geometri lopatek. No teraz do was wszytkich: Prosze poleccie mi konkretna osobe ktora moze mi sprawdzic/zdjagnozowac auto. Faktycznie jezdzilem1.4benzyna no ale rpzeciez wiem jak jezdzil na poczatku i jak jezdzi teraz . Roznicy praktycznie nie ma procz osiagow 160 i wiec bardzo trudno osiagnac. Nie ma co gdybac pozostaje diagnoza- kogo polecicie . Ja WLKP
Komentarz
-
-
Sigma_74
-
Zamieszczone przez lisiaczekNajpeirw moze odpowiem EMILOWI. Drogi Emilku AGR nie ma zmiennej geometri lopatek. No teraz do was wszytkich: Prosze poleccie mi konkretna osobe ktora moze mi sprawdzic/zdjagnozowac auto. Faktycznie jezdzilem1.4benzyna no ale rpzeciez wiem jak jezdzil na poczatku i jak jezdzi teraz . Roznicy praktycznie nie ma procz osiagow 160 i wiec bardzo trudno osiagnac. Nie ma co gdybac pozostaje diagnoza- kogo polecicie . Ja WLKP
Celowo skopiowałem cytat kolegi BioBogoon, który zadał pytanie dotyczące notlauf`ów, aby móc mu odpowiedzieć. On akurat dysponuje silnikiem ASV......
Sugerowałbym mniej złośliwości a więcej uwagi....BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Komentarz
-
-
lisiaczek, zajrzyj może do serwisu Boscha na Skarbka lub Śniadeckich, obydwa miejsca to ta sama firma. Jak muszę to bywam na Śniadeckich, w sumie kilka razy ale zawsze pomogli. Ludzie kontaktowi i sensowni. Ceny niższe niż ASO. Omijaj za to Boscha Żerko na Mogileńskiej, tam Ci skórę złupiąPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
Komentarz