Wyciek oleju z ERG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KazioBigBrother
    Classic
    • 2010
    • 19

    Wyciek oleju z ERG

    Golf 5, choć naklejki z nr części nie było na lusterku.
    Kazio
  • KOMAND1306
    Ambiente
    • 2009
    • 154
    • Octavia III (5E3)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

    #2
    Wyciek oleju z ERG

    Witam.
    Mam problem z wyciekiem oleju z zaworu ERG w moim aucie.Olej wycieka z otworu widocznego na zdjeciu http://imageshack.us/photo/my-images...120119002.jpg/ .Nie leje sie ale zawsze jest mokre.I tu mam pytanie do czego wogule sa te otwory po obu stronach ? Jest to moze odpowietrzenie dla membrany zaworu,a wyciek jest spowodowany uszkodzeniem uszczelniacza trzpienia zaworu ?Albo to jakas kontrolka jak turbo juz olej wali to tam wycieka ?
    KOMAND

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sam sobie odpowiedziałes na swoje pytanie .
      Zamieszczone przez KOMAND1306
      odpowietrzenie dla membrany zaworu,a wyciek jest spowodowany uszkodzeniem uszczelniacza trzpienia zaworu
      .sa dwa rozwiazania jedno to mozesz co jakis czas myc zawór z oleju a drugie to wymiana całego zaworu
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • rafi.skoda
        Classic
        • 2011
        • 37

        #4
        Kolego looknij sobie ten temacik, bo widze ze masz podobny problem do mojego. Cos niecos sie dowiesz http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        Komentarz

        • KOMAND1306
          Ambiente
          • 2009
          • 154
          • Octavia III (5E3)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

          #5
          Kolego german81 wymiana zaworu nie zabardzo wchodzi w gre bo dosyc drogi nowy.
          KOMAND

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            nowy zawór mozesz kupic za 350-400 pln wiec nie jest jakos komicznie drogi
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              #7
              Ja za EGR do O2 dałem 250 zł, nówka co prawda po rabatach w Intercars, z niesprawnym, nie działał wogóle, jeździłem 1500km, bo nie miałem czasu się nim zająć, potem zaczęły się problemy z turbo...

              Komentarz

              • KOMAND1306
                Ambiente
                • 2009
                • 154
                • Octavia III (5E3)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                #8
                Ja w 2005 po stluczce musialem wymienic na nowy i z racji ze mam silnik ASZ zaspiewali mi 580 zeta w serwisie.Nigdzie uzywki nie mozna bylo dostac wienc tylko serwis pozostal.A moj zawor dziala tylko troszke olejem sie poci.
                KOMAND

                Komentarz

                • Doba
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 357
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Propozycja, zaślepcie go , wyłącznie programowo a potem zaślepcie np. poxipolem lub metalem w płynie dziurki odpowietrzające i będzie po problemie.
                  MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                  Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                  # # # # # # # # # # #

                  Moja O2
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                  Komentarz

                  • KOMAND1306
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 154
                    • Octavia III (5E3)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                    • DADA 1.5 TSI 150 KM

                    #10
                    No propozycja nie za dobra.Zaslepienie spowoduje ciezsza prace membrany i zawor bedzie sie otwieral z trudnoscia.Myslalem raszej o nagwintowaniu otworka i przyczepieniu wezyka.Niech sobie kapie gdzies na dol.A jeszcze miec powinienem ten stary zawor,to go rozbebesze i sie zobaczy czy nie idzie tego uszczelnienia jakos wymienic.Ale narazie za zimno zeby przy aucie cos robic,bo garazu brak.
                    KOMAND

                    Komentarz

                    Pracuję...