Turbo nowe czy regenerowane

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • darcel84
    Classic
    • 2012
    • 4
    • Octavia III combi (5E5)
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

    Turbo nowe czy regenerowane

    Zamieszczone przez Sebastian_M26
    WTF są oleje Trident, to jest to samo co XFS za mniejszą kasę?
    Nie to nieco inna formulacja.
    XFS i XF posiadają aprobaty a Tridenty je spełniają co nie znacza że prewyższają wymogi.

    Zamieszczone przez Sebastian_M26
    I czemu Millers ma tak wysoką temp. krzepnięcia np. XF 0W-30 tylko minus 36?
    -36 może mieć też pełny syntetyk a -50 może mieć również HC.

    Zamieszczone przez zer0
    Cały syf z docierania jest już w filtrze...
    Nie koniecznie może być wszędzie.
    Po 1000km powinno się wymieniać olej .


    Na marginesie, mój szwagier mieszka w USA i tam kupił nowego chevroleta, za 50 dolców dostał pakiet 5 wymian oleju co 5 tysięcy mil
    A tutaj dostajesz koreanską markę z logo Chevroleta.

    5 wymian co 8000km nieźle u Nas pukają się po głowie jak ktoś chce wymieniać olej po
    takim przebiegu :-)

    Ja polecam zawsze wymieniac olej po 1000km nawet poza serwisem , następnie po 5000km i dopiero po 10 000km .
  • TomaszD_BP
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    Turbo nowe czy regenerowane

    Witam jako że muszę w najbliższym czasie wymienić turbo silnik 1,9 ASV to moje pytanie co wybrać ? Może macie namiar na dobry zakład co dobrze i pewnie regeneruje turbiny.

    Komentarz

    • Bili
      Rider
      • 2010
      • 373
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Był już temat taki nawet. Jak masz kasę to nowe, jak nie to regenerowane. Nowe teoretycznie jest zawsze nowe i powinno wytrzymać dłużej. Z tymi regenerowanymi to różnie jest, zależy jak trafisz. Jedne działają, a niektóre po kilku dniach padają o czym też możesz przeczytać na forum.
      Pozdrawiam.
      Michał

      Komentarz

      • natash
        RS
        • 2011
        • 2599

        #4
        Poszukaj tematów które ja zakładałem i do jakich czynów i wniosków doszedłem

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          TomaszD_BP, Poczytaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=45393 a moze sie skusisz na ASZ.

          Komentarz

          • TomaszD_BP
            Classic
            • 2011
            • 11

            #6
            Zamieszczone przez cysterniarz
            Poczytaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=45393 a moze sie skusisz na ASZ.
            Może i bym się skusił ale w okolicy nie znam nikogo kto by się takiej przeróbki podjął

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              TomaszD_BP, turbo nowe albo uzywane sprawdzone
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • rob555
                Rider
                • 2006
                • 748

                #8
                Regenerowanie turbiny mozna przyrownac do regenerowanych prezerwatyw ....
                Jak lubisz ryzyko - zakladaj :lol:
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz

                • Dzida
                  RS
                  • 2006
                  • 2253

                  #9
                  TomaszD_BP, wstrzymaj się jeszcze chwilę z podjęciem decyzji. Jutro ma do mnie przyjechać turbosprężarka z jednego z zakładów w południowo-zachodniej Polsce, a w środę odbędzie się montaż. Opiszę wrażenia z przekładki.

                  Komentarz

                  • Wasil
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 105

                    #10
                    Ja w mojej poprzedniej O1 1,9tdi 110km miałem oryginalną (pierwszą od nowości), regenerowaną turbinę i jakoś nie spostrzegłem różnicy i przez kolejne 3-4 lata nie sprawiała żadnych problemów (auto sprzedałem 2 tyg. temu).
                    O1 -> O2 FL
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=861220#861220

                    Komentarz

                    Pracuję...