[O1] Czyszczenie turbiny sprayem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alx
    Drive
    • 2011
    • 51

    [O1] Czyszczenie turbiny sprayem

    Założyłem TEN
    Wpiąłem go w kabel FM jak najbliżej anteny, zaraz pod podsufitką. Zasilanie dałem od idącego niedaleko kabelka wzbudzenia wzmacniacza audio.
  • fryta1979
    Ambiente
    • 2010
    • 188

    #2
    [O1] Czyszczenie turbiny sprayem

    Hej,

    ponieważ moje turbo coś nie domaga, a ze mam AGR wiec nie może być mowy o zapieczonych kierowniczkach, zaczynam myśleć o czyszczeniu turbo. Ponieważ u mechanika to ok 300 zł a piechota nie chodzi, postanowiłem się Was zapytać, czy ktoś kiedyś czyścił, słyszał o efektach czyszczenia turbo sprayem. Czy to ma sens?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      a co dokładnie sie dzieje z twoim turbo?czyszcenie turbo sprajem to jakas bzdura tym bardziej w twoim przypadku
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • petras
        Ambiente
        • 2008
        • 171
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        no tak, psiknij sprayem w turbinkę tylko potem nie płacz że się silnik rozbiegł

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          A co dokladnie mu sie dzieje?
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • fryta1979
            Ambiente
            • 2010
            • 188

            #6
            Dwie sprawy:

            zacytuje bo już tu pisałem o tym, jednak nic sensownego mi sie nie udało wywnioskować

            1. "znów coś niepokojącego się dzieje ze moja Skodzina. Rano jak ja odpaliłem i wyjechałem z parkingu, już na 2ce czułem ze nie ma mocy, pedał w podłogę a auto nie przyspiesza. Po przejechaniu jakiś 500m i ciśnięciu gazu, powyżej 2 obrotów odzyskała nagle moc i już do końca trasy działała w normalnie (ok 15 km). Później zatrzymałem się przy sklepie nie było mnie 10 min i po odpaleniu (na ciepłym silniku) tez czułem przez chwile ze silnik nie ciągnie, ale po momencie moc wróciła.
            Co to może być?

            2. Wczoraj swoja trochę przetrenowałem i max 160 km/h przy 3000 obr/m na 5 biegu, fakt ze trochę pod górkę, na równym myślę ze 170 bym wycisnął

            generalnie, jest bardziej dużo zamulona, niż rok temu. Do tego z 2-3 razy złapałem notlaufa przy 3,5K obr, ale już się to nie zdarzyło więcej.

            z góry dziękuje za pomoc

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              fryta1979, nie ma co sie bawic w zgadul zgadule tylko trzeba zrobic logi dynamiczne grup 003, 008, 011.
              Prawdopodobnie nalozyly sie dwie sprawy. Padajacy przeplywomierz oraz n75. Ale na logach wyjdzie co go boli. AGR jest prosty jak konstrukcja cepa. Nie ma tam co czyscic w turbinie bo predzej olejem popusci albo wirnik odleci
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • mikolaj93
                Rider
                • 2009
                • 385
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                fryta1979 jak chcesz to możemy się umówić na podłączenie kompa.
                Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                UNIDEN USER

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Zamieszczone przez fryta1979
                  zaczynam myśleć o czyszczeniu turbo. Ponieważ u mechanika to ok 300 zł

                  Co on chce czyścić w tej turbinie? WG albo chodzi albo nie chodzi, ot cała filozofia w tej turbinie.

                  Również zatkany katalizator będzie zgłaszał błędy doładowania, ale zacznij od porządnych logów.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • fryta1979
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 188

                    #10
                    mikolaj93

                    ile taka przyjemność?
                    Szczerze to wczoraj zakupiłem nowy aku bo stary padł na amen, okazało się ze świece działają tez tylko 2 z 4ech wiec jutro kolejne 200 pęknie ] także jak pomyśle ze mam jeszcze pakować w to auto to mnie, delikatnie ujmując, chuj strzela.

                    Komentarz

                    • Krzylu
                      Rider
                      • 2008
                      • 256

                      #11
                      delikatnie ujmując, chuj strzela
                      :lol: Lubie To!!!

                      Wracając do tematu to bez podłączania kompa nic nie wskórasz.

                      Komentarz

                      • fryta1979
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 188

                        #12
                        Te logi dynamiczne to znaczy ze trzeba sie przejechac fura z podpietym kompem? bo kiedys jak złapałem notlaufa to ja podpinał, własnie ten gosciu do którego jutro jade swiece wymienic. Mowił tylko ze turbina przeładowywyuje, cokolwiek to znaczy.

                        Komentarz

                        • K_Popiel
                          Rider
                          • 2010
                          • 608

                          #13
                          Logi dynamiczne to faktycznie jazda z podpiętym kompem i odczyt parametrów, bradley napisał jak. Przeładowanie turbiny jest wtedy gdy turbina podaje większe ciśnienie powietrza niż jest potrzebne, ECU po stwierdzeniu tego faktu potrafi odstawić silnik w tryb awaryjny i wtedy mamy notlauf.
                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                          ------------------------------------------------------

                          Komentarz

                          • mikolaj93
                            Rider
                            • 2009
                            • 385
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            fryta1979 poszło pw.
                            Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                            !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                            Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                            UNIDEN USER

                            Komentarz

                            • bradley
                              L&K
                              • 2008
                              • 1465

                              #15
                              Zamieszczone przez fryta1979
                              Mowił tylko ze turbina przeładowywyuje, cokolwiek to znaczy.
                              Pewnie blad 575. Prosta sprawa jak 2x2 1% ze grucha waste gatu zapiekla sie - wd-40, dluga brecha i rozruszac. Pozostale szanse to dziurawe wezyki cisnieniowe, zle podlaczone wezyki cisnieniowe, sam zaworek n75 (najczesciej).
                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                              Komentarz

                              • fryta1979
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 188

                                #16
                                Sprawa się wyjaśniła, komp pokazał bład przepływomierza.
                                Na biegu jałowym oczekiwana wartość 265 {czegoś tam} wartość podawana 560, nie zmienia sie z dodawaniem gazu.

                                Jak ktoś ma używana przepływke do sprzedania chętnie sie połaszczę ]

                                Co sadzicie o tych?



                                Komentarz

                                • bradley
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1465

                                  #17
                                  A jechaliscie tym autem? Przed kupnem przeplywki wpialbym jeszcze diode 1n4148 i sprawdzil czy auto odzyskalo wigor Druga sprawa. Blad przeladowania nie bierze sie z padnietego przeplywomierza.
                                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                  Komentarz

                                  • fryta1979
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 188

                                    #18
                                    Hehehe

                                    Przepraszam jaka diode??? Gdzie wpiol??? Sorry ale nie jestem jakos strasznie oblatany.

                                    Tak jak mowie, podpiety komp byl w warsztacie i wyskoczyl blad masy powietrza, sprawdzali sam ten parametr i sie nie zmienial przy dodawaniu gazu byl caly czas 560

                                    Nie bylo tym razem bledu przeladowania.

                                    Komentarz

                                    • TomekRs
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 1670

                                      #19
                                      blad masy powietrza to blad od przeplywomierza

                                      Komentarz

                                      • fryta1979
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 188

                                        #20
                                        Panowie,

                                        co lepiej kupić nowa podróbkę? Oryginalna używkę? na nowy oryginał mnie nie stać ]

                                        Jakieś propozycje?

                                        Dwa posty wcześniej załączyłem linki tego czemu się wczoraj przyglądałem, doradźcie proszę.

                                        Komentarz

                                        • bradley
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1465

                                          #21
                                          Zamieszczone przez fryta1979
                                          Przepraszam jaka diode??? Gdzie wpiol??? Sorry ale nie jestem jakos strasznie oblatany.
                                          Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ??? czyli w wagu : 01 engine - meas block 08 kanal 002 zgadza sie ?? a na turbo kanala 118 czy dobrze sie orientuje


                                          Zamieszczone przez fryta1979
                                          byl caly czas 560
                                          Czyli caly czas tryb awaryjny. Na 90% przeplywka na smietnik przy zalozeniu, ze kable sie nigdzie nie przetarly od wtyczki bo samo wypiecie wtyczki rowniez da tryb awaryjny i stala wartosc w sterowniku na poziomie 560mg/suw
                                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                          Komentarz

                                          • fryta1979
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 188

                                            #22
                                            Poradzisz co kupic?

                                            Komentarz

                                            • bradley
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1465

                                              #23
                                              Tutaj nie doradze. Wiem, ze w Skodzie jest mozliwosc wymiany samego wkladu przeplywomierza i sa jakies godne polecenia zamienniki. Bo chinskie podroby sa o dupe rozbic. Pojezdzisz moze rok i znowu wymiana. Za to oryginal jest pewny ale kosztuje tez swoje.
                                              Gdzies na forum o tym bylo ale to juz poszukac trzeba.
                                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                              Komentarz

                                              • Krzych
                                                Rider
                                                • 2005
                                                • 671

                                                #24
                                                Zamieszczone przez bradley
                                                Czyli caly czas tryb awaryjny. Na 90% przeplywka na smietnik przy zalozeniu, ze kable sie nigdzie nie przetarly od wtyczki bo samo wypiecie wtyczki rowniez da tryb awaryjny i stala wartosc w sterowniku na poziomie 560mg/suw
                                                Również przerwa w instalacji do przepływomierza może generować bład.
                                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                                www.chiptuning.katowice.pl
                                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                                Komentarz

                                                Pracuję...