[O1] Słaby Nawiew

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Słaby Nawiew

    wycieraczki dotarły dziś do mnie.
    zamowiłem komplet do o2 i dwa do f1. narazie założone są w o2 i jednej f1. druga f1 dostanie wycieraczki jakoś w weekend.
    teraz ocena pracy wycieraczek - w porównaniu do starych niebo a ziemia w obu przypadkach. w fabi wszystko ok - cicho w obu kierunkach, zbieranie w obu kierunkach na wysokim poziomie. zobaczymy jak długo.
    w octavi natomiast - tak samo cicho w obu kierunkach ruchu. zbieranie w "górę" oki niestety podczas ruchu powrotnego zostaje smuga - pasek szerokości około3 cm na środku wycieraczki . pomimo podgięcia ramion nic sie nie zmieniło. jutro dalsze testy.
    montaż bezproblemowy, przesyłka dobrze zabezpieczona.

    [ Dodano: Sob 06 Paź, 12 14:02 ]
    wycieraczki w trzeciej fabi założone. montaż bez problemów. praca wycieraczek dobra, bez smug i zacieków. jedynie wycieraczka pasażera czasami tak jakby skoczyła po szybie. najważnejsze ze tesciowa zadowolona - spokój bezcenny :szeroki_usmiech
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Słaby Nawiew

    Nawiew sterowanie manualne
    przy ustawieniu na 4 biegu nawiewu na szybę powstaje dużo szumu z wentylatora tyle że za hałasem nie idzie moc nadmuchu tzn. dmucha ale z mizerna siła.
    (wraz ze słabym nadmuchem bardzo słabe odparowywanie szyb)
    Na każdym biegu dmucha z różna siła ale moim skromnym zdaniem jak na 4 bieg to o wiele za słabo .
    Jak temu zaradzić.?
    Także zauważyłem iż przy np. nadmuchu na szybę z kratek na nogi też leci delikatnie powietrze.
    Czy linka cięgna np. mogła się rozciągnąć i nie domykać klapek.?
    Co z tym zrobić.?
    Co może być tego przyczyna.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • ruwado
      RS
      • 2009
      • 14888
      • Octavia IV (NX3)

      #3
      Coś przymarzło - sterowanie/rozdział nadmuchu?
      Na 4 powinno hulać.
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz

      • Bialy
        Rider
        • 2009
        • 306

        #4
        Czy przy ciepłym nadmuchu jest wyraźnie słabiej niż na zimnym? Jeśli tak to obstawiałbym filtr kabinowy (przy czystym to wszystko powinno fruwać)

        Komentarz

        • ajoter
          Ambiente
          • 2012
          • 152
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Również obstawiam filtr kabinowy. Jakies liscie może nadmiar innego brudu tam zalega i nie przepuszcza dobrze powietrza. Mam teraz to samo- a wie ktoś gdzie znajduje sie ten filtr w Octavi II 1.9 tdi. Gdzies za schowkiem czy na podszybiu od strony komory silnika?

          Komentarz

          • deviltomek
            Ambiente
            • 2010
            • 246

            #6
            jesli by na zimnym dmuchal a na cieplym nie to filtr nie ma znaczenia... wtedy jedynie zapchana nagrzewnica (np. dluga jazda bez filtra i pełno lisci na nagrzewnicy)

            Komentarz

            • fidodido
              Rider
              • 2010
              • 440

              #7
              Na 4 wieje , ale żeby hulać to za duże słowa. wieje i tyle
              Filtr kabinowy wymieniony ok 5 mies temu
              Rzeczywiście mam wrażenie ze na zimnym dmucha mocniej.

              Dziś zauważyłem rzecz gorsza tzn. dojechałem do pracy po godzinie zauważyłem plamę pod autem , przestawiłem auto na 90% borygo, skąd cieknie.?
              Z tego co udało mi się zaobserwować w tej ciasnocie przewodów ściana grodziowa jest mokra tam gdzie przewód w plecionce wychodzi ze ściany grodziowej , nad nią jest jakiś trójnik połączony przewodami ale to chyba od gazu .
              POMOCY.?
              Idą straszne mrozy nie chce ani uszkodzić auta ani marznąć?
              Auto: Skoda Octavia I
              Kolor: Srebrny
              Pojemność: 1,8T 20V
              Moc: 150KM
              Typ silnika: AGU
              Gaz: STAG-4

              Komentarz

              • arek184
                Classic
                • 2012
                • 6

                #8
                Wtryski gazu masz podgrzewane :?: Może tam gdzieś leci :?: Może ten trójnik przymarzł, pękł, przewód się zsunął, układ zapowietrzył :roll: Liście mogą też na nagrzewnicy siedzieć, blokują przepływ powietrza :| Szukaj po nitce do kłębka.
                "Szanuj bliźniego swego jak siebie samego"

                Komentarz

                • fidodido
                  Rider
                  • 2010
                  • 440

                  #9
                  No i sprawa się wyjaśniła.
                  Trójniki rozprowadzające borygo instalacji gazu do parownika były plastikowe i popękane stad wyciek. wymienione na miedziane,
                  Auto: Skoda Octavia I
                  Kolor: Srebrny
                  Pojemność: 1,8T 20V
                  Moc: 150KM
                  Typ silnika: AGU
                  Gaz: STAG-4

                  Komentarz

                  Pracuję...