olej wywaliło :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zygiaga
    Classic
    • 2011
    • 30

    olej wywaliło :(

    Nie było to może odbicie Twoich świateł w obiektywie lub szkle lampy fotoradaru ?
    Też czasem się zdarza.
  • 13karolss
    Ambiente
    • 2010
    • 199

    #2
    olej wywaliło

    witam wywaliło mi olej z tego miejsca dołaczam zdjecia,co to moze byc ???
    Załączone pliki
    karol - człowiek który zostal papierzem

    Komentarz

    • chelbek
      Drive
      • 2009
      • 54

      #3
      hmm..
      zdjęć nie widać

      zamieść jeszcze raz, lub podlinkuj....


      a tak bez fotek - turbo zdrowe?
      Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 11205
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        czy to nie chłodnica oleju przy filtrze?
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez krzynol
          czy to nie chłodnica oleju przy filtrze?
          tak to chłodnica oleju
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • 13karolss
            Ambiente
            • 2010
            • 199

            #6
            zdjecie juz chyba jest ?? z turbiną tez byly akcje raz idzie do 180 raz 120 i niechce dalej odpalam auto i ekstra znowu jedzie :P zapieczone kierowniczki chyba :P

            chlodnica oleju jeja do wymiany czy moze jakas uszczelka moge z tym jezdzic czy nie za bardzo ,-31 autko dzis ladnie odpalilo nawet sosiadowi pomoglem ale jak odjechalem z mego miejsca parkowania patrze plama o srednicy 10cm
            karol - człowiek który zostal papierzem

            Komentarz

            • igotohell
              Classic
              • 2010
              • 6
              • Octavia I (1U2)
              • AQY 2.0 MPI 115 KM

              #7
              do wymiany uszczelka chłodnicy oleju - nie pamiętam juz czy jedna tam przychodzi czy dwie

              Komentarz

              • chelbek
                Drive
                • 2009
                • 54

                #8
                ale zapieczone kierownice nie miały by wpływu na ubytek oleju
                tylko na brak mocy

                brak mocy - problem z kierownicami powstaje z winy użytkownika
                jak coś w O1 nie pracuje jak powinno, brudzi się, rdzewieje i przestaje pracować jak nalezy
                często bywa to przez spokojną jazdę (to nie oznaka, że O1 należy szaleć - ale raz / dwa razy w roku przeciągnąć)
                Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie

                Komentarz

                • czarny_wwa
                  Rider
                  • 2008
                  • 411
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  13karolss, potwierdzam wypowiedzi kolegów, jest to chłodniczka oleju. Mimo, że się pytasz podpowiem, iż jest tam oring, który należałoby wymienić, lecz czasami w pierwszym kroku pomaga jedynie dokręcenie.
                  Muszę jednak zaznaczyć, że jeżeli nie majsterkujesz, nie znasz się, itd., itp. to proponuję podjechać do mechanika.
                  Co do drugiego pytania/wypowiedzi to proponuję zvagować auto i wtedy może coś będzie więcej wiadomo.

                  Komentarz

                  • Evil
                    Rider
                    • 2009
                    • 721

                    #10
                    Zamieszczone przez 13karolss
                    sosiadowi pomoglem ale jak odjechalem z mego miejsca parkowania patrze plama o srednicy 10cm
                    kolego sprawdź ty sobie poziom oleju, jak ty takie plamy zostawiasz, co za chwilę się nie okażę że jedziesz bez oleju. Ja z takim wyciekiem od razu gnał bym do mechanika

                    O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

                    Komentarz

                    • 13karolss
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 199

                      #11
                      choroba jasna, czytalem troche o turbo,przeganiam dokladnie 2 razy w miesiącu, moc ma ost tylko byla taka oznaka jak napisalem wyzej ?? a co do tej chlodniczki oleju to do mechanika dopiero w poniedzialek bede mogl podskoczyc czy przez ty 3 dni jak bede jezdzil max 40 km dziennie nic sie niestanie poza ubytkiem oleju , bo jak sie cos stanie to huk przesiade sie na komunikacje miejską, majsterkowicz ze mnie początkujący ;] juz sam pare zeczy naprawilem, ps bagaznik mi zamarzl tez chyba bo niemoge otworzyc a ta klamka jest luzna i przy zamknietym i otwartych drzwiach dzis rano probowalem otworzyc i az wcisnolem ze luzno chodzi ;(
                      karol - człowiek który zostal papierzem

                      Komentarz

                      • endryu
                        RS
                        • 2006
                        • 3778
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        zimowy objaw (niskie temp.) w AHF/ASV puszczania oleju z pod uszczelek chłodnicy oleju
                        U mnie w zimie też się tu poci olej, po za zimą tego nie ma
                        Występują tam dwie uszczelki.
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz

                        • parasite
                          L&K
                          • 2011
                          • 1368

                          #13
                          Widzę, że dzisiaj jakaś plaga. U mnie to samo. Nie dość, że plama na podjeździe to jeszcze akumulator padł :x Kupiłem już w ASO dwie uszczelki i właśnie się wymieniają.
                          AGR 112KM, 232Nm
                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                          Komentarz

                          • phrix
                            L&K
                            • 2007
                            • 1000
                            • Audi
                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            dwie uszczelki i właśnie się wymieniają
                            Potwierdzam są dwie uszczelki górna i dolna ( górnej występują dwa wymiary jak dobrze pamiętam dlatego warto stare zabrać na próbę) Koszt to ok. 20 zł w motoryzacyjnym

                            Wymiana prosta, a te uszczelki padają od niskiej temperatury średnio raz na 5 lat

                            Na forum jest fotorelacja jak się to wymienia w dziale poradnik.
                            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                            _

                            Komentarz

                            • parasite
                              L&K
                              • 2011
                              • 1368

                              #15
                              Zamieszczone przez phrix
                              dwie uszczelki i właśnie się wymieniają
                              Potwierdzam są dwie uszczelki górna i dolna ( górnej występują dwa wymiary jak dobrze pamiętam dlatego warto stare zabrać na próbę) Koszt to ok. 20 zł w motoryzacyjnym
                              W AGR jest chyba tylko jeden wymiar. Przynajmniej tak wynika, bo w ASO nikt się nie pytał jaki wymiar. Koszt w ASO całe 26zł
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz

                              • fallon
                                Classic
                                • 2009
                                • 15

                                #16
                                13karoloss- u mnie również w tym samym miejscu coś cieknie, cała ta "puszka" jest mokra od jakiegoś ciemnego płynu. W środę jadę do mechanika. Nie rozumiem tylko czy z tej chłodnicy to może wyciekać zarówno olej silnikowy jak i płyn chłodzący???

                                Komentarz

                                • przemo1
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 51

                                  #17
                                  U mnie ten sam problem od piątku,tyle że odkręcił mi się ten korek 13 na dole (klucz 32) i wyrzucało mi olej (duże plamy pod autem).Można było ręką przekręcić tą chłodniczkę 12.Na szczęście w porę to zobaczyłem.Wczoraj dokręciłem go z trudem od góry(mało miejsca),bo niestety nie mam kanału(troche jeszcze podcieka olejem).Na jutro jestem umuwiony na wymianę oleju i tych uszczelek 14 i 15.W octaviach chyba często występuje ten problem. :?
                                  Załączone pliki

                                  Komentarz

                                  • 13karolss
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 199

                                    #18
                                    u mnie wymienione dzis ale czy bedzei dobrze to sie okaze rano po odpaleniu :/ mechanik powiedzial ze przy tych temperaturach jak auto stoi pod chmurką niegwarantuje ze nie pusci znowu olej,gdyz w momencie rozruchu wystepuje mega cisnienie i slabymi miejscami moze wywalic olej,a jak jeszcze odma jest zamarznieta to niemal pewne ze jakas uszczelka przepusci olej, ponadto ubylo 200ml plynu chlodniczego no i dolalem Litr oleju
                                    karol - człowiek który zostal papierzem

                                    Komentarz

                                    • Apacz
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 11

                                      #19
                                      Mam to samo w silniku AHF ale po lekturze tego wątku będę spał spokojnie. 8)

                                      Komentarz

                                      • maxdax
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 94

                                        #20
                                        Dziś byłem w serwisie i za 2uszczelki chcieli 60pare złociszy nie kupiłem czy można to taniej kupić?

                                        Komentarz

                                        • mobi65
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 291

                                          #21
                                          Zamieszczone przez maxdax
                                          Dziś byłem w serwisie i za 2uszczelki chcieli 60pare złociszy nie kupiłem czy można to taniej kupić?
                                          sklep skody za 2 szt 24zl

                                          Komentarz

                                          • maxdax
                                            Drive
                                            • 2010
                                            • 94

                                            #22
                                            ale gdzie ten sklep?

                                            Komentarz

                                            • phrix
                                              L&K
                                              • 2007
                                              • 1000
                                              • Audi
                                              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                              #23
                                              mechanik powiedzial ze przy tych temperaturach jak auto stoi pod chmurką niegwarantuje ze nie pusci znowu ... wystepuje mega cisnienie
                                              Problemem nie jest "mega ciśnienie", tylko sama uszczelka. Zwłaszcza na mrozie uszczelka traci swoją plastyczność jest twarda jak kamień. Jeżeli dobrze dokręcił to nic nie może cieknąć.

                                              ale gdzie ten sklep?
                                              W większości sklepów motoryzacyjnych są dostępne w cenie 20 PLN
                                              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                                              _

                                              Komentarz

                                              • krzynol
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 11205
                                                • Superb II combi (3T5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                #24
                                                proszę chłopcy numerki :diabelski_usmiech

                                                dla silnika AHF/ASV: numery i ceny w ASO
                                                (15)uszczelka górna 73mm - 028 117 070 B - 44zł
                                                (14)uszczelka dolna 63mm - 038 117 070 - 15zł

                                                dla silników (AQM,AGR,ALH,ATD,AXR,ASZ) uszczelka górna jest inna:
                                                (15)uszczelka górna 59mm - 038 117 070 A - 9zł
                                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                poprzednie modele:
                                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                Komentarz

                                                • MANIEK11
                                                  Classic
                                                  • 2011
                                                  • 33

                                                  #25
                                                  a jak sie trzeba do tego zabrac, zeby to wyjąć bo u mnie taki sam objaw. Mozna spróbiwać dokrecic te sruby bo u mnie mocno nie leci az tak.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...