Prawdopodobnie pompa paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomaszek793
    Classic
    • 2013
    • 2

    Prawdopodobnie pompa paliwa

    Zamieszczone przez szpara
    Zamieszczone przez eaglemirek
    Jako antymisiek to polecam Triflex Mam i bardzo sobie chwalę Przy wł. ASC spokojnie w trasie masz 8-10 km (przy dobrym zestrojeniu)
    Wow. Chyba zdemontuję moją santiago 1200. Takie osiągi i przy włączonym asc to nielada wyczyn. Odległość mierzona w linii prostej czy po słupkach?
    Bez żadnych SQ, a tym bardziej ASC, gadka w nocy liczona po słupkach ok. 7km. Odsłuch o 5 rano ok. 10km.

    Oczywiście w godzinach "tłocznych w eterze" zapomnijmy o osiągach liczonych w km, ale na mieście mi starcza, a i w trasie nie narzekam...
    Zresztą gdybym miał bata 1,5m lub więcej, podejrzewam, że i tak w szczycie bym go skręcił RF Gainem na maxa.
  • rafko
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    Prawdopodobnie pompa paliwa

    Witam,

    Mam pożyczoną Skodę Octavie 1.9 110KM. Nie wiem jaki to silnik. Wczoraj wybyłem z Wrocławia i wcześniej zatankowałem do pełna na Shelu. Przyjechałem do Zakopca bez problemu. Dziś rano samochód odpalił bez zająknięcia więc zostawiłem bo by pochodził sobie i nagrzał się.
    Niestety zgasł i już nie ma ochoty odpalić.
    Wstępnie zacząłem od ściągnięcia przewodów z filtra paliwa. Okazało się że przewód przychodzący do filtra nie dostarcza paliwa. Następnie podniosłem tylne siedzenia i odkręciłem osłonę na pompę w baku. Po przekręceniu klucza zero reakcji ze strony pompy. Nie słychać by chciała pracować. Chcę ją wymontować i9 na krótko spiąć i tu mam problem bo nie wiem jak odpiąć wężyki paliwa. Są zatrzaśnięte na takie czarne plastiki ale jak to ruszyć to nie wiem.

    Aaa i jeszcze bym prosił jak macie na forum schemat bezpieczników od tego klekota.

    Przepraszam że tak chaotycznie ale troszkę nie mogę ogarnąć tego forum i szukanie zajmuje mi wieki.

    Pozdrawiam.
    AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10993
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      ściskasz wężyki u nasady na dole taką zapadkę i wyciągasz
      zapadka wyraźnie się powinna naciskać po palcem
      potem młoteczkiem delikatnie odkręcasz ten kołnierz i wyjmujesz pompę z czujnikiem
      zaznacz położenie kołnierza przed odkręceniem
      potem odkręcasz moduł czujnika od zbiornika pompy 4xT20
      potem podważasz 4 zaczepy i zdejmujesz górę zbiornika
      potem opaska i wężyk do zdjęcia (nie jest łatwa sprawa)
      i masz pompę na wierzchu po wyciągnięciu z oringów



      opis dla benzyny, w dieslu jest podobnie
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • rafko
        Classic
        • 2012
        • 8

        #4
        No to się zdziwiłem. Zrobiłem tak jak mówił kolega tylko że po wyjęciu wg to nie jest pompa. Przewody które idą to do pływaka. W skodach tak może być? Jeśli tak to mam rozumieć że paliwo zasysane jest przez pompę mechaniczną ale tylko gdy motor kręci???

        podam Wam VIN może wy coś więcej ustalicie.

        TMBBP21U6Y2335569

        W tej chwili autko w szopce górala z podłączą\oną farelką skierowaną na motor.
        AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Po VIN'ie wychodzi że masz silnik AHF lub ASV, w tym przypadku nie będzie pompy podpompowującej w zbiorniku paliwa, pompa wtryskowa, ta na silniku zasysa paliwo poprzez filtr bezpośrednio ze zbiornika. Jeżeli paliwo nie dochodzi do filtra to trzeba problemu gdzieś po drodze ze zbiornika do filtra szukać.
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            rafko, jesli mowisz o 110KM to tam jest tylko pompa wtryskowa przy silniku. W baku masz plywak, pompy brak. Pompowtryskiwacze juz maja

            Sam dzis zaliczylem fuckup bo autko odpalilo od kopa po czym zgaslo po sekundzie. Filtr paliwa zamarzl, zrobily sie bable powietrza od filtra do pompy i kaplica. Pomogla wymiana filtra na nowy.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • rafko
              Classic
              • 2012
              • 8

              #7
              No właśnie taka akcja była, odpalił i po kilku min. zgasł.
              Kurcze grzanie farelką g..o daje. Jutro wstawiamy autko do garażu bo będzie wolny i tak będzie odtajał.
              A powiedzcie mi jak to odpowietrzyć? Bo jak odkręcałem odstojnik to wyleciało trochę ropy.
              AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10993
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                za to masz cały opis :szeroki_usmiech
                w dieslu jest jak piszą koledzy, rozbieranie takie samo a tam tylko czujnik poziomu

                wyciągnij filtr paliwa, odsącz go troszkę, ropkę jakieś 0,5 litra musiz mieć pod ręką
                wsadzasz powoli nowy filtr do obudowy i zalewasz paliwem do pełna, aż się filtr wypełni
                i kręcisz tak długo aż zapali - jednym ciągiem najlepiej
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • K_Popiel
                  Rider
                  • 2010
                  • 608

                  #9
                  Filtr paliwa w tym przypadku to jedna całość, nie ma oddzielnie wkładu i obudowy. Może zdemontuj filtr paliwa i daj go w ciepła miejsce, jak odpuści odkręć ten korek co jest na spodzie filtra i zlej to co poleci, jeżeli dawno nie był wymieniany to wymień na nówkę, oczywiście jeżeli jest dostęp do sklepu z filtrami . Po ponownym montażu zalej filtr paliwem przed pierwszym uruchomieniem, tak jak radził krzynol.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz

                  • rafko
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    Zamieszczone przez krzynol
                    wyciągnij filtr paliwa, odsącz go troszkę, ropkę jakieś 0,5 litra musiz mieć pod ręką
                    wsadzasz powoli nowy filtr do obudowy i zalewasz paliwem do pełna, aż się filtr wypełni
                    i kręcisz tak długo aż zapali - jednym ciągiem najlepiej
                    Kurcze z Twojego poisu wynika że to jakiś wkład.
                    U mnie jest coś takiego..




                    Ale pewnie jego też muszę zalać paliwkiem. I jeszcze pytanko dotyczące wlotów w tym filtrze. Widać tam wejście do filtra i wyjście a to takie szerokie to powrót z przelewu?
                    AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 10993
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      bo ja myślę o O1 a piszę o O2 ops:

                      [ Dodano: Pią 03 Lut, 12 16:45 ]
                      takie szerokie to powrót z przelewu?
                      to wejście takiego trójnika na oringach - nie połam go przy wyciąganiu
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Na gorze wieczka sa strzaleczki z zaznaczonym kierunkiem przeplywu.
                        Jednym kroccem sika paliwem do pompy.
                        Po drugiej stronie - ciagnie od baku do filtra.
                        A tam gdzie jest otwor to powrot (tzw. filtr z podgrzewaczem). Przychodzi na to taki trojnik, zabezpieczony metalowa spinka (tak jak w tylnych lozyskach na nakretke koronowa). Filtr grzeje sie powracajacym paliwem z pompy. Najwygodniej zalac filtr wlasnie przez ten otwor strzykawa.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • rafko
                          Classic
                          • 2012
                          • 8

                          #13
                          Co prawda Skoda jeszcze nie bangla ale i tak dziękuję wszystkim za pomoc
                          Jutro wstawiamy ja do osobnego garażu i będziemy czekać. Zamówiłem również filtr paliwa w Zakopcu więc jutro odbiorę.
                          Jak tylko odpalę to jadę zalać do pełna i wlać jakiś środek do paliwa. No i mam przestrogę ;/;/;
                          Co do paliwa... Tankowane do pełna na stacji Shell ul. Obornicka - Wrocław. Dziś tak wyciągnąłem pływak to zlewałem do butelki. Z przykrością muszę stwierdzić że przy -20, kasza.
                          AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

                          Komentarz

                          • krzynol
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 10993
                            • Superb II combi (3T5)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rafko
                            Z przykrością muszę stwierdzić że przy -20, kasza.
                            to nieźle
                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                            poprzednie modele:
                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                            Komentarz

                            • rafko
                              Classic
                              • 2012
                              • 8

                              #15
                              Dziękuję wszystkim za pomoc. Skoda śmiga a dziś wracam do Wrocka. Jedynie co jeszcze nie chodzi to radio i z chyba podświetlanie przycisku od podgrzewania tylnej szyby.

                              Jeszcze raz dziękuję i jak by ktoś miał problem z np Alfą 156 2.4JTD to szukać mnie. Na pewno pomogę bo troszkę znam ten motor i pojazd.

                              Pozdrawiam.
                              AlfaRomeo klekocik SportWagon 2xxKM

                              Komentarz

                              • rafalis222
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 160

                                #16
                                Jeżeli jest kiepskie paliwo to często zamarza gdzieś po drodze tz. jezeli w paliwie jest woda ona zamarza gdzies na przewodach . U mnie wystarczało popuszczenie wtryskiwaczy i odpowietrzenie , teraz tankuje w jednej stacji sprawdzonej a jezeli musze po trasie to juz trudno ale klopotów nie mam a przez trzy lata notorycznie mi marzło i odpowietrzenie wystarczalo nic nie wykrecałem filtrów nic tylko deka w górę i wtryski popuscić.

                                Komentarz

                                Pracuję...