:shock: chcesz przez to powiedzieć, że w trakcie jazdy! DSG potrafi rozłączyć napęd ??? :shock: bo w takim razie to zagraża życiu kierowcy! a to już skanal ... ale VW siedzi ciuchutko i wyszukuje "błędy" u innych producentów :?
Witam, bawiłem się w oklejanie kokpitu w swojej Skodziance. Wyjmowaliśmy pokrywkę popielniczki - tą sprężynujacą taką. Najpierw prawą stronę osadzoną na bolcu, później drugą na takim zatrzasku, w kształcie grzybka, cos takiego. Wyszedł dosyć ciężko. Problem mianowicie jest w tym, że po zamontowaniu klapki na miejsce, ten zatrzask nie zaskakuje, siedzi luźno w dołku a klapka nie spreżynuje, popielnica opada, nie da się jej otworzyć... Co mogło się z tym stać? Czy jest tam jakiś mechanizm, który mogliśmy zepsuć?
__________________________________
Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?
piekielnice ( w O1) jest przykręcona na 2 troxach raczej standardowym jak będziesz miał na wierzchu to łatwo się składa śluby są przy górnej powierzchni popielniczki przy widać przy w pełni otwartej popiołce
ja swoją wyjmowałem bo poprzedni właściciel wyłamał i skleił na słowo honoru a ja na wymontowane (i rozmontowanej) posklejałem wszytko łanie dodając kilka cm plastiku i zapominałem
huberto44, wiem o co ci chodzi miałem to samo, nic nie popsułeś. Musisz jeszcze jeden obrót zrobić tej sprężynki, jest ciężko i wydaje się nie możliwe ale tak trzeba zrobić bo miałem to samo. Najlepiej wykręć całą popielniczkę (2 śruby torxy) i przetestuj od razu zajarzysz o co kaman.
Komentarz