Enriquez, napewno jeden z odcinkow tyczy sie bialego boru wlasnie, poogladaj na tubie :wink:
problem z grzniem
Zwiń
X
-
Sprawdź ilość płynu chłodzącego; sprawdź. czy rurki nagrzewnicy są gorące po tym, gdy temp. płynu osiągnie ok. 90 stopni C; to na razie te podstawowe rzeczy.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
A może masz walnięty czujnik i tak na prawdę nie jest 90 ?
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Sprawdz sterowanie kierownicami powietrza. Zapewne pękła któraś z dzwigienek albo spadła z niej linka, przez co powietrze nie przepływa Ci przez kanał w którym znajduje się nagrzewnica tylko bezpośrednio z dmuchawy,( tak jak latem) kierowane jest do wnętrza samochodu.Musisz odkręcic panel z pokretłami sterowania powietrzem, zdemontować schowek i sprawdzić połączenia.
Komentarz
-
Komentarz