Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czujnik tem. silnika - problem z odpalaniem po nocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czujnik tem. silnika - problem z odpalaniem po nocy

    Ceed1, tutaj jest jeden temat ale nie chce mi sie go całego czytać żeby znaleźc ;-)

    Forum - Octavia Club Polska

    nowy filtr paliwa musi miec ciśnienie 6.6 bara,
    stukaja tez luźne przewody paliwowe pod maską po prawej stronie, poczytaj...

  • #2
    Czujnik tem. silnika - problem z odpalaniem po nocy

    Panowie pomóżcie odnośnie odpalania
    przejrzałem chyba kilkadziesiąt for z tym tematem i nie wiem co dalej. W wiekszości przypadków wymiana pomogła


    Mianowicie mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, np po nocy gdy temperatura spadnie poniżej 0, kręci bardzo ciężko po odpalaniu przez jakieś 15-30sek silnik pracuje jak by na 3 cylindrach.

    Wyczytałem aby sprawdzić czujnik temperatury, sprawdziłam i miałem rozbieżność w za pomocą VAG), więc wymieniłem (059919501A), ale nie dało efektu i nadal jest rozbieżność:
    Po wymianie parametry bez zmian: Engine pokazuje -8,1 stopni a instruments +30stopni ( nadal rozbieżność ;(? czemu ?)
    Link
    Link

    po rozgrzaniu silnika wskazania VAG czujnika są zbliżone do siebie ponad 80 stopni.

    Może tutaj jest jakiś problem ale nie wiem jak go rozwiązać. Kable czujnika walnięte? Czujnik zły?

    1. świece sprawdziłem na krótko i są ok nagrzewają się tak ok 2 sek (nie wymieniane)
    2. Akumulator ma niecały miesiąc
    3. Czujnik wymieniony 2 tyg temu ori kupiony na Skodaczesci
    4. termostat wymieniłem 3 miesiące temu
    5. Filtr Paliwa wymieniony tydzień temu

    VAG nie pokazuje żadnych błędów.
    Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
    ---
    Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
    OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

    Komentarz


    • #3
      Kolego a kont wtrysku sprawdzony ??
      http://www.wimeb.markomp.net
      Już nie moja Skodzina
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

      Komentarz


      • #4
        Rozrząd wymieniany był u dobrygrzewawa jakoś we wrześniu

        Temperatura silnika powyżej 80°C (na zimnym też warto sprawdzać ??)
        Wartość początku wtrysku (BS, grupa 000 kolumna 2): 51-53
        wartość temperatury paliwa (BS, grupa 000 kolumna 9): 102
        Tdi_timing na zielonej (środkowej) linii więc OK


        Panowie a czemu nadal mam rozbieżność , może to powód? :
        Engine pokazuje -8,1 stopni, a instruments +30stopni
        po rozgrzaniu silnika ponad 30 stopni wskazania są zbliżone do siebie
        Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
        ---
        Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
        OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

        Komentarz


        • #5
          Kolego to podjedz lub napisz do DGW skoro sie opiekuje twoim wozidelkiem.
          A nie masz czasem uwalonego czujnika temperatury zewnetrznej i stad te przeklamiania ??
          http://www.wimeb.markomp.net
          Już nie moja Skodzina
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez makog
            Kolego to podjedz lub napisz do DGW skoro sie opiekuje twoim wozidelkiem.
            Obecnie fundusze mi na to nie pozwalają chciałbym zobaczyć sam, jak nic nie pomoże będę zmuszony się udać do DGW ale to w ostateczności.

            Więc może ktoś miał taki przypadek i wspomoże
            Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
            ---
            Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
            OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

            Komentarz


            • #7
              czujnik jest dalej do bani . zle sprawdzasz temperature jaka pokazuje czujnik to co pokazuje czujnik dla deski jest nie istotne dla diagnozy .porównaj temperatury ze sterownika silnika z bloku 7. u ciebie jest temp powietrza -14.4 temp. paliwa -18.9 a temp. płynu -8.1 wiec masz rozbierzosc prawie 10 stopni dlatego masz problem z paleniem .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                załączam LOG z rana:
                zacząłem logowanie przed zapaleniem w STAMP 15.84 temperaturę komputer dopiero sczytał. i jest porównywalnie do pozostałych
                Link

                wyczytałem na google/fora że ten czujnik wyświetla parametry temp VAG w engine i w instruments. Każdy ma taką rozbieżność pomiędzy engine a instuments z rana?

                Czy czujnik temp zew może mieć coś wspólnego z tym problemem?
                Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
                ---
                Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
                OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

                Komentarz


                • #9
                  no teraz temperatury sa porównywalne .zrób logi z bloku 000 w BS na rozgrzanym silniku zobaczymy jak jest ustawiony poczatek wtrysku bo wydaje mi sie ze jest leko pestawiony
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz


                  • #10
                    Link

                    wskazówka na liczniku pokazywała 90stopni
                    nie wiem czy ma to znaczenie, ale jak się zatrzymałem popracował 3 min na biegu jałowym to spadła do 75 stopni.
                    Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
                    ---
                    Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
                    OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

                    Komentarz


                    • #11
                      jesli tego loga zrobiłes w BS to kat jest ustawiony poprawnie wiec nie powino byc problemu z paleniem . a swiece sprawdzałes ?
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz


                      • #12
                        tak robiłem w BS, kąt ustawiał DGW więc musi być dobrze ustawiony , problem z zapalaniem pojawia się gdy temp spada poniżej 0

                        świece sprawdzałem na krótko i wszystkie grzeją po ok 2sek (ale nie zaprzeczam że do wymiany mogą być)
                        może ktoś da wskazówkę jak sprawdzić czy do każdej świecy dochodzi prąd na listwie. Jestem w tym zielony i nie chce tego schrzanić.

                        jeszcze sprawdzę dopalanie z rana z odpiętą wtyczką od czujnika G2/G62.
                        Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
                        ---
                        Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
                        OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

                        Komentarz


                        • #13
                          Kilka lat temu (co prawda w Peugeocie) miałem podobne objawy. Pomogła wymiana świec żarowych.

                          " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
                          Pzdr. - 1.6 MPI

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X