witam

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ph13
    Classic
    • 2013
    • 9

    witam

    Paolo wypowiedz no sie panie kolego czy ten shell



    bo bardzo ladny ma vi. szczegolnie przy 40st



    z msds

    Mieszanka silnie uwodornionego gaczu parafinowego,
    poliolefin i dodatków Wysoko rafinowany olej mineralny
    Głęboko rafinowany olej mineralny zawierający <3% w/w
    ekstraktu dimetylosulfotlenku (DMSO) zgodnie z normą IP346.
    (nota L). Jako dodatek rozcieńczający występuje tylko wysoko
    rafinowany olej mineralny.


    To zwykły HC jest
  • konrad1986
    Drive
    • 2011
    • 43

    #2
    witam

    Mam taki problem moja octavia ma przejechane jakieś 250 000 km mam ją od 6 miesięcy. Na początek wymieniłem wszystkie płyny ,planowałem wymienić rozrząd i pasek klinowy(tak na wszelki wypadek ) ale niestety nie dane mi to było ,ponieważ tydzień temu jadąc do pracy zauważyłem ze dymi mi się spod maski. Okazało się ze silnik zaczął rzygać olejem. Z holowałem samochód pod dom, znajomy mechanik powiedział ze prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą.

    Powiedzcie mi czy przy tak dużym przebiegu warto jest robić ta uszczelkę jak tak to co jeszcze musiał bym wymienić lub sprawdzić czy nadaje się do wymiany. Czy może lepiej uzbierać kasę i może po szukać silnika z mniejszym przebiegiem?
    KOnr@D

    Komentarz

    • TomekRs
      RS
      • 2011
      • 1670

      #3

      wydaje mi sie, ze uszczekla wyniesie mniej niz "nowy" silnik

      Komentarz

      • konrad1986
        Drive
        • 2011
        • 43

        #4
        chodzi mi bardziej o to ze boje sie zeby nie zaczal sie wogole sypac silnik przy takim przebiegu bo z tego co sie dowiedzialem to poprzedni wlasciciel malo dbal o ten samochod
        KOnr@D

        Komentarz

        • makog
          Rider
          • 2010
          • 345

          #5
          Jak mechanik sciagnie glowice, to cos wiecej bedzie w stanie ci powiedziec na temat kondycji silnika, wiec poczekaj z takimi decyzjami do czasu az mechanik zobaczy jak to wyglada.
          http://www.wimeb.markomp.net
          Już nie moja Skodzina
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

          Komentarz

          • Biszczu
            RS
            • 2011
            • 5567

            #6
            Zamieszczone przez konrad1986
            bo z tego co sie dowiedzialem to poprzedni wlasciciel malo dbal o ten samochod
            to po co kupowałeś takie auto ?
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz

            • slike99
              Drive
              • 2007
              • 40

              #7
              bo może było w dobrej cenie ?

              Komentarz

              • makog
                Rider
                • 2010
                • 345

                #8
                Biszczu, chlopak nie poto pisze na forum zeby go zdolowac, tylko poto bo prosi o pomoc i wskazowki, a takie twoje uwagi to "musztarda po obiedzie" !!
                http://www.wimeb.markomp.net
                Już nie moja Skodzina
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                Komentarz

                • kazik79
                  Drive
                  • 2011
                  • 88

                  #9
                  Re: witam

                  Zamieszczone przez konrad1986
                  Powiedzcie mi czy przy tak dużym przebiegu warto jest robić ta uszczelkę jak tak to co jeszcze musiał bym wymienić lub sprawdzić czy nadaje się do wymiany. Czy może lepiej uzbierać kasę i może po szukać silnika z mniejszym przebiegiem?
                  jak przebieg prawdziwy to nie ma tragedii

                  zastanów się jak autko chodziło przed awarią, jak odpalało na mrozie, jaki miało spalanie - jak wszystko było w miarę ok to taka wymiana uszczelki to w sumie rzecz eksploatacyjna

                  jak pisali koledzy wyżej - miech mechanik zrzuci głowicę i obejrzy trzewia motorowni - będzie widać z grubsza, co się tam dzieje, jak nie będzie jakiś big progów na cylindrach, nadpalonych tłoków to ja bym wymienił uszczelkę i śmigał dalej, przy okazji każ sprawdzić szczelność głowicy bo może trzeba ją lekko zregenerować, można by wymienić uszczelnienia zaworów

                  nowy motor to też ruletka i ciężko trafić coś dobrego z małym przebiegiem

                  Komentarz

                  • Biszczu
                    RS
                    • 2011
                    • 5567

                    #10
                    Zamieszczone przez makog
                    "musztarda po obiedzie" !!
                    sorry, ale nie mogłem się powstrzymać po takim tekście co napisał...już nie będę :szeroki_usmiech
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz

                    • konrad1986
                      Drive
                      • 2011
                      • 43

                      #11
                      Auto chodziło dobrze a i ze spalania bylem zadowolony. Z odpalaniem tez nie było problemów. A samochód kopiłem bo faktycznie był w okazyjnej cenie niestety... Może i zrobiłem błąd kupując ten samochód ale z kupnem samochodu to tez jest ruletka nigdy nie wiadomo co samochód przeszedł u poprzedniego właściciela.
                      KOnr@D

                      Komentarz

                      • makog
                        Rider
                        • 2010
                        • 345

                        #12
                        Zamieszczone przez konrad1986
                        Auto chodziło dobrze a i ze spalania bylem zadowolony. Z odpalaniem tez nie było problemów. A samochód kopiłem bo faktycznie był w okazyjnej cenie niestety... Może i zrobiłem błąd kupując ten samochód ale z kupnem samochodu to tez jest ruletka nigdy nie wiadomo co samochód przeszedł u poprzedniego właściciela.
                        To zawsze loteria, a wymiana uszczelki pod glowica to nie sa jakies wielkie koszta, wiec glowa do gory, tylko jak pisali koledzy niech mechanik da ja na sprawdzenie szczelnosci !!
                        http://www.wimeb.markomp.net
                        Już nie moja Skodzina
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                        Komentarz

                        • Biszczu
                          RS
                          • 2011
                          • 5567

                          #13
                          konrad1986, wymiana uszczelki pod głowicą ze sprawdzeniem szczelności, planowaniem to ok.800 pln

                          W nowy silnik nie sprawdzony na bank bym się nie pchał
                          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                          Komentarz

                          • makog
                            Rider
                            • 2010
                            • 345

                            #14
                            Zamieszczone przez Biszczu
                            konrad1986, wymiana uszczelki pod głowicą ze sprawdzeniem szczelności, planowaniem to ok.800 pln

                            W nowy silnik nie sprawdzony na bank bym się nie pchał
                            No jak chcesz to potrafisz Biszczu
                            http://www.wimeb.markomp.net
                            Już nie moja Skodzina
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                            Komentarz

                            • konrad1986
                              Drive
                              • 2011
                              • 43

                              #15
                              czyli powiadacie najpierw sprawdzić szczelność a potem jak wszystko będzie ok zrobić uszczelkę??
                              KOnr@D

                              Komentarz

                              • makog
                                Rider
                                • 2010
                                • 345

                                #16
                                konrad, jak mechanik sciagnie glowice i uzna ze sreszta silnika oki, to przed ponownym jej zalozeniem niech sprawdzi szczelnosc glowicy
                                http://www.wimeb.markomp.net
                                Już nie moja Skodzina
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                                Komentarz

                                • konrad1986
                                  Drive
                                  • 2011
                                  • 43

                                  #17
                                  ok to mnie trochę uspokoiliście jutro pogadam z mechanikiem i będziemy działać serdeczne dzieki
                                  KOnr@D

                                  Komentarz

                                  • Biszczu
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 5567

                                    #18
                                    Zamieszczone przez makog
                                    Zamieszczone przez Biszczu
                                    konrad1986, wymiana uszczelki pod głowicą ze sprawdzeniem szczelności, planowaniem to ok.800 pln

                                    W nowy silnik nie sprawdzony na bank bym się nie pchał
                                    No jak chcesz to potrafisz Biszczu
                                    ja zawsze chcę, ale rozbroiło mnie to o dbaniu auta :szeroki_usmiech
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz

                                    Pracuję...