Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1]Jaki katalizator.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1]Jaki katalizator.

    Zamieszczone przez Chris11
    Ja tam zawsze twierdzę, że nikogo za niewinność nie zatrzymują. Sam staram się przestrzegać przepisów, nawet tych najdurniejszych i jakoś mnie to nie boli, że kolejne służby mają nowe przywileje... Widząc to, co staje się coraz powszechniejsze na drogach, jestem nawet za tym, żeby lekarze karetek pogotowia mogli wystawiać mandaty.
    Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jak dla mnie za wyprzedzanie na przejściu dla pieszych, przejazd na czerwonym, czy wyprzedzanie na 3, mogą nawet zabierać prawo jazdy bo NIGDY TEGO NIE ROBIĘ. Wiem, ze debili nie brakuje.
    Dziwne, ze jakoś nie widzę policji przed szkołą gdzie jest ograniczenie prędkości.Dlaczego? Bo tam przepisy łamie co setny kierowca. Lepiej ustawić ograniczenie prędkości w lesie i tam łapać tych strasznych piratów.

    Na gierkówce w Katowicach jest ograniczenie do 40 km/h. Parę miesięcy temu było tam parę dziur. Obecnie wszystko załatane. W zeszłym tygodniu ustawiła się policja i kosiła ile wlezie. Ja na szczęście jechałem w przeciwnym kierunku. Tylko teraz jak tam jadę to zwalniam, tamując ruch. Oczywiście Ty jesteś za tym zeby policja tam stała non stop, a jak policjant zachoruje to godnie go zastąpi kierowca karetki.

    Dziwi mnie Twój tok rozumowania. Sam przyznajesz, ze są durne przepisy, ale jesteś za tym zeby coraz więcej służb je egzekwowały.

    Naprawdę ZAWSZE jedziesz w terenie zabudowanym 50km/h? Nawet jeśli jest to dwupasmówka na peryferiach miasta?

  • #2
    [O1]Jaki katalizator.

    Witam.
    Posiadam O1 1,6 AEE 75KM z 2002r.
    Mam problem, ponieważ strasznie głośno mi chodzi, buczy.
    Tłumik końcowy wymieniony na nowy. W serwisie powiedzieli, że nie ma katalizatora tylko jest strumienica i to podobno dlatego.
    Czy faktycznie tak jest, że auto bez kata ze strumienicą głośniej chodzi?