Zamieszczone przez rufus123
Problem z porannym odpalaniem
Zwiń
X
-
Problem z porannym odpalaniem
Witam wszystkich.
Jakieś 2 tyg temu wymieniałem aku stare padło.
Przy porannym odpalaniu gdy na dworze jest -8 autko pali bezproblemowo, w momencie gdy temp spadnie poniżej 10 stopni mam rano mały problem dziś kręciłem go trzy razy i dopiero zaskoczył. Kreci bez problemowo, tylko tak jakby mu paliwa brakowało i dopompowywał sobie. Nie wiem może to wina świec żarowych. w ciągu dnia pali bezproblemowo
-
-
andriu79, najprościej sprawdzisz świece biorąc próbnik 12voltowy, zdejmij fajki ze świec żarowych pod pokrywą i teraz zapnij żabkę od próbnika na + akumulatora a grotem dotykaj do każdego trzpienia świecy, jak na każdej próbnik zaświeci to znaczy że są OK a wówczas trzeba będzie szukać dalej. ok
pozdro :szeroki_usmiechBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Pamiętaj, że świeca może przewodzić prąd, ale nie koniecznie dobrze grzać. Ja już przerabiałem to w dwóch swoich maszynkach. Kilka dni temu wymieniałem u siebie i mam problem z głowy, także wiem co mówię. Tez rano kręciłem aż posadziłem aku. Zmieniłem swiece i malina,pali na dotyk. Też przewodziły, a po podłaczeniu wymontowanej do akumulatora dwie się nie nagrzewały nawet. Jak nie wiesz kiedy były zmieniane świece, to się nie zastanawiaj bo szkoda auta.Oczywiscie wymieniasz 4 od razu. Ich wymiana jest banalnie prosta,ale najlepiej wymieniać je na ciepłym silniku i dokręcać z wyczuciem. Jak wiadomo pod wpływem temperatury metal czy aluminium się rozszerza, co ułatwia wykręcanie świec jeśli sa deko zapieczone. Nie powinny być mocno przykręcone,ale uważaj, żeby nie urwać. Podczas dokręcania poczujesz mocniejszy opór i styka.JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
Niebede zakładał nowego tematu,
Też mam problem z rannym odpalaniem ale tez zauwazyłem ze kontrolka od swiec zarowych ginie po około 2-3 sekundach , a u ojca w octavce I 1.9 ahf po tej samej nocy( -20c) swiece u niego grzały sie ponad 10 sekund i odpalił praktycznie odrazu.
A ja musze krecic i krecic z 10 sekund az załapie.
Komentarz
-
-
Witam serdecznie,
podepne sie do tematu, duże mrozy i problemy z odpalaniem dotknęły także mnie.
Akumulator dobry (podmieniałem już z innego auta,które zapala bez problemowo), a wyglada to tak, jakby na mrozie aku padało, nie ma siły zakręcic, przemieli ze 3x i aku wypompowane, tak jak wspomnialem wkładam do T5 ten sam aku i kreci bez problemu, a w Octavi kaputt.
Zastanawiam się, czy rozrusznik nie ma jakiegos przebicia i nie szarpie tyle prądu, że aku nie ma siły zakręcic, macie jakis pomysl jak to sprawdzic.
Sprawdzałem aku i na postoju, wszytskie urządzenia wyłączone i pradu nic nie pobiera.
Komentarz
-
-
andrzej tdi, Twoje problemy z autem sa jasne, z reszta sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Swiece i po kłopocie
MartinLopez musisz u dobrego elektryka zrobi test rozrusznika, bo coś mi sie wydaje,żę pobiera dużo prądu i jest po prostu do naprawyJEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
2 zimę walczę ze swoją skodziną. Często klękała po nocy mrozów, rok temu wymieniłem aku na centrę futurę i świece ale mrozy ustały i nie mogłem już dobrze sprawdzić czy to pomogło. W tym roku znowu skodzina klękała kilka razy z rana, świece sprawdziłem były ok, aku ładowałem i po kolejnej nocy znowu amen. Pomogła regeneracja rozrusznika- auto pali wręcz idealnie, ponadto miałem spalony bezpiecznik w tej skrzynce na akumulatorze, ten całkiem po lewej- on chyba od świec jest. W tej chwili pali miodzio. Ps. pomogło to też na ciężki rozruch na ciepłym silniku, pali już dobrze choć da się odczuć lekką zwłokę przy rozruchu.Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą
Komentarz
-
-
Panowie problem u mnie chyba podobny. Moje aku ma 5 lat. padło mi w ta zime kilka razy więc wyciagałem prawie nowy aku z innego auta i podłaczałem i odpalało. Od wczoraj nie mogę wogóle auta odpalić. Podjezdzało 2-ch znajomych z nowymi aku i podpinałem sie do nich kablami i nic. Auto resetuje godzine i przebieg włączają się i przygasają wszystkie kontrolki słychać zamki w drzwiach i moze pół obrotu zakręci. Nawet podczas ktorejs próby oszałało wszystko łącznie z obrotomierzem . O co chodzi ze nawet podpiety pod nowy aku nie pali?. Mój drugi nowy aku okazało się że tez wyladowany całkiem do zera.
Kurde co sprawdzić? Bezpieczniki na aku sprawne.
Komentarz
-
-
a paliwo ? masz zimowe ? jakie mrozy były u ciebie ? u mnie przy około -25 stopni robiła sie kasza zamiast wachy, na orlen poszedlem i powiedzieli mi ze ich wacha przy jest do -30 , a ja bralem z lukoila
mozliwe ze ci wacha przymarzła, wstaw go moze do garazu na jedną noc i moze pusci , mozna tez dolać benzyny do diesla , ale nie dolewaj wbrew pozorom denaturatu , rok temu dolałem go i filtr był do wymiany...
Komentarz
-
-
A jak sprawdzić rozrusznik ?. Wykrecić go próbować czyco?
[ Dodano: Sro 15 Lut, 12 09:34 ]
Koledzy wiem co moglem zrobić żle. Jak mi aku nie odpalał to po kilku próbach odręciłem klemy i podpiołem pod nowy akumulator bo myślałem że ten ma przebicie. Zaciski podpiołem pod kable do nowego aku ,ale nie złapałem tej blaszki która idzie z puszki na aku chyba do plusa. Na tą chwilę aku nowy jest całkiem padnięty mimo całonocnego ładowania a samochód nie odpala. Co mogłem uszkodzic w aucie? Jakiś sterownik? Alternator? Rozrusznik? Czy na kompie błąd pokaże w czym problem?? Pomocy.
Komentarz
-
Komentarz