Octawia 1,6 AKL problemy z odpalaniem, nierowne obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bentul
    Classic
    • 2011
    • 20

    Octawia 1,6 AKL problemy z odpalaniem, nierowne obroty

    Ja od niedawna jestem po drugiej stronie barykady. I zauważam, że ludzie na każdym kroku szukają okazji, żeby mnie oszukać. Od grzebania w jajcach, spóźnienia, kłamanie, niszczenie po drobne kradzieże. Prawda jest taka, że zarobki kształtuje rynek. Po co mam płacić więcej jak mogę mniej? Chyba proste? Jak się komuś nie podoba, to przecież nikt nie broni odejść.

    A że szef ma nową furę... No cóż było podjąć ryzyko, założyć firmę, wyłożyć trochę chajsu na sprzęt i użerać się z ludźmi. Coś za coś. Dziś jest pięknie a jutro może się skończyć - takie ryzyko z własnym biznesem. Wystarczy raz umoczyć i przejebane po całości. A taki pracownik? Co on ma do stracenia. Najwyżej pensję, chaty mu przecież nie zabiorą a robotę jak będzie chciał to sobie znajdzie.
  • grzes0000
    Drive
    • 2010
    • 82

    #2
    Octawia 1,6 AKL problemy z odpalaniem, nierowne obroty

    Witam
    Posiadam Octawię 1,6 benzynę AKL. Problem pojawił się rok temu. Czasami były problemy z odpaleniem auta na zimnym silniku. Gdy już odpaliło przy dodawaniu gazu auto szarpało, obroty wariowały, spadek mocy powyżej 2tys obrotów. Sytuacja taka zdarzała się tylko czasami - zawsze na zimnym silniku. Po odwiedzeniu aż 5 fachowców w aucie zostało wymienione; kable + świece, cewka, czujnik temperatury cieczy, czujnik położenia wału, przepływomierz, przepustnica - wszystko na nowe części i oryginalne. Problem ustał, jednak długo to nie trwało ponieważ po ok 7 miesiącach problem się powtórzył. Dodam, iż tak naprawdę rok temu problem ten zniknął po wymianie przepustnicy. Czy możliwe jest żeby przepustnica padła po ok pół roku - wtedy zrobiłem autem tylko ok 5 tys km. Ma może ktoś inny pomysł na rozwiązanie tego problemu? Proszę o rady bo już włożyłem w nią ok 3tys PLN i po pół roku znowu to samo.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zacznij od sprawdzenia błedów i czujnika temp.silnika nastepnie mycie i adaptacia przepustnicy
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • grzes0000
        Drive
        • 2010
        • 82

        #4
        Już wszystko to zostało sprawdzone i wszystko gra jeśli o to chodzi.

        Komentarz

        • octaviaRK
          Ambiente
          • 2010
          • 116

          #5
          mogła paść przepustnica i problem sie powtarza. jednak zakladajac ze jest ok proponuje sprawdzic połaczenia przy sterowniku silnika tam zbiera sie wilgoc i z czasem moze zasniedziec jakis styk, wtedy trudno sie polapac bo momentami jest dobrze a od czasu do czasu moze przechodzic w tryb awaryjny i nie wiesz czy jest dobrze czy zle a wymiana wszystkich czesci nie pomaga. -
          robert octaviaRK

          Komentarz

          • PanX89
            Rider
            • 2010
            • 345

            #6
            przepustnice wymieniona na oryginalną ? czy tani zamiennik z zamiennikami czasami tak bywa a przy każdej usterce warto sprawdzić bezpieczniki jest taka przypadłość że się wykruszają lekko i są wahania napięcia... Sprawdzić = podmienić z innym żadnego miernika bo też różnie bywa :diabelski_usmiech
            Było O1 1.6
            Jest Toledo VR5

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Zamieszczone przez grzes0000
              Już wszystko to zostało sprawdzone i wszystko gra jeśli o to chodzi.
              to znaczy problem został rozwiązany :?:
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • witachu
                L&K
                • 2011
                • 1319

                #8
                Zamieszczone przez grzes0000
                Gdy już odpaliło przy dodawaniu gazu auto szarpało, obroty wariowały, spadek mocy powyżej 2tys obrotów
                a czy pod odpaleniu było slychać jakby nie pracował na wszystkie cylindry? auto mułowate jest?
                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                Auto Detailing: Dream Car Studio
                (znajdź również na fb)

                Komentarz

                Pracuję...