[O1] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dsznajder
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O1] Analiza logów

    Zamieszczone przez majuDJ
    Filtr był wymieniony w maju 2012 r przy 231 tym a teraz ma auto 239 tys km. To już wymiana?
    widze, ze nie robisz podstawowych "rzeczy" po kupnie używanego auta........wiec zeby się nie okazalo, ze na czyms "zaoszczędziesz"
  • persil
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    [O1] Analiza logów

    DOBRY. Mam problem z skodom 1,9TDI 110 KM. Odcina mi moc i nie chce jechać. Zrobiłem więc logi i co z tego jak nie wiem co i jak. Proszę o analizę:

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_72881.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_72882.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_72883.html

    Dziękuję bałdzo)
    Kupiona w piątek 13-ego. Czyżby pechowa...

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz problem ze wysterowaniem cisnienia doładowania .przycznyn moze byc kilka ale najczesciej jest to zapieczona geometria w turbinie lub uszkodzona gruszka .naj lepiej jak bys rozpioł guszke od dzwigni od geometri i sprawdził co sie zacina, ruch dzwigni jak i gruszki powinien wynoscic ok 2 cm płynnego ruchu bez zaciec
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • persil
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Dzięki za odpowiedz ale... turbawka nie tak całkiem dawno była czyszczona co prawda nie przeze mnie ale. Objaw jest taki że na zimnym silniku to byle bym zapiął 3 i już tryb awaryjny i brak mocy natomiast jak troszkę pojeżdżę i silnik złapie temperaturę to niby wszystko ok. pomocy plis bo już szukam fajnego dżewa żeby się nie denerwować :twisted:
        Kupiona w piątek 13-ego. Czyżby pechowa...

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          a masz zapisane jakies błedy po tym trybie awaryjnym ?
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • persil
            Classic
            • 2011
            • 6

            #6
            17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-00 - -
            Kupiona w piątek 13-ego. Czyżby pechowa...

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              bład jest typowy z przeładowania .zeby upewnic sie ze to wina geometri w turbine mozesz jeszcze zamienic n18 z n75 i wymienic wezyki miedzy n75 a gruszka i miedzy n75 a filtrem powietrza i zrobic jeszce raz logi .jesli bedzie bez zmizn to problem bedzie tak jak napisałem wczesniej albo w gruszce albo w zacinajacej sie geometri
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • persil
                Classic
                • 2011
                • 6

                #8
                Dzięki zrobię co karzesz Panie i logi zrobie :lol:

                [ Dodano: Wto 27 Mar, 12 07:55 ]
                Witam po przerwie

                mam kilka nowych logów i proszę o analizę wszystkich którzy się znają

                Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_72882.html
                Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_72883.html
                Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_78329.html
                Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_78330.html
                Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_78331.html
                Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_78332.html
                Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/persil82_78333.html

                Pozdrawiam
                Kupiona w piątek 13-ego. Czyżby pechowa...

                Komentarz

                Pracuję...