Pytanie zagadka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysztofok123
    Classic
    • 2010
    • 11

    Pytanie zagadka

    Zamieszczone przez kurczak1985
    1.8 tsi nawet na 17 na nizszych biegach mieli jak glupie.....
    może miał 205 ...

    [ Dodano: Nie 04 Lis, 12 08:22 ]
    Zamieszczone przez eaglemirek
    Widocznie mam betonowe dupsko bo ja na 17
    na bank. chyba że po autostradach tylko jeździsz . ja jak założyłem teraz 15 z 16 to łooomatko.. luksius...
    ale chyba faktycznie bkd mają twardszy sporo zawias...
  • zns
    Drive
    • 2008
    • 51

    #2
    Pytanie zagadka

    Witam Serdecznie Szanownych Userów.Na wstępie chciałbym poinformować że jestem zielony liść w sprawach mechaniki pojazdów.
    Pacjent to Octavia 1.6 benzyna z 1999 roku.

    Czy jest ktoś tak uprzejmy i moze mi podpowiedzieć za co jest odpowiedzialny element zaznaczony na zdjęciu czerwonym kółkiem ? (Ogarniam tylko tyle że to coś co jest związane z układem chłodzenia hmmm a może sie myle ?)



    Dlaczego pytam ?
    Pytam dlatego że od pewnego czasu to coś zaczęło dość głośno cykać (coś na podobieństwo bomby zegarowej) Jest o tyle głośne cykanie że słychać wyraźnie przy zamkniętej klapie.Dodam ze wcześniej była ciiisza jak grochem zasiać (bez cykania)

    Drugie zapytanie
    Czy czujnik temp cieczy chlodzacej moze być odpowiedzialny za falowanie obrotów na biegu jałowym (luzie) na ciepłym silniku w skali od okolo 700 do okolo 1.100 obrotów (dochodzi do tego dość spore telepanie silnikiem odczuwalne w kabinie) . Pytam dlatego że najpierw pojawił się problem z cykaniem,później doszły złe wskazania temperatury silnika no i w efekcie końcowym (mam nadzieje) te obroty z telepaniem.

    Za wszystkie domysły i spekulacje z góry dziękuje i Serdecznie Pozdrawiam

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      to filtr węglowy- pochłaniacz oparów paliwa. Ma cykac.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • PanX89
        Rider
        • 2010
        • 345

        #4
        mam ten sam silnik Cykać będzie na cykanie nie ma zasady cyka kiedy chce ;]
        a co do falowania obrotów to może być przepustnica w tym silniku częste trzeba wyczyścić tylko dla kumatego mechanika bo często są problemy z adaptacją po zabiegu :diabelski_usmiech
        Było O1 1.6
        Jest Toledo VR5

        Komentarz

        • zns
          Drive
          • 2008
          • 51

          #5
          Witam po dłuższej przerwie. Odgrzeje kotleta i napisze jak się zakończyła ta historia. Zrobiłem tak jak mi doradził kolega PanX89 . Wyczyściłem przepustnice,zrobiłem adaptacje i wymieniłem filtr powietrza . Obroty uspokoiły się i są stabilne. Dzięki za pomoc i pozdrawiam

          Komentarz

          Pracuję...