egr w w silniku asz problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rapen
    Classic
    • 2013
    • 22

    egr w w silniku asz problem

    qu_bek, najszczersze gratulacje tatusiu :!: :szeroki_usmiech
  • g4cek
    Rider
    • 2011
    • 402

    #2
    egr w w silniku asz problem

    Witam,
    Mam problem na który nigdzie na forum nie znalazłem odpowiedzi jeśli chodzi o silnik asz
    Kupiłem octavie z palącą się kontrolką silnika mechanik myślał że to egr i go wyczyścił ale ponieważ egr był zaślepiony to nic nie rozbił zostawił go zaślepionego śrubką ale jak się okazało uszkodzone były pompo wtryski, zrobiłem pompki to kontrolki zgasły ale po kilku km znowu się zapaliła kontrolka silnika, odślepiłem śrubkę od egr-a i wpiąłem ten wężyk w niego i auto jeździło około miesiąc czasu aż kilka dni temu pojawił się problem z odpalaniem chechłam kilka razy około 10 minut i odpala i po odpaleniu chodzi do momentu 90 stopni jak by na 3 cylindrach potrafi zgasnąć 2 3 razy po osiągnięciu kilku stopni nawet nie 90 jeździ ok tylko trosze obroty skaczą na jałowym. Zauważyłem że troszkę przy tym egrze zaczyna się jakby olej pojawiać . Czy to wskazuje że jest egr uszkodzony? Mogę go zaślepić ale błąd mam na desce, czy ktoś wie co zrobić?

    Komentarz

    • sebas101
      Drive
      • 2009
      • 58

      #3
      Jeżeli egr był naprawdę zaślepiony to wykręcenie śrubki i podłączenie wężyka to nie wszystko. Należy jeszcze usunąć blaszkę między przepustnicą a rurką biegnącą od turbiny.
      Poza tym to przydałoby się podłączyć auto pod komputer bo bez tego to wróżenie z fusów.

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        g4cek, z tego coopisujesz to wyglonda na problem z pompowtryskiwaczami a nie egr-em podłacz vag-a i sprawdz błedy i korekcie w bloku 13 po odpaleniu zimnego silnika rano i po rozgrzaniu
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • g4cek
          Rider
          • 2011
          • 402

          #5
          blaszka usunięta. teraz jest zaślepiony tylko ten weżyk śrubką i auto normalnie odpala i jeździ ale jak podłącze wężyk spowrotem pod egr nie chce palić i obroty skaczą. Z pompkami jest raczej ok, podłączyłem go pod waga i pokazuje że to egr. I teraz pytanko czy wymieniać egr czy może zostawić go zaślepionego i jakoś wyłączyć tą kontrolkę, słyszałem że jakoś vagiem da sie wyłączyć tego egr ale nie wiem co i jak

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            podaj jaki bład ci wywala bo moze wystarczy tylko wymienic n18
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • g4cek
              Rider
              • 2011
              • 402

              #7
              podłączał mechanik pod komputer i z tego co mi powiedział to coś że za małe ciśnienie na egr i mówił coś że trzeba prawdopodobnie wymienić zawór ciśnienia egr? czy to możliwe?

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                jest to mozlliwe ze to n18 sie skaczył lub zablokował .sa dwie opocie wymiana albo czyszczenie zaworka .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • g4cek
                  Rider
                  • 2011
                  • 402

                  #9
                  german81, mam dwa pytanka
                  1. da się to wyczyścić, mechanik powiedział że to nie rozbieralne
                  2. czy to jest to http://allegro.pl/zawor-cisnienia-eg...123557975.html

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    ta czesc z tego linka co podałes to zaworek n18 tu masz linka jak wyczyscic ten zaworek http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=2853 .nie koniecznie czyszczenie rozwiaze twój problem ale warto sprubowac mozna zoszczedzic troche kasy i przeznaczyc na cos innego
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • g4cek
                      Rider
                      • 2011
                      • 402

                      #11
                      Dzięki serdeczne german81, za pomoc, punkcik poleciał, jak zrobię to odpiszę czy pomogło

                      [ Dodano: Sro 07 Mar, 12 10:38 ]
                      Piszę, tak jak mówiłem, problem zniknął ale tylko trochę mianowicie zaworek wyczyściłem ale nic to nie dało więc kupiłem nowy, teraz octavia łatwiej odpala trzeba ją kręcić tylko 2 minuty nie 10 obroty nadal skacza może troszkę mniej ale nadal. Wkurza mnie ten samochód mam go od sierpnia 4 tysie włozyłem i dalej coś nie tak!

                      Komentarz

                      Pracuję...