Zamieszczone przez Tobi77
tu był capslock
Zwiń
X
-
tu był capslock
Witam wszystkich.
Zabrałem sie za przelutowanie rezystorów w liczniku i chciałem zdjąć tarcze i ten biały plastyk a nie mogłem, bo nie mozna bez tego dostac sie do tych rezystorów. Jak zdjąć cały ten przód???
Przesłałem zdjecia jak to wygląda, odpiołem wskazówki, zaczepy a on nie chciał zejsc wogole. Co trzeba jeszcze odczepic lub odkrecic?? Jak pozniej wsadzic skazowki?? Czekam na waszą pomoc, bo ten licznikk juz mnie doprowadza do szału
-
-
Najpierw zdejmij pokrętło do kasowania dziennego przebiegu.Ściśnij końcówkę od strony płyty drukowanej i wyciągnij w stronę tarcz.Potem szczypcami wyprostuj blaszane zaczepy,aby centralnie pasowały w otwory.następnie z boku odbezpiecz plastikowy czrny zaczep,unieś plytę leciutko i odbezpieczaj po kolei białe,plastikowe zaczepy znajdujące się przy silniczkach obrotomierza,szybkościomierza i na środku płyty.Delikatnie,bez szarpania i wszystko wyjdzie.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MANIEK11a te pokretło od kasowania km się wyciąga ?? [pociąga sie do góry czy jak]Zamieszczone przez JanuszSzNajpierw zdejmij pokrętło do kasowania dziennego przebiegu.Ściśnij końcówkę od strony płyty drukowanej i wyciągnij w stronę tarcz.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
Komentarz