temperatura spalin z dpf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Joy1978
    Classic
    • 2013
    • 39

    temperatura spalin z dpf

    Zamieszczone przez kbjanek
    uwazam ze dla 100 zl i opierdolu nie mozna sie bac starych
    Też tak myślę dlatego namawiam autora postu do rozmowy z rodzicami :twisted:
  • TomekRs
    RS
    • 2011
    • 1670

    #2
    temperatura spalin z dpf

    Wczoraj pojezdzilem z podpietym kompem. w grupie 75 bylo tak: 1 wartosc: ok. 230-300 *C , 2 wartosc: troche mniejsza chyba byla.
    Przy jezdzie np. 3 bieg, 3.5tys obrotow/min temperatura jest caly czas stala i w 1 i 2 wartosci Wzrasta co najwyzej do ok. 350-400*C. Osiagniecie 700*C nie jest mozliwe.. jechalem 15KM tak, potem nawrotka i znowu 15 i dupa.
    Zapelnianie filtra na 3 biegu, 4, 5, 6 przy stalej predkosci czy to 1500obr/min, 2000obr/min 3000obr/min , 3500obr/min idzie bardzo powoli, przeskakuje o 0.01% co jakis czas.
    W momencie gdy zredukowalem z 5 na 4, wcisnalem gaz do konca , na pelnym bucie temperatura spalin osiagnela wymagane 700*C ale zapelnienie filtra wzrastalo o 0.5-1% i to znacznie szybciej. Temp. 90*C. Po osiagnieciu zapelnienia na poziomie 21% (powinna zaczac sie regeneracja). Spalanie na postoju caly czas 0.6/0.7l/h. Pomruku z tlumika nie bylo. Podpialem kompa przy 15.1% zapelnienia filtra (40km od poprzedniego wypalania) i auto jezdzilo normalnie. Po przekroczeniu 20% auto nadal jezdzi normalnie. Caly czas sie zastanawiam czy nie jest znowu uwalony ten czujnik spalin czy wywalic od razu dpfa, ale na to potrzeba troche wiecej funduszy, a razem z wywaleniem wzialbym od razu program.
    ktos ma jakis pomysl?

    Komentarz

    Pracuję...