[O1] kapanie oleju z okolic filtra

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Anjaro
    Classic
    • 2009
    • 33

    [O1] kapanie oleju z okolic filtra

    Mieszkam w UK. Koszt z tego co czytałem w ASO - 250 funtow. Kluczyki robią też specjalne firmy ale liczą sobie 150 funtow więc i tak dużo. Tu mi za kluczyk wyszło 15 funtow + dociecie pewnie z 5-10 i tyle. Jedyne co mi brak to tego pinu czytałem, że trzeba posiadać vag tacho ale może i na vcds się da wyciągnąć pin. Kluczyk ma czysty nowy transponder. Pozdrawiam


    przejrzałem forum to i inne i nie mogę znaleźć jak dodać kluczyk bez pinu immo
    (program vag commander 1.4) czytałem, że się da, ale niechce kombinować, żeby nie zblokować auta, albo skasować jedynego działającego kluczyka. Kluczyk mam juz docięty z pastylką w środku(narazie mogę nim tylko otworzyć auto), - czy mogę ją przykleić do plastiku w obudowie > ?np super glue bo lekko sie rusza.

    znalazłem taką instrukcję akurat dla vv polo w octavi może będzie inaczej - jak wyciągnąć pin

    a) wybieramy Connection Type - K-line
    b) Instrument / Immobilizer
    c) Read
    d) po jakiś ok 3 minutach -wyskakuje nam 4 cyfrowy PIN immo w oknie Login (potrzebny do zaprogramowania transpondera)


    następnie
    (skopiowany z innej strony opis użytkownika)
    Jeżeli juz posiadamy sczytany 4 cyfrowy PIN, wkładamy stary kluczyk do stacyjki, obracamy do pozycji zapłonu - kontrolki świecą (auto nie jest uruchomione)
    Wchodzimy w KEY LEARNING, wybieramy Vehicle model: w moimprzypadku - VW (k-line diagnisis KW1281)
    Wpisujemy liość kluczyków: New key coint: np. 2 (stary i nowy kluczyk - który chcemy dodać)
    Wpisujemy Login / Security code: czyli PIN immo (uzyskany wcześniej)
    I klikamy: Learn
    Kluczyk - stary jest programowany (trwa to ok 20-30 sek) jeżeli na dole w oknie wyświetli się finish, wyjmujemy kluczyk, wkładamy nowy, przekręcamy znowu do zapłonu i klikamy Learn
    Jeżeli wcześniej wprowadzona ilość kluczyków zostanie osiągnięta - gotowe. ( w moim przypadku 2 - stary i nowy z pilotem)
    Należy sprawdzić ich działanie ( u mnie zadziałało za 1szym razem)
    Jeżeli operacja się nie powiedzie - odpalamy auto i silnik zaraz gaśnię, poza tym zaświeci się poniższa kontrolka)


    posiadam jeszcze vcds 11.11.3 i tam instrukcja była taka niby pod immobilaizer IV

    [Select]
    [25 - Immobilizer]
    [Meas. Blocks - 08]
    Select Block 001.
    [Go!]
    The value in field 3 must be Yes. If value is No, the key is not capable of being adapted to Immobilizer.
    You can check each key in this manner.


    Select Block 003.
    [Go!]
    Make sure the shown lock times in field 1, 2 and 3 are 0 (each field represents a time in minutes).

    If the lock times are NOT 0:
    Do NOT switch off the ignition!
    Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the fields 1-3.

    If lockout time was present check Group 1.3 as mentioned above to confirm "Yes" is shown.
    [Done, Go Back]


    [Security Access - 16]

    4-digit PIN
    Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

    [Do it!]


    [Adaptation - 10]
    Enter 001 in "Channel Number".
    [Read]
    The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
    Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys.
    The old keys are automatically being cleared.
    [Save]
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]

    Repeat the following steps until all keys have been matched:
    Switch ignition off and remove key.
    Insert next key to ignition and switch ignition on again.
    The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out.


    Może ktoś ma to przetłumaczone na Polski. Rozumiem wszystko ale jednak po Polsku to wiadomo, że człowiek się nie pomyli. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  • czernobyl
    L&K
    • 2008
    • 1276
    • Octavia III (5E3)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O1] kapanie oleju z okolic filtra

    witam,
    od pewnego czasu widzę, że moje auto niczym dobry piesek oznacza miejsca, w których parkowało - skapuje kilka - kilkanaście kropel oleju z plastiku będącego osłoną dołu silnika od przodu. natomiast widać po otwarciu maski, że olej skapuje na ww. plastik skądś z okolic filtra oleju. sam filtr jest suchy, nie upaćkany (myślałem, że może niedokręcony, ale dokręcanie nic nie zmieniło). zaglądałem tam, ale moje zdolności techniczne poległy - nie widzę, skąd kapie, nie mam kanału, żeby zajrzeć od spodu.
    ubytki nie są ogromne - zazwyczaj dolewam ok. 1,5L od wymiany do wymiany, teraz może 2L po 14,5kkm, ale wolałbym nie plamić każdej okolicy.
    macie może pojęcie, czego szukać w pierwszej kolejności? w sobotę widzę się z mechanikiem, u którego poprzednim razem też wymieniałem olej - i wydaje mi się, że od tego momentu mam ww. problem. można coś uszkodzić przy wymianie oleju itp itd? w sumie powinienem pewnie poczekać, co będzie po obecnej wymianie, ale może warto od razu zwrócić mu uwagę na coś?
    auto to 1.6BFQ, przebieg ~159kkm
    z góry dzięki za pomysły

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      podjedź do mechanika 3 min. i wszystko będziesz wiedział
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Re: kapanie oleju z okolic filtra

        Zamieszczone przez czernobyl
        witam,
        od pewnego czasu widzę, że moje auto niczym dobry piesek oznacza miejsca, w których parkowało - skapuje kilka - kilkanaście kropel oleju z plastiku będącego osłoną dołu silnika od przodu. natomiast widać po otwarciu maski, że olej skapuje na ww. plastik skądś z okolic filtra oleju. sam filtr jest suchy, nie upaćkany (myślałem, że może niedokręcony, ale dokręcanie nic nie zmieniło). zaglądałem tam, ale moje zdolności techniczne poległy - nie widzę, skąd kapie, nie mam kanału, żeby zajrzeć od spodu.
        ubytki nie są ogromne - zazwyczaj dolewam ok. 1,5L od wymiany do wymiany, teraz może 2L po 14,5kkm, ale wolałbym nie plamić każdej okolicy.
        macie może pojęcie, czego szukać w pierwszej kolejności? w sobotę widzę się z mechanikiem, u którego poprzednim razem też wymieniałem olej - i wydaje mi się, że od tego momentu mam ww. problem. można coś uszkodzić przy wymianie oleju itp itd? w sumie powinienem pewnie poczekać, co będzie po obecnej wymianie, ale może warto od razu zwrócić mu uwagę na coś?
        auto to 1.6BFQ, przebieg ~159kkm
        z góry dzięki za pomysły
        za filtrem oleju jest jeszcze jedna uszczelka przy okazji wymiany filtra wymień uszczelkę A przy okazji zjaw się kiedyś na SPOCIE najbliższy 11.04.2012 na parkingu przy M1 :P
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • richi9
          Rider
          • 2011
          • 427

          #5
          Nad filtrem jest chłodnica (wymiennik ciepła) a nad wymiennikiem jest nakrętka i oring z tamtąd może kapać. a jak sie silnik rozr=grzeje to oring sie rozszerza jak cała reszta i uszczelnia przeciek.

          Komentarz

          • czernobyl
            L&K
            • 2008
            • 1276
            • Octavia III (5E3)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            richi9, dzięki za precyzyjny opis! zwrócę uwagę mechanikowi na ten "detal"

            tomus7, thx za zaproszenie - na ten na pewnonie dam rady, ostatniom kompletnie nieczasowy :| niemniej pzdr. dla spotowiczów już z góry

            Komentarz

            Pracuję...