Mogę polecić rozwiązanie z woltomierzem umieszczonym na stałe w aucie. Woltomierz tego typu: http://allegro.pl/listing.php/search...omierz+cyfrowy (~20zł 0-30v).
W O2 jeszcze takiego nie mam, ale na wiosnę zakładam. Małe, estetyczne, można sobie gdzieś zabudować. We Fav mam od lat i sobie chwalę.
Odnośnie spadków napięcia ładowania pod obciążeniem / na jałowych-niskich obrotach, gdzie altek może nie wyrabiać - poniżej 13.9v to proponowałbym wyłączyć jakiś nadmiarowy odbiornik niż męczyć aku.
W O2 jeszcze takiego nie mam, ale na wiosnę zakładam. Małe, estetyczne, można sobie gdzieś zabudować. We Fav mam od lat i sobie chwalę.
Odnośnie spadków napięcia ładowania pod obciążeniem / na jałowych-niskich obrotach, gdzie altek może nie wyrabiać - poniżej 13.9v to proponowałbym wyłączyć jakiś nadmiarowy odbiornik niż męczyć aku.
Komentarz