Akumulator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrzej.P
    RS
    • 2011
    • 1516
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Mogę polecić rozwiązanie z woltomierzem umieszczonym na stałe w aucie. Woltomierz tego typu: http://allegro.pl/listing.php/search...omierz+cyfrowy (~20zł 0-30v).
    W O2 jeszcze takiego nie mam, ale na wiosnę zakładam. Małe, estetyczne, można sobie gdzieś zabudować. We Fav mam od lat i sobie chwalę.

    Odnośnie spadków napięcia ładowania pod obciążeniem / na jałowych-niskich obrotach, gdzie altek może nie wyrabiać - poniżej 13.9v to proponowałbym wyłączyć jakiś nadmiarowy odbiornik niż męczyć aku.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #27
      Zamieszczone przez obrus
      Nie przesadzaj. Aż takiej niedokładności takie mierniki nie mają. Napięcie pod obciążeniem może nieco spaść, ale 13V to raczej za nisko.
      Nie przesadzam ja odniosłem sie do tej wypowiedzi
      no, ale dlaczego bez obciążenia nie mam 14,4, tylko ok. 14,0 (max. 14,2), jest to normalne? :roll: alternator nie doładowywuje?
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      • mariush19
        Rider
        • 2009
        • 634
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #28
        Sprawdziłem jeszcze raz pobór prądu spoczynkowy, i faktycznie po kilku minutach spadł do wartości 0,06A, czyli wydaje się raczej wporządku?

        Komentarz

        Pracuję...