Kopci przy zapalaniu na siwo TDI 110,

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czohraczek
    Classic
    • 2013
    • 4

    Kopci przy zapalaniu na siwo TDI 110,

    4tech dzięki za namiary, jutro zadzwonię.
  • denio03
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    Kopci przy zapalaniu na siwo TDI 110,

    Witam, mam 110 tdi asv i przy zapalaniu rano kopci na siwo około 4 do 6 sekund - chmura za samochodem dymu i tylko rano. Nie na czarno ani biało tylko siwo. Zauważyłem tez jego spalanie oleju około 1 ltr na 2000 tys km. Turbina była ostatnio czyszczona z sadzy i jest ok bez przerzutów oleju luz ośki taki jak ma być. Silnik zalany olejem 0 w 30 Castrol przebieg przeszło 200 tys km.
    Przerabiał ktoś ten temat ? Czy zmiana oleju wystarczy np na 10 w40 ? Z czego wynika to kopcenie?
    Octavia Collection

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      denio03, poczytaj te tematy:





      przy 1,9 TDI to normalne :wink: więc nie masz się co martwić
      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QSzy5Q2PbyU[/youtube]

      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • Oktawiusz202
        Ambiente
        • 2011
        • 121

        #4
        Olej na bagnecie normalny, płyn w chłodnicy czysty, bez ubytków?
        Człowiek po to ma samochód, aby wygodnie siedzieć stojąc w korkach.

        Komentarz


        • #5
          a jak wyglada odpalanie, poszarpuje chwile silnikiem?! obroty przez chwilke nierowne?! moze poprostu swieca ktoras nie dogrzewa. U mnie np. swiece wymieniane nie byly i jesli po dzluzszym postoju przy takich jeszcze niskich porannych tempereturach odpale od strzala to potrafi puscic takiego baczka, jesli zagrzeje 2 - 3 razy swiece juz lepiej pali, w garazu mam zimno poki co. Mysle ze nie tylko Ciebie trapi taki "problem" jesli to to niech bedzie jedynym problemem jaki napotkasz

          [ Dodano: Sob 24 Mar, 12 09:23 ]
          aha co do oleju, moze silnik nie ma juz dawnej kondycji, jest masa ludzi z wiekszymi przebiegami jezdzacych na syntetyku, ale nie kazdy silnik powinien. Ja mam cos ok 260 tys. leje 10W40 i uwierz ze od wymiany do wymiany prawie nie dolewam, a jesli juz to wypada to przed wymiana oleju i jest to ok 200 ml, tak wiec moze to tylko kwestia oleju.

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            denio03, sprawdz poczatek wtrysku i czy paliwo sie nie cofa
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • wojtek1982
              Ambiente
              • 2009
              • 108

              #7
              Miałem dokładnie takie same objawy, też pisali, że to norma jak zakopci i zje trochę oleju aż pewnego pięknego wiosennego dnia silnik dostał tzw. chorobę szalonych diesli, czyli obroty skoczyły do maksimum i nie mogłem go zdławić aż sam zgasł. Efektem tego był remont kapitalny. Zapewne puścił pierścień (choć nie jestem pewien), podjedź lepiej do jakiegoś solidnego mechanika i nie daj sobie wmówić, że to norma. U mnie wszystko się pokrzywiło i potopiło. Jeżeli mam rację to czeka Cię drobny remoncik tak za 2-3 tys, ale to i tak nie 6 jak u mnie.

              Komentarz

              • kabanos
                RS
                • 2011
                • 4544
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                1 litr oleju na 2000 km to dużo. Ja dolewam niecały litr na 15000 km. Silnik już bierze olej, więc może, jak koledzy piszą, czas przejśc na inny?

                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                Komentarz

                Pracuję...