Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podkładka tablicy wyciera lakier

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Czy temat jest taki bzdurny? no nie powiedział bym... czytałem (chyba nawet na ocp), że teoretycznie nie można naruszać struktury tablicy np. przez wiercenie - jeżeli nie ma takiego miejsca wyznaczonego fabrycznie. Generalnie nikt się nie czepia... ale kto wie wszyscy jeżdżą na jakiś tam podkładkach, bez wiercenia specjalnych otworów i jest ok. ale to
    Zamieszczone przez Marian 2
    Dla zabezpieczenia przed ukradzeniem można spiłować łby śrub i przystosować je do specjalnego widełkowego klucza, to dla tych co chcą się z tym pobawić
    to już pachnie lekką przesadą
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz


    • #27
      Dla czego przesada? Ja mam tak właśnie zrobione, i zajęło to dosłownie kilka chwil. Łeb śruby szlifuje się szlifierką na półokrągło, tak, że nie można złapać żadnymi szczypcami, nacina się sie piłką z boków dwa nie wielkie nacięcia, i taką śrubę można odkręcić tylko dorobionymi "widełkami" z blachy. Zawsze to jakieś utrudnienie dla amatorów tankowania za darmo.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez damjanq
        Zamieszczone przez Biszczu
        Tichy, są specjalne podkładki piankowe pod tablice rejestracyjne sprzedawane nawet w ASO (patrz link demmsi). Ja mam fabrycznie taka podkładkę i nawet podczas trzaśnięcia klapa nie słychać obijania ramki.
        I jak sprawuje się taka podkładka piankowa po kilku latach? Korozji żadnej nie widać?
        U mnie bardzo słychać ramkę podczas jazdy na nierównościach, dlatego chyba kupię coś takiego.
        sprawowało się bardzo dobrze i przy sprzedaży auta nie było żadnych śladów korozji
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X