[O1] Zgasł w czasie jazdy i koniec!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lucfud
    Classic
    • 2010
    • 20

    [O1] Zgasł w czasie jazdy i koniec!!!

    Zamieszczone przez leszekmw
    ten afl działa na krótkich i długich ?
    Działa ale widać to tylko w kompletnych ciemnościach na otwartej przestrzeni, najlepiej jak jest jeszcze troszkę wilgoci w powietrzu i widać snop światła wyraźnie. Na co dzień na długich się tego aż tak nie zauważa bo najzwyczajniej w świecie włączając długie i tak 'włączasz sobie dzień' przed maską
    Zamieszczone przez leszekmw
    czy np jadąc na krótkich świeci lepiej przy przyśpieszaniu , tak że nie trzeba włączać długich.
    Kierunek i wysokość snopu światła zależą od prędkości ale nie w sposób płynny. Masz takie progi powyżej których się zmienia wiązka światła. Np. poniżej 50km/h masz je niżej i na boki, powyżej 50km/h się podnoszą i zwężają, kolejnym progiem jest chyba 70km/h, potem 90km/h i powyżej 120km/h masz autostradowe.
    Oczywiście jak nie masz ochoty, zeby Ci światła wachlowały to możesz sobie ręcznie przestawić pokrętło w pozycję świateł mijanie i masz klasyczne bi-xenony bez afl (bo ten afl działa tylko w położeniu 'auto')
  • mustang
    Classic
    • 2009
    • 16

    #2
    [O1] Zgasł w czasie jazdy i koniec!!!

    Witam. Podczas jazdy (stała prędkość około70) zgasł mi silnik i na chwilę zaczęła migać kontrolka od oleju . Po zatrzymaniu i ponownym włączeniu zapłonu kontrolki zachowały się normalnie ale już nie można było odpalić silnika. Kręciłem kilka minut i nic. Pytanie; czy ma to związek z czujnikiem obrotów wałka rozrządu czy korbowego? Przez ostatnie pół roku zdarzało mi się kilka razy że podczas jazdy zgasł mi silnik ale po chwili udało się go odpalić. po podłączeniu vaga wyrzuciło błąd 515, który się tyczy wałka rozrządu. Czy objawem uszkodzenia tego czujnika jest wyłączenie całkowite silnika czy tylko spadek mocy o którym sporo piszą. PROSZE O POMOC
    mustang

    Komentarz

    • zak14
      Rider
      • 2011
      • 605
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Przepraszam za trywializm tego pytania, ale pasek Ci nie strzelił/przeskoczył ?
      Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

      Komentarz

      • mustang
        Classic
        • 2009
        • 16

        #4
        Pasek jest cały niezerwany. Jak duży musiałby być przeskok paska żeby całkowicie wyłączyć silnik w czasie jazdy? Silnik zgasł od razu, bez żadnego szarpnięcia ani duszenia się silnika.
        mustang

        Komentarz

        • richi9
          Rider
          • 2011
          • 427

          #5
          Kontrola oleju. Gdzieś czytałem że jest w niektórych odmianach opcja unieruchomienia silnika z powodu braku oleju.

          Potem vaga zapiąć i wyczytać błędy

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Sprawdz czy pompa podaje paliwo
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • zak14
              Rider
              • 2011
              • 605
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez mustang
              Jak duży musiałby być przeskok paska żeby całkowicie wyłączyć silnik w czasie jazdy
              Na szczęście u mnie w AEE tego nie ćwiczyłem, natomiast u kumpla w Daewoo wystarczyły 3 ząbki, żeby silnik poszedł do remontu.
              Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

              Komentarz

              Pracuję...