[O1] Problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

    [O1] Problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.

    Zamieszczone przez grzesk
    Zamieszczone przez Agamek12

    Aha, 2/3 Rapidów zostało zarejestrowanych przez firmy.
    Chyba na odwrót chciałeś powiedzieć. Właśnie oglądam tą stronę co marlej podał i tam jest napisane, że w grudniu 2012 poszło 95 Rapidów z czego 62 zostały kupione przez osoby indywidualne a reszta to firmy.
    Masz słuszną rację
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.

    Witam,

    dzisiaj rozbierałem zamek kierowcy z powodu uwalonego mikrostyku. Po jego naprawieniu auto widzi że drzwi są otwarte. Jednak teraz nie zamykają się drzwi kierowcy. Słychać mechanizm ryglujący jednak drzwi można otworzyć normalnie.
    Dodam, że przed moim "grzebaniem" w zamku działał on bez zarzutu. Jedynie czasami trzeba było 2gi raz nacisnąć guzik bo wszystkie drzwi się otwierały poza drzwiami kierowcy.

    Kabelki w gumowym łączniku są wymienione więc to nie one stanowią problem.

    Proszę o pomoc.
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2330
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      lukas_jg, będziesz musiał za pewne wyjąć zamek jeszcze raz i go rozłożyć bo może gdy go składałeś język od rygla nie wszedł w odpowiednie miejsce , na pewno jest coś nie halo z mechanizmem zamka.ok

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        3 razy go składałem i zawsze taki sam objaw
        Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
        Ile może kosztować naprawa mikrostyku u fachowca? Bo czeka mnie jeszcze naprawa drzwi pasażera

        Co do zamka to nigdzie nie spotkałem takiego modelu co mam u siebie. Zawsze delikatnie się różnią a nie jestem pewien jak powinna być zaczepiona sprężyna w moim modelu.


        [ Dodano: Sob 07 Kwi, 12 22:09 ]
        3 razy go składałem i zawsze taki sam objaw
        Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
        Ile może kosztować naprawa mikrostyku u fachowca? Bo czeka mnie jeszcze naprawa drzwi pasażera

        Co do zamka to nigdzie nie spotkałem takiego modelu co mam u siebie. Zawsze delikatnie się różnią a nie jestem pewien jak powinna być zaczepiona sprężyna w moim modelu.
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2330
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          lukas_jg, na tym zdjęciu jest ona poprawnie założona


          gdy rozdzielasz zamek na łączeniu a później składasz musisz zwrócić uwagę czy blaszka napinana sprężyną wejdzie na trzpień w mechaniźmie zamka,bo gdy się źle złoży to po mimo że zamkniesz auto i rygiel będzie wciśnięty to drzwi nadal będą otwarte,

          Zamieszczone przez lukas_jg
          Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
          TAK na wyjętym zamku podłączasz wtyczkę i zatrzaskujesz zamek śrubokrętem i zamykasz pilotem, sprawdzasz czy jest zamknięty pociągając za haczyk z blaszki - mocowanie linki do klamki ,potem otwierasz auto z pilota i ponownie pociągasz za ten haczyk z linką albo i bez i powinien się otworzyć skobel. ok

          pozdro i udanej walki.

          ps. ja nigdy nie wkładam zamka przed jego sprawdzeniem. 8)
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • lukas_jg
            Rider
            • 2012
            • 600
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            ROBAL_26, naprawiłem tak jak mówiłeś, trzeba było tym językiem trafić odpowiednio. Dodatkowo źle złożony był ten mechanizm z silniczkiem. Teraz już działa prawidłowo
            Muszę jeszcze tylko ten mikrostyk wymienić w drzwiach pasażera
            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2330
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              lukas_jg, cieszy mnie to niezmiernie :szeroki_usmiech , co do mikrostyku to spróbowałbym poprawić punkty lutowane -połączenie wtyczki z płytką zamka, miałem 2 razy przypadek związany z problematycznym mikrostykiem i wystarczyło tylko poprawienie tzw zimnych lutów na tym połączeniu i problem był już rozwiązany, także spróbuj zanim niepotrzebnie kupisz.ok

              pozdro
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              Pracuję...