[O1] Problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.
Zamieszczone przez grzesk
Zamieszczone przez Agamek12
Aha, 2/3 Rapidów zostało zarejestrowanych przez firmy.
Chyba na odwrót chciałeś powiedzieć. Właśnie oglądam tą stronę co marlej podał i tam jest napisane, że w grudniu 2012 poszło 95 Rapidów z czego 62 zostały kupione przez osoby indywidualne a reszta to firmy.
[O1] Problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.
Witam,
dzisiaj rozbierałem zamek kierowcy z powodu uwalonego mikrostyku. Po jego naprawieniu auto widzi że drzwi są otwarte. Jednak teraz nie zamykają się drzwi kierowcy. Słychać mechanizm ryglujący jednak drzwi można otworzyć normalnie.
Dodam, że przed moim "grzebaniem" w zamku działał on bez zarzutu. Jedynie czasami trzeba było 2gi raz nacisnąć guzik bo wszystkie drzwi się otwierały poza drzwiami kierowcy.
Kabelki w gumowym łączniku są wymienione więc to nie one stanowią problem.
Proszę o pomoc.
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
lukas_jg, będziesz musiał za pewne wyjąć zamek jeszcze raz i go rozłożyć bo może gdy go składałeś język od rygla nie wszedł w odpowiednie miejsce , na pewno jest coś nie halo z mechanizmem zamka.ok
3 razy go składałem i zawsze taki sam objaw
Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
Ile może kosztować naprawa mikrostyku u fachowca? Bo czeka mnie jeszcze naprawa drzwi pasażera
Co do zamka to nigdzie nie spotkałem takiego modelu co mam u siebie. Zawsze delikatnie się różnią a nie jestem pewien jak powinna być zaczepiona sprężyna w moim modelu.
[ Dodano: Sob 07 Kwi, 12 22:09 ]
3 razy go składałem i zawsze taki sam objaw
Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
Ile może kosztować naprawa mikrostyku u fachowca? Bo czeka mnie jeszcze naprawa drzwi pasażera
Co do zamka to nigdzie nie spotkałem takiego modelu co mam u siebie. Zawsze delikatnie się różnią a nie jestem pewien jak powinna być zaczepiona sprężyna w moim modelu.
gdy rozdzielasz zamek na łączeniu a później składasz musisz zwrócić uwagę czy blaszka napinana sprężyną wejdzie na trzpień w mechaniźmie zamka,bo gdy się źle złoży to po mimo że zamkniesz auto i rygiel będzie wciśnięty to drzwi nadal będą otwarte,
Zamieszczone przez lukas_jg
Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić go "na sucho" czy wszystko działa ok ?
TAK na wyjętym zamku podłączasz wtyczkę i zatrzaskujesz zamek śrubokrętem i zamykasz pilotem, sprawdzasz czy jest zamknięty pociągając za haczyk z blaszki - mocowanie linki do klamki ,potem otwierasz auto z pilota i ponownie pociągasz za ten haczyk z linką albo i bez i powinien się otworzyć skobel. ok
pozdro i udanej walki.
ps. ja nigdy nie wkładam zamka przed jego sprawdzeniem. 8)
ROBAL_26, naprawiłem tak jak mówiłeś, trzeba było tym językiem trafić odpowiednio. Dodatkowo źle złożony był ten mechanizm z silniczkiem. Teraz już działa prawidłowo
Muszę jeszcze tylko ten mikrostyk wymienić w drzwiach pasażera
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
lukas_jg, cieszy mnie to niezmiernie :szeroki_usmiech , co do mikrostyku to spróbowałbym poprawić punkty lutowane -połączenie wtyczki z płytką zamka, miałem 2 razy przypadek związany z problematycznym mikrostykiem i wystarczyło tylko poprawienie tzw zimnych lutów na tym połączeniu i problem był już rozwiązany, także spróbuj zanim niepotrzebnie kupisz.ok
Komentarz