Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Centralny zamek i pilot

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Centralny zamek i pilot

    Gratuluję ładnego szkodnika , fajnie będzie wyglądał z ciemnymi szybkami i aluskami. Autko brałeś od Plichty? jak tam zakup przebiegł?

  • #2
    Centralny zamek i pilot

    Witam , mam problem i nie wiem o co chodzi wychodzę z samochodu naciskam zamykanie na pilocie i wszystko się zamyka , natomiast jak naciskam otwieranie to nic się nie otwiera , dodam jeszcze że na pilocie nie mruga przy naciskaniu ta czerwona dioda , pamiętam że wcześniej mrugała , chodzi o octavię 2 1,9 TDI BKC 2005r . elegance 185000 przebieg . Bardzo proszę o pomoc , z góry dziękuję .
    DSG

    Komentarz


    • #3
      Taki przypadek wskazuje że nie działa przycisk. Trzeba wymienić i powinno być ok

      Komentarz


      • #4
        Trzeba wymienic płytke lub zajechac do elektronika. pewno poszły tzw zimne luty i nie działa

        Komentarz


        • #5
          sprawdz na zapasowym kluczyku. może faktycznie upadł Ci i przestał działać
          Była Octavia Tour +
          jest O2 Tour , Bosso Burdello

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Pinio
            Trzeba wymienic płytke
            ale w tym przypadku trzeba zakodować od nowa piloty.
            Pewnie rozleciał się mikrowyłącznik, bez problemu do wymiany u elektronika.

            Podobne jak na foto (to jest elektronika z autoalarmu TopSafe)
            elektronka PILOTA
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz


            • #7
              Mialem dokładnie taki objaw u siebie (aczkolwiek w O1), tzn. pilot zamykał bez problemu, ale już nie otwierał.. pamiętam, że elektryk musiał wchodzić do auta przez bagażnik bo wkładki w drzwiach miałem już od dawna zapieczone :lol: okazało się, że się ukruszył jeden kabelek w wiązce idącej od drzwi kierowcy - trzeba było zdjąć plastik przy progu (z przodu). 2 minuty lutowanai i wszystko sprawne.

              przy okazji nauczka była dla mnie taka, żeby przynajmniej jeden zamek mieć w aucie sprawny na wypadek jak elektryka odmówi posłuszeństwa.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez respector
                okazało się, że się ukruszył jeden kabelek w wiązce idącej od drzwi kierowcy - trzeba było zdjąć plastik przy progu (z przodu). 2 minuty lutowanai i wszystko sprawne.
                Nie rób koledze mętliku w głowie.
                Logiczne jest, że jeśli nie świeci dioda przy naciskaniu tylko jednego przycisku, to bez sensu jest rozkopywanie instalacji, tylko trzeba naprawić pilot.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Krzych
                  Zamieszczone przez respector
                  okazało się, że się ukruszył jeden kabelek w wiązce idącej od drzwi kierowcy - trzeba było zdjąć plastik przy progu (z przodu). 2 minuty lutowanai i wszystko sprawne.
                  Nie rób koledze mętliku w głowie.
                  Logiczne jest, że jeśli nie świeci dioda przy naciskaniu tylko jednego przycisku, to bez sensu jest rozkopywanie instalacji, tylko trzeba naprawić pilot.
                  aaaa sorry nie doczytalem... Oczywiscie w takim przypadku sprawa jasna!

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X