Sonda Lambda

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jaro71
    Classic
    • 2013
    • 2

Sonda Lambda

Ocia jest na sprzedaż. Będzie większe auto.
  • ps81
    Classic
    • 2012
    • 5

Sonda Lambda

Witam,

Auto:
    1.6 benzyna 102 konie rok2004,kombi przebieg 165000
    Nie jestem ekspertem ani mechanikiem,kupiłem Octavie ze względu na dobre opinie że auto tanie w naprawie rodzinne ect. i jest w miarę ok ale do białej gorączki doprowadza mnie sonda lambda!

O problemie:
    przy ok 140 tys wymiana dwóch sond - przy 146 tys jeb zapala się check engine jadę do mechanika podpina skodę pod komp pokazuje że lambda, mechanik udaje głupiego kasuje błąd coś kleci na kanale i na 3 miesiące spokój, potem zapala się znowu zmieniam mechanika który mówi że z jedną walnięta sonda można jeździć. Nie moge patrzeć na ten pomarańczowy silnik na zegarze więc stawiam samochód przy 164 tys do mechanika i mówię rób!!! więc on czyści przepustnicę ( bo szaleją obroty ), zmienia świece, przewody no i lambdę.Po wymianach skoda jak z fabryki Tydzień cieszyłem się brakiem check engine - stare wróciło obroty znowu szaleją sonda znowu na kompie pokazuje błąd!
    Co wg Was może być przyczyną?

Z góry serdeczne dzięki za podpowiedzi.

pzdr
    Paweł

Komentarz

• BADYL
      RS
      • 2011
      • 2404
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

ps81, miałem podobny problem ale w fabi....też wyskakiwał błąd sondy lambda. Kilka razy kasowałem błąd by faktycznie potwierdzić czy to faktycznie to...no i za chyba 4 razem wyszło że na 99% nie sonda ale katalizator....wymieniłen na używkę i wszystko grało może to?albo lejesz jakieś shit do baku to wtedy też może się zapalac :twisted:
      nasze auta: MÓJ SMOCZEK

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

Komentarz

• german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM