Ocia jest na sprzedaż. Będzie większe auto.
Sonda Lambda
Zwiń
X
-
Sonda Lambda
Witam,
Auto:
1.6 benzyna 102 konie rok2004,kombi przebieg 165000
Nie jestem ekspertem ani mechanikiem,kupiłem Octavie ze względu na dobre opinie że auto tanie w naprawie rodzinne ect. i jest w miarę ok ale do białej gorączki doprowadza mnie sonda lambda!
O problemie:
przy ok 140 tys wymiana dwóch sond - przy 146 tys jeb zapala się check engine jadę do mechanika podpina skodę pod komp pokazuje że lambda, mechanik udaje głupiego kasuje błąd coś kleci na kanale i na 3 miesiące spokój, potem zapala się znowu zmieniam mechanika który mówi że z jedną walnięta sonda można jeździć. Nie moge patrzeć na ten pomarańczowy silnik na zegarze więc stawiam samochód przy 164 tys do mechanika i mówię rób!!! więc on czyści przepustnicę ( bo szaleją obroty ), zmienia świece, przewody no i lambdę.Po wymianach skoda jak z fabrykiTydzień cieszyłem się brakiem check engine - stare wróciło obroty znowu szaleją sonda znowu na kompie pokazuje błąd!
Co wg Was może być przyczyną?
Z góry serdeczne dzięki za podpowiedzi.
pzdr
Paweł
-
-
ps81, miałem podobny problem ale w fabi....też wyskakiwał błąd sondy lambda. Kilka razy kasowałem błąd by faktycznie potwierdzić czy to faktycznie to...no i za chyba 4 razem wyszło że na 99% nie sonda ale katalizator....wymieniłen na używkę i wszystko grałomoże to?albo lejesz jakieś shit do baku to wtedy też może się zapalac :twisted:
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedzi,leje 95 ze BP a ostatnio nawet 98 z Orlenu, kod błędu będę miał później.
pzdr
Paweł
[ Dodano: Czw 12 Kwi, 12 12:56 ]
Zanim dojechałem do mechanika - check engine przestał się świecić, powiedziano mi że to mogło być spowodowane serwisem który mrygał na liczniku początkowo 1500 serwis i tak schodził.
[ Dodano: Sro 16 Maj, 12 17:59 ]
Witajcie,
Check engine zapalał się jeszcze kilka razy i po dwóch dniach gasł samoczynnie teraz jednak palił się trochę dłużej więc byłem u mechanika, Skoda pod komputer i mam numery błędów: