Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Uszczerbiony pierscien ABS tyl

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Uszczerbiony pierscien ABS tyl

    Tak wygląda Gemini w Tarnowie wg Google


  • #2
    [O2] Uszczerbiony pierscien ABS tyl

    Witam. Dziś wymienialem tarcze i klocki z tylu i wyszczerbil mi sie pierścień ABS ( był troszkę skorodowany). Zapalily sie kontrolki ABS i ESP po przejechaniu kilku metrów. Czy to jest wina tego pierścienia, że kontrolki sie zapalily? Sam czujnik ABS wydaje sie cały. Czy taki pierścień można dostać osobno czy muszę kupić całą kompletną piaste z lozyskiem i tym pierscieniem? Pomocy. Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Re: Uszczerbiony pierscien ABS tyl

      Zamieszczone przez coca-cola1
      Zapalily sie kontrolki ABS i ESP po przejechaniu kilku metrów. Czy to jest wina tego pierścienia, że kontrolki sie zapalily?
      Tak od tego trzeba zacząć. Najpierw leczenie uzębienia

      Komentarz


      • #4
        Ale tam z tylu nie ma pierścień zębów . On jest taki jak jakiś oring plastikowy lub z jakiegoś innego materiału, dokladnie nie wiem . I mi w jednym miejscu trochę odpeklo. Przeszukalem google i żadnego pierścienia abs nie znalazłem.

        [ Dodano: Sob 14 Kwi, 12 00:32 ]
        Mógłby ktoś sprawdzić w ETCE czy jakiś tam pierścień występuje. Bo niewiem jak do tego sie zabrać

        [ Dodano: Sob 14 Kwi, 12 15:11 ]
        Dziś rozbieralem piaste i sciagnelem ten pierscien z tej piasty. Jest dość cienki i zbudowany jest z metalowo- plastikowego ( podobne coś do plastiku) tworzywa. Metalowa część nasadzona jest na piaste a plastikowa część ( która mi sie trochę wykruszyla) jest blisko czujnika z której to czujnik zczytuje obroty (tak mi sie wydaje). Czy taki pierścień dostanę osobno? Czy gdzieś można go kupić?

        Komentarz


        • #5
          niestety kiedyś mi też popsuł się ten pierścień i musiałem kupic całą piastę

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez mariuszpolice
            niestety kiedyś mi też popsuł się ten pierścień i musiałem kupic całą piastę
            . Szkoda, zniszczony pierscien i trzeba kupować całą piaste. Ale dzięki wiem już że muszę kupić całą piaste. Pozdrawiam

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez coca-cola1
              Szkoda, zniszczony pierscien i trzeba kupować całą piaste. Ale dzięki wiem już że muszę kupić całą piaste. Pozdrawiam
              Wydłub na szrocie sam pierścień.

              Komentarz


              • #8
                coca cola1 czy masz może jakieś zdjęcia tego pierścienia???? Mam podobny problem, wymieniłem czujnik i nadal świeci mi abs i esp. Chciałem zdjąć tarczę żeby zobacczyć co się tam znajduje ale musze najpierw klucz skombinować ( wiesz może jaki to rozmiar torksa???). Daj też znać czy i gdzie kupiłęś piastę no i za ile.
                będę wdzięczny za info.

                [email protected]

                Komentarz


                • #9
                  Do pozna pracuje ale w tygodniu postaram sie rozebrać piaste i porobie fotki pierścienia. Ja jeszcze nie wymieniłem tej piasty jeżdżę ze swiecacymi sie kontrolkami abs i esp. Ale muszę tą piaste wymienić. U nas w UK ciężko o używana piaste w dobrym stanie . Będę musiał kupić nowa tylko że nowa na ebay to 50 funa czyli 250zł. Taniej w polsce już kupię. Nie musi być nowa warunek musi być dobra . A klucz do odkrecenie piasty to bodajże torx gwiazkowy M16. A tarcza trzyma sie na jednej małej srubce torx 30. A dokladnie to jutro Ci napisze. Pozdrawiam .kuda grzebales wcześniej przy piascie lub przy tym pierscionku? Bo u mnie to przez rdze sie tak stało no i może trochę mojej winy uszczerbilem go jak wymienialem tarcze i klocki.

                  Komentarz


                  • #10
                    do odkręcenia piasty był mi potrzebny klucz spline M 18.Spline ma 12 zębów a totx 6.

                    Komentarz


                    • #11
                      Kuda u mnie już abs i esp działa. Ja zrobiłem tak, że podjechalem do serwisu VW i poprosiłem o stara piaste od golfa v. Dali mi za darmo piaste z której zbilem pierścień i wsadzilem do mojej piasty i teraz jest ok. Błędy wykasowalem i wszystko działa. Sory nie robiłem fotek bo nie miałem czasu . Ale sam sobie z tym poradzisz. Musisz mieć odpowiednie klucze. Pozdrawiam

                      [ Dodano: Czw 19 Kwi, 12 18:26 ]
                      Torx 30 do odkrecenie tarczy
                      Klucz 13 i 15 odkrecenie zacisk
                      Spline M14 odkrecenie jarzma zacisk
                      Spline M 18 śruba piasty

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X