Wyminiłem dziś wspomniany wyżej przekaźnik, zajrzałem do klapy przy EGR - trochębyło syfu, wyczyściłem. Jednak klapa działa - w stanie spoczynku powinna być otwarta?!
Wydaje mi się, że nic nie pomogło
Pisałem, że nie w tym problem i wyrzucona kasa na przekaźnik.
Była planowana głowica?
Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
Witam po długiej przerwie i żmudnej walki z problemem.
Poddałem się i ostatecznie oddałem do warsztatu na Syreny. Padnięty pompowtrysk na 3. cylindrze - po wymianie na razie odpala bez problemu i na jałowym też jest ok.
Łącznie z kodowaniem MLF - 1200 brutto.
Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
i tu się z kolegą zgodzę , to jest 90% problemów z porannym rozruchem w tych silnikach.
Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
i tu się z kolegą zgodzę , to jest 90% problemów z porannym rozruchem w tych silnikach.
Czy stare uszczelniacze mogą powodować biały dymek po dłuższym postoju? Płnu nie ubywa, oleju w normie.
Witam kolegów, odświeżam temat ponieważ i mnie to spotkało,samochód odpalał na dotyk obojętnie jak długo stał, pewnego dnia stwierdziłem wyciek oleju z pod vacum pompy,gdy wymontowałem ją okazało się że jest pęknięta, zabudowałem inną używaną,i się bajka się skończyła, zaczęły się problemy z zapalaniem.Trzeba kręcić silnikiem bardzo długo( ok 8-10 razy do brzęczka)i już odpala potem nie ma problemu aż do następnego dłuższego postoju.Następnie z uszkodzonej vacm pompy przełożyłem zespół paliwowy do tej "sprawnej"i, i nic się nie zmieniło problem dalej pozostał.Co może być przyczyną tej usterki. Dziękuję za odpowiedż i pozdrawiam.
Mój silnik to BXE 2008r.
Komentarz