Problem z odpalaniem po nocy i dłuższym postoju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krzych
    Rider
    • 2005
    • 671

    #26
    Zamieszczone przez klakier81
    Wyminiłem dziś wspomniany wyżej przekaźnik, zajrzałem do klapy przy EGR - trochębyło syfu, wyczyściłem. Jednak klapa działa - w stanie spoczynku powinna być otwarta?!

    Wydaje mi się, że nic nie pomogło
    Pisałem, że nie w tym problem i wyrzucona kasa na przekaźnik.
    Była planowana głowica?
    Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
    Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
    www.chiptuning.katowice.pl
    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

    Komentarz

    • klakier81
      Classic
      • 2010
      • 30

      #27
      Witam po długiej przerwie i żmudnej walki z problemem.
      Poddałem się i ostatecznie oddałem do warsztatu na Syreny. Padnięty pompowtrysk na 3. cylindrze - po wymianie na razie odpala bez problemu i na jałowym też jest ok.
      Łącznie z kodowaniem MLF - 1200 brutto.

      Dzięki wszystkim za pomoc.

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #28
        Jakbyś mógł to pokaż BIPy z 023 jeszcze po zrobieniu
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • Rysiek 150
          Drive
          • 2007
          • 67

          #29
          Zamieszczone przez Krzych
          Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
          Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
          i tu się z kolegą zgodzę , to jest 90% problemów z porannym rozruchem w tych silnikach.

          Komentarz

          • dwaoka
            Elegance
            • 2010
            • 927

            #30
            Zamieszczone przez Rysiek 150
            Zamieszczone przez Krzych
            Z pewnością do wymiany uszczelki pod głowicą musieli ją rozbroić do planowania.
            Czy dali nowe uszczelniacze na po pompkach? (komplet 3 uszczelki i podkładki miedziane)
            i tu się z kolegą zgodzę , to jest 90% problemów z porannym rozruchem w tych silnikach.
            Czy stare uszczelniacze mogą powodować biały dymek po dłuższym postoju? Płnu nie ubywa, oleju w normie.
            bkc+dsg

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #31
              Trudno powiedziec - IMO - raczej nie.
              Wykonaj logi statyczne.... da to jakiś pogląd na stan pompek.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • sumisat
                Classic
                • 2012
                • 18

                #32
                Witam kolegów, odświeżam temat ponieważ i mnie to spotkało,samochód odpalał na dotyk obojętnie jak długo stał, pewnego dnia stwierdziłem wyciek oleju z pod vacum pompy,gdy wymontowałem ją okazało się że jest pęknięta, zabudowałem inną używaną,i się bajka się skończyła, zaczęły się problemy z zapalaniem.Trzeba kręcić silnikiem bardzo długo( ok 8-10 razy do brzęczka)i już odpala potem nie ma problemu aż do następnego dłuższego postoju.Następnie z uszkodzonej vacm pompy przełożyłem zespół paliwowy do tej "sprawnej"i, i nic się nie zmieniło problem dalej pozostał.Co może być przyczyną tej usterki. Dziękuję za odpowiedż i pozdrawiam.
                Mój silnik to BXE 2008r.

                Komentarz

                Pracuję...