Octavia nie pal benzyna 1.6 2000rok LPG odczyt z VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomtru
    Classic
    • 2010
    • 13

    Octavia nie pal benzyna 1.6 2000rok LPG odczyt z VAG

    Z ta promocją imieninową to było tak z przymrużeniem oka, ale faktycznie powiedziałem, że o prawie na imieniny zrobicie mi przegląd Jak to mówi jeden Pan z TVP - warto rozmawiac :P
    Tomek

  • adik85
    Classic
    • 2009
    • 18

    #2
    Octavia nie pal benzyna 1.6 2000rok LPG odczyt z VAG

    Witam

    Jak w temacie nie pali mi octavia 1,6 benzyna,2000 rok.
    Od miesiąca nic sie nie działo z autkiem. Nie dawno podpalaczem pod komputer i bylo wporzadku. Dzis podjechalem pod market i gdy wróciłem octavia nie mogla odpalic.
    Dlugo krecilem.W koncu zaczolem dodawac gazu i nagle odpalila.
    I teraz ciagle ma problem z odpaleniem ale za ktoryms razem jak dodam gazu to nagle zaskakuje.
    Czy ktos mial podobny problem? Co nalezalo by sprawdzc?ewnentualnie wymienic?
    Dodam jeszcze tylko ze po odpaleniu potem jezdzi bez zastrzeżen nie ma zadnych objawów.
    Pozdrawiam
    Błędy z VAG:
    635 - w opisie potem jakies 37-00
    522 - w opisie potem jakies 30-10
    525 - w opisie potem jakies 27-00

    [ Dodano: Sro 18 Kwi, 12 22:24 ]
    Nie wiem czy to ma wplyw ale 2 miesiace temu zalozylem gaz. Ale instalacja pracuje wporzadku. Sama sie przelancza jak sie silnik nagrzeje.
    Dzis myslalem ze moze zostawilem auto na swiatlach i dlatego nie odpalalo bo slaby akumulator. Bo ostatnio robie bardzo krotkie odcinki do pracy i z powrotem po 10km. Takze wziolem dzis autko na20km przejazdzke i dawalem mu ciagle "kopa" tak by troszke go podladowac. nie wiem czy to cos moglo w tym pomoc?Problem dalej ejst akutalny.

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Zamieszczone przez adik85
      Nie wiem czy to ma wplyw ale 2 miesiace temu zalozylem gaz. Ale instalacja pracuje wporzadku. Sama sie przelancza jak sie silnik nagrzeje.
      A przypadkiem na benzynce nie zaczełeś oszczędzać? Bo jak masz mało paliwka to mogła się zatrzeć pompa paliwowa i dlatego problem z rozruchem na bęzynie. Sprawdź czy pompa paliwa podaje paliwo, wymień filtr paliwa. sprawdź przewody WN czy nie mają przebicia. Popraw też opis, że masz LPG
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • adik85
        Classic
        • 2009
        • 18

        #4
        Paliwo zawsze jest min. Rezerwa. wtedy zawsze dotankowuje Dziwne dzis rano odpalil dobrze, po pracy dobrze 5min jazdy stop na stacji tankowanie i znow zdycha.... ??

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          To jest właśnie to powinno być minimum 1/3 zbiornika dlatego jazda na rezerwie jest ostatecznością i powinno się to stosować jako ostateczność. Miałem 3 auta na gaz w ten sposób załatwiłem 2 pompki paliwowe więc trzeciego już nie popełniłem ta nauka kosztowała mnie wymiane na nowe
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • pleban
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 580

            #6
            wydaje mi się, że przesadzasz z tą 'min 1/3 baku'
            Zawsze miałem nieco powyżej rezerwy głównie dlatego, żeby mnie lampka rezerwy nie wkur.... i nigdy pompki nie załatwiłem. Jasna sprawa, że na oparach nie można jeździć.
            była O1 1,6 102 KM
            była O1 1,9 TDI 90 KM
            była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
            był Citroen Berlingo 1,6 HDI
            jest Ford Tourneo Courier

            Komentarz

            • adik85
              Classic
              • 2009
              • 18

              #7
              Ja tez zawsze jezdze powyzej rezerwy i git nic zlego sie nie dzialo.
              Teraz ciagle takie jazdy raz dziala raz nie dziala. Wziolem go na komputer i mam takie bledy:
              635 - w opisie potem jakies 37-00
              522 - w opisie potem jakies 30-10
              525 - w opisie potem jakies 27-00
              Moze ktos podrzucic jakis manual jak to rozszyfrowac?
              Lub prosze o rade co to mogą byc za błędy??

              Komentarz

              • Ferd
                Rider
                • 2011
                • 320

                #8
                Mi porządny gazownik, który zakładał mi sekwencję Staga (Stag 4) powiedział wyraźnie, że poziom benzyny nie tylko na rezerwie (broń Boże, aby się rezerwa ciągle świeciła), ale tak wskazówka trochę ponad rezerwę czyli w przybliżeniu trochę poniżej 1/3 baku.

                Spotkałem się z opinią, że powinno być 1/2 baku - ale według gazownika i mnie to już przesada :lol:

                Komentarz

                • octavian1998
                  Classic
                  • 2007
                  • 12

                  #9
                  Masz problem z czujnikiem temp. Wymień go a pozostałe dwa błędy z związane z sondą ustapią. Skończy się problem z odpalaniem. Ewentulanie możesz sprawdzić czy styki lub kabelki przy wtyczce nie są uszkodzone. Czujnik ma 4 styki, 2 na wskaźnik, 2 na ECU. Podłącz vaga i sprawdź temp. na wskaźniku i dla ECU.

                  Komentarz

                  • adik85
                    Classic
                    • 2009
                    • 18

                    #10
                    Dzis znow zapala caly dzien bez problemow zadnych sytuacji nie przewidzianych. I na ciepli i na zimno. Wczesniej obserwowalem wskazowke temp i wskazania sa ok. Pokazuje 90 stopni jak sie rozgrzeje i 0 jak jest zimny. Zadnych falowan temp ani spadku wskazowki. CZy to molziwe przy uszkodzonym czujniku? A skad bledy z sondy lambda?
                    Jak sprawdzic ewentualnie ten czujnik? to jest czujnik wody ??czy jaki? i gdzie on fizycznie sie znajduje w samochodzie?

                    [ Dodano: Nie 22 Kwi, 12 18:56 ]
                    Chyba znalazlem czujnik. Po prawej stronie w rurce dolotowej do chlodnicy. Gdy wypiołem troszke plyny wyplynelo. Podczas gdy byl wyciagniety pokazywalo mi blad na vag-u ale zapalil normalnie. Po zresetowaniu i poprawieniu styków jak narazie odpala normalnie.

                    Komentarz

                    • octavian1998
                      Classic
                      • 2007
                      • 12

                      #11
                      W czujniku masz cztery styki dwa styki dają sygnał na wskaźnik a drugie dwa na ECU, to że na wskaźniku jest ok. nie świadczy że ECU dostaje właściwy sygnał. Pewność będziesz miał jak podepniesz Vaga. Jak nie masz Vaga i musisz płacić za podpięcie to te same pieniądze wydasz na nowy czujnik.

                      Komentarz

                      Pracuję...