[Logi] Twarda praca i drgania silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mazurkiewicz77
    Classic
    • 2013
    • 5

    [Logi] Twarda praca i drgania silnika

    Może komuś się przyda
    IMO wygląda lepiej niż rdzewiejąca blacha
    По примеру: www.octavia-club.ru/f/a5/3368-standartnaya-gazovaya-stoika-pod-kapot/ www.octavia-club.ru/f/kuzov/6099-amortizator-kapota-a-5-fl-shtatnyi/ WHITESPAIKER Что необходимо: — амортизатор капот…

    После поисков и переписок по инету, решенил ставить газовую стойку на свою Octavia FL. Встречая вот такие распечатки. И вот такие.... Пришёл к выводу,

    Хотел поставить амортизатор на капот, не хотел Милотек (не корректно , скрадывает 15 см по высоте и т п),нашел штатное решение, ставиться на штатное ме
  • ernestowski
    Ambiente
    • 2012
    • 228

    #2
    [Logi] Twarda praca i drgania silnika

    Witam,
    Mam problem z "twardą" pracą silnika i drganiami na biegu jałowym. W związku z tym proszę Was o interpretację załączonych logów statycznych.
    Moje obawy budzą wskazania dotyczące pompowtryskiwaczy, tj. bloki 013 i 023, ale w internecie nie znalazłem zbyt wiele informacji, które pozwoliłyby mi na ich samodzielną interpretację.
    Wiedząc, że zapłony następują w kolejności 1-3-4-2 (cylinder) moim zdaniem dziwnie wyglądają w 013 korekcje ujemne na 1-3 a na 4-2 dodatnie. Ponadto znalazłem informację, że korekcje ujemne w 023 świadczą o usterce w układzie paliwowym, ale znalazłem też informację, że dopuszczalne odchyłki w moim modelu silnika to +-150.
    Zastanawiam się czy czasem nie byłoby celowe wybranie się na pomiar ciśnienia paliwa podawanego przez pompę w zbiorniku i pompę wysokiego ciśnienia. Ile taki pomiar może kosztować?

    Log (MB - 001)
    Log (MB - 003)
    Log (MB - 004)
    Log (MB - 005)
    Log (MB - 007)
    Log (MB - 010)
    Log (MB - 013)
    Log (MB - 018)
    Log (MB - 023)
    Log (BS - 003)
    Log (BS - 011)

    Pozdrawiam,

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      popraw na poiczatek synhronizacie .korekty sa w normie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ernestowski
        Ambiente
        • 2012
        • 228

        #4
        Synchronizację? Chodzi o log grupy 004, wartość -2? Jeśli tak, to dodam że zamierzałem to załatwić razem z pomiarami ciśnienia paliwa. Czy odchyłka -2 jest dużą problemem?
        Właśnie zacząłem czytać o grupie 018. Jak widać w zamieszczonych przeze mnie logach, po lekkim dodaniu gazu pokazywały się wartości 4 i 128. Czy to jest normalne?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Tak kąt synchro mozna by podregulowac. W kierunku "0".
          Z logów absolutnie nie wynika nic złego.
          Lej paliwo i jezdzij.
          Podczas logowania 018 nie wolno zwiakszac obrotów.
          Dla spokojności sumienia mozesz powtorzyc log 018 taki 30 sekundowy ale juz bez dodawania gazu. :wink:

          Mozesz rzucic okiem na logi mojej Octy dla porównania - mamy takie same silniki.

          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • ernestowski
            Ambiente
            • 2012
            • 228

            #6
            Dzięki za porady. Gdzie w Wawa można podjechać na korekcję synchronizacji i ile to może trwać i kosztować?

            @przemik Jak nie dotykam pedału gazu to logi 018 są na 0. Właśnie poszukiwałem podobnych logów, ale jak widać byłem ślepy :-(. Z tego co widzę to Ty też masz w grupie 023 dość duże wartości ujemne, przekraczające -30, czy próbowałeś ustalić jaka jest dopuszczalna odchyłka tych wartości?

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zamieszczone przez ernestowski
              Jak nie dotykam pedału gazu to logi 018 są na 0
              No i git tak ma byc.

              Kąt sychro sam sobie ustaw... to 15 minut roboty.
              Dopuszczalna wartosc BiP w tym silniku to od -150 do 150
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              Pracuję...