[O1] Lekko szarpie na 4 i 5 biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sevi
    Ambiente
    • 2012
    • 123

    [O1] Lekko szarpie na 4 i 5 biegu

    Grunt, to dobrze wywietrzyć samochód po jeździe.
    Ostatni kawałek drogi robię z wyłączonym ogrzewaniem, na parkingu otwieram na chwilę wszystkie drzwi.
    Dzięki temu nie mam później lodu na szybie wewnątrz auta.
    Z zewnątrz miotełka (jak śnieg nawali), odmrażacz w "psikaczu", a po chwili murska i szybki mam czyste.
    Jeśli szron jest wewnątrz, to niestety trzeba czekać aż zacznie pracować ogrzewanie i odmrozi...
    A to już trochę czasu trwa.
  • klekocix
    Rider
    • 2010
    • 479
    • Octavia I combi (1U5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    [O1] Lekko szarpie na 4 i 5 biegu

    Prosiłbym Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu...

    Mam niby kabelek z allegro za 30zł i laptopa, ale nie bardzo umiem się nim posługiwać i nie chciałbym czegoś zepsuć.

    Problem u mnie w samochodzie objawia się tym, że na 4 i 5 biegu lekko szarpie podczas jazdy ze stałą prędkością lub też lekkim przyspieszaniu. Przy przyspieszaniu z gazem w podłodze nic się nie dzieje. Na 1,2 i 3 biegu nie zależnie od prędkości i przyspieszania nic się nie dzieje. Przebieg mam mały jak na TDI bo tylko 135tyś km, prawdziwe. Auto jest bardzo mało używane - może przez to coś się zatkało (w rok zaledwie 5 tyś km).
    Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

    https://www.facebook.com/Freshtimers

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Takie podstawowe sprawy jak filtr powietrza oraz filtr paliwa jak u Ciebie wyglądają ?
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zrób logi z bloków 1 3 4 statycznie ,dynamicznie z bloku 3 4 8 10 11 i w BS 000 3 4 11 no i oczywiscie sprawdz czy sa zapisane jakies błedy
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Odłącz EGRa i zrób próbę.
          Przepływka oryginał czy zamiennik?
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Nic nie odłączaj.
            Napisz kiedy ostatnio zmieniałes filtr paliwa i powietrza.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              Zamieszczone przez klekocix
              Przy przyspieszaniu z gazem w podłodze nic się nie dzieje
              Zamieszczone przez przemik
              Napisz kiedy ostatnio zmieniałes filtr paliwa i powietrza.
              Uważasz, że przy zapchanych filtrach będzie normalnie jechał z pełnym butem, a poszarpywał przy lekkim gazie??
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Zamieszczone przez Krzych
                Uważasz, że przy zapchanych filtrach będzie normalnie jechał z pełnym butem, a poszarpywał przy lekkim gazie??
                Tak własnie uwazam.... :wink:

                Poczekajmy na odpowiedz autora wątku....
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • klekocix
                  Rider
                  • 2010
                  • 479
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez przemik
                  Zamieszczone przez Krzych
                  Uważasz, że przy zapchanych filtrach będzie normalnie jechał z pełnym butem, a poszarpywał przy lekkim gazie??
                  Tak własnie uwazam.... :wink:

                  Poczekajmy na odpowiedz autora wątku....
                  Filtry i wszystkie płyny wymieniane były w listopadzie/grudniu 2010 roku, 9tyś kilometrów temu. To dużo czy mało?

                  Sprawdziłem też auto VAGiem, podstawowo, tyle ile potrafię i błędów brak.
                  Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

                  https://www.facebook.com/Freshtimers

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Nalezy wykonac pełną diagnostyke [logi]
                    Statyczne - 000,001,003,004,007,013
                    Statyczne Basic Settings - 000,003,004 i 011
                    Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

                    Pozdrawiam
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    Pracuję...