[O1] notlauf?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alx
    Drive
    • 2011
    • 51

    [O1] notlauf?

    MODEL:Fabia 2005 Kombi
    SILNIK: 1.4-16v BKY
    UKŁAD WYDECHOWY: seria
    ELEKTRONIKA: komputer, tempomat
    UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia GRY- F1/F1 FL 5b.
    ZAWIESZENIE:seria
    UKŁAD HAMULCOWY:seria
    BODY-KIT: nakładki z miloteca na halogeny, zmiana kury na taką z citigo przód i tył
    ŚRODEK: Kierownic z FII ze srebrnym uśmiechem obszyta skórą, podświetlenie na nogi zielone, lampka w podsufitce z tyłu pochodząca z polo,
    CAR-AUDIO: seria
    INNE: zmiana podświetlenia licznika na biało, podświetlenie pod drzwiami po otwarciu na biało
    ZDJĘCIA:

    Zdjęcia:



















    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    Zapraszam do oceniania. Jestem oczywiście otwarty również na krytykę :wink:
  • fryta1979
    Ambiente
    • 2010
    • 188

    #2
    [O1] notlauf?

    Panowie i Panie

    wybrałem się w góry. Droga z Łodzi do Białki super ciąłem Octa nawet 180. Generalnie mocne piłowanie cała drogę (gdyż na co dzień okazji nie mam). W górach tez trochę pośmigałem i było również gitarra. Dzis wyjechaliśmy z Zakopca i na górkach przed Krakowem i obwodnicy Krakowa szła jak przecinak, ponieważ warunki pozwalały tez nieźle ja cisnąłem, aż tu nagle przy 120 pod górkę, jeb i brak mocy. Zgasiłem i odpaliłem, znów szła ładnie aż do podjazdu pod górkę przy 120, odcięcie, na płaskim przy 130. Próbowałem też pocisnąć na 4ce, to samo ok 2700-2800 obrotów odcięcie.
    WTF??? Cos się mogło tak po prostu zj...ć?

    Komentarz

    • Krzylu
      Rider
      • 2008
      • 256

      #3
      na pewno nie geometria bo takowej nie posiadasz,bez podłączenia pod kompa to wróżenie z fusów :wink:

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Nic CI nie syczy? Stawiam na nieszczelność dolotu ale bez kompa to tak jak pisał Krzylu /|\
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Zamieszczone przez Krzylu
          na pewno nie geometria bo takowej nie posiadasz,bez podłączenia pod kompa to wróżenie z fusów
          To wcale nie oznacza, że w AGR nie może być problem z regulacją doładowania.
          Logi, i wszystko będzie jasne.
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • Krzylu
            Rider
            • 2008
            • 256

            #6
            Zamieszczone przez Krzych
            Zamieszczone przez Krzylu
            na pewno nie geometria bo takowej nie posiadasz,bez podłączenia pod kompa to wróżenie z fusów
            To wcale nie oznacza, że w AGR nie może być problem z regulacją doładowania.
            Logi, i wszystko będzie jasne.
            Widzisz gdzieś w moim wpisie wzmiankę o tym że się nie da sprawdzić doładowania a AGR??

            Komentarz

            • hsurim
              Elegance
              • 2006
              • 788
              • Kia
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              N75
              Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

              Komentarz

              • fryta1979
                Ambiente
                • 2010
                • 188

                #8
                Panowie i Panie

                Logow teraz nie zrobie bo na dzialce grilla odpalam :-))) ale co moglem to zrobilem, zajrzalem pod maske zeby zobaczyc wezyki podcisnienia i sa cale :-)))

                Natomiast co zwrocilo moja uwage, to brak tylania. Zawsze kiedy siedzialem w samochodzie albo podnosilem maske to bylo takie "cyk cyk cyk" teraz tego nie ma :-(
                Mam ten zawor n75 w metalowej obudowie, takiej koloru miedzianeg, bo wiem ze sa dwa rodzaje. To chyba on tak pykal, tak?
                Czy ten zawor powinien cykac przy wlaczonym zaplonie?
                Jesli tak to nie cyka i chyba mamy winowajce :-)))

                Prosze o potwierdzenie mojej teorii :-))) to odrazu zamowie nowy zeby miec po weekendzie :-))))

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  tak n75 powinien cykac jak nie cyka to masz n75 do wymiany
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • bradley
                    L&K
                    • 2008
                    • 1465

                    #10
                    Moj nie cyka, a dziala
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      bradley, jedne cykaja głosno a inne dopiero jak sie przyłorzy ucho do samego zaworka to słychac delikatne tykanie .jak u kolegi było słychac tykanie a teraz jest cisza i przeładowanie to n-ka zakonczyła zywot
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • Krzych
                        Rider
                        • 2005
                        • 671

                        #12
                        Zamieszczone przez fryta1979
                        zajrzalem pod maske zeby zobaczyc wezyki podcisnienia i sa cale :-) ))
                        W AGR sterowanie turbo nie jest podciśnieniem, tylko nadciśnieniem które wytwarza turbo w czasie pracy i na postoju ciężko stwierdzić czy jest szczelne.
                        fryta1979, grilluj spokojnie póki jest pogoda , delikatnie wracaj do domu, sprawdź błędy i zrób logi.
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Ewentualnie jeszcze przepływomierz.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • fryta1979
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 188

                            #14
                            No nic :-)) nie cyka, troche go potraktowalem WD40 moze sie ruszy w drodze do Lodzi.
                            Jak nie to moze ktos chce sie pozbyc uzywanego N75???

                            Komentarz

                            • Udesky
                              RS
                              • 2007
                              • 1692
                              • Octavia I (1U2)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              Aby się upewnić, że to N75 zrób tymczasową podmianę z N18 (?). Gdzieś na forum jest poradnik.
                              W Polsce nie ma kryzysu.
                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Zamieszczone przez Udesky
                                Aby się upewnić, że to N75 zrób tymczasową podmianę z N18 (?). Gdzieś na forum jest poradnik.
                                Pisałem, że turbo w AGR jest sterowany nadciśnieniem, stąd też inny jest zawór N75 (chociaż tak samo jest oznaczony)
                                Podmiana z N18 jest niemożliwa.
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • Krzylu
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 256

                                  #17
                                  Podmiana z N18 jest niemożliwa
                                  Dokładnie taka podmiana w tym silniku się nie uda.Dopiero w ALH można taką podmianę zrobić jeśli chodzi o silniki 90konny.N75 w obudowie metalowej może cykać ale w cale nie jest to wyznacznik sprawności zaworu równie dobrze może nie cykać i być sprawny.
                                  LOGI i się wyjaśni

                                  Komentarz

                                  • fryta1979
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 188

                                    #18
                                    No dobra. Jak dla mnie sprawa jet jasna. Skoro cykał i to głośno, bo często się zastanawiałem co to tak cyka, a teraz nie cyka to znaczy ze nie działa.
                                    Próbuje taki znaleźć właśnie na allegro, ale to nie takie proste, znalazłem parę sztuk jednak numer maja ten sam a inna literkę na końcu.

                                    Moj to 028 906 283 N
                                    A na allegro są np 028 906 283 F, J, A,

                                    czy to jakaś znacząca różnica???

                                    BTW kto w Łodzi może zlogowac co trzeba?

                                    Komentarz

                                    • bradley
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1465

                                      #19
                                      Roznice w literkach wynikaja z innego elementu mocujacego sam zawor do karoserii.
                                      Mozesz zrobic bypassa omijajac zawor n75. Doladowanie nizsze ale nie bedzie notlaufa (jesli to n75 padl)
                                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                      Komentarz

                                      • fryta1979
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 188

                                        #20
                                        Czyli to to samo, ino ta guma co na niej jest to umocowane moze nie pasowac?

                                        Ktore wezyki zbypasowac?

                                        [ Dodano: Nie 06 Maj, 12 21:37 ]
                                        BTW czytalem ze mozna probowac zregenerowac ten zawor :-))) taki bypas moze dzialac w czasie regeneracji???

                                        Komentarz

                                        • bradley
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1465

                                          #21
                                          LAczysz dwa wezyki wychodzace od turbiny. Od muszli i od aktuatora waste gatu.
                                          Wtyczke z n75 zostawiasz wpieta jak byla.
                                          Oczywiscie logi szybciej by powiedzialy co jest nie tak

                                          Ten podcisnieniowy n75 mozna regenrowac. Ten twoj/nasz trzeba zlamac zeby sie dostac do srodka, a potem posklejac zeby to bylo szczelne to wyczyn.
                                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                          Komentarz

                                          • fryta1979
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 188

                                            #22
                                            To są te dwa przewody które "przelatują" przez zawór na wprost siebie? Czerwony i niebieski?

                                            Idac od lewej, w kolejności występowania, 1, 2, 3, to który z którym ?

                                            Komentarz

                                            • bradley
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1465

                                              #23
                                              Czerwony i niebieski ale to ten od gory i boku na dole.
                                              Schemat w ETKA jest bledny i tam niebieski zaznaczony jest na dole a ma byc wlasnie z boku na dole.



                                              O tak ma byc: http://slawek5t1.wen.ru/1po.jpg?8178
                                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                              Komentarz

                                              • fryta1979
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 188

                                                #24
                                                Dobra, jutro bede mial zawor :-)) niestety nowy ale i tak ciezko bylo go znalezc!
                                                Bradley ta literka to tez ksztalt wtyczki. Moja jest okragla. Nie ma takich na allegro :-((((

                                                Wymienie jutro i dam znac czy bangla :-))) potem zregeneruje stary, jak sie da i wystawie jako regenerowany :-))))

                                                [ Dodano: Wto 08 Maj, 12 16:20 ]
                                                Zawor wymieniony :-))) notlauf znikł :-))))

                                                Dzieki za pomoc :-)))

                                                Komentarz

                                                • Krzych
                                                  Rider
                                                  • 2005
                                                  • 671

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez fryta1979
                                                  potem zregeneruje stary, jak sie da i wystawie jako regenerowany
                                                  Na razie go nie otwieraj,
                                                  Jeśli cewka elektrycznie jest sprawna, to zaworek będzie zabity syfem, którym pluje turbina.
                                                  Podłącz na cewkę 12V i przedmuchaj kompresorem w kierunku od króćca gdzie było podłączenie do gruszki.
                                                  Zobaczysz co wyleci
                                                  Pewnie taki syf jak jest w dolocie.
                                                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                                  www.chiptuning.katowice.pl
                                                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...