[O1] Central Nie Zamyka Problem na Gwałt!!!...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spokogosc
    Classic
    • 2013
    • 5

    [O1] Central Nie Zamyka Problem na Gwałt!!!...

    Dziś to będę rozbierał i zobaczę te sprzęgiełko, koszt wymiany to 20zł plus sprzęgiełko ina 169zł ruville 200zł. Alternator wyciągne sam i zawioze do mechanika żeby odkręcił.
  • Dzieciak
    Classic
    • 2012
    • 16

    #2
    [O1] Central Nie Zamyka Problem na Gwałt!!!...

    Witam, dzis poleciałem w trase na poludnie polski, kiedy dojechalismy na miejsce chcialem zamknac samochod, niestety ani z alarmu dokladanego ani z klucza nie moge zamknać kiedy pozamykam drzwi od srodka kazdy recznie bolec wcisne to z klucza sie otwiera lecz nie zamyka, kiedy chce go zamknac to siłowniki od centrala cykaja ale nie zamyka... Prosze o pomoc, auto stoi w obcym miescie a nie moge go zamknac...
    Wydaje mi sie ze nie jest to problem mikrosticku w zamku bo z dokladanego alarmu tez nie chce zamykac...
    Skoda Octavia 1.9 Tdi AHL, Chip 2002r.
    Mercedes 300SE, felga 18Cali tył szer. 10 Cali przód 9Cali szer, maska przednia od Seca i Mega gleba...

    Komentarz

    • trooper
      Rider
      • 2011
      • 525
      • Octavia III combi (5E5)
      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

      #3
      Sprawdź najpierw wiązki przewodów w gumowych osłonach pomiędzy drzwiami a karoserią. Najlepiej jak rozwiniesz trochę taśmy i pociągniesz za kabelki - ja miałem bardzo podobnie, kable były "połamane". Możesz zerknąć też we wtyczki (ale one na wierzchu są tylko z tyłu), czy nie ma w nich wilgoci. Przednie wtyczki są z lewej strony pod dźwignią otwierania maski, z prawej strony podobnie, trzeba odkręcić osłonki i się tam dostaniesz.
      Wszystkie drzwi Ci szaleją? Mikrostyk łatwo sprawdzić, gdy masz włączone oświetlenie kabiny podczas otwierania drzwi. Jak zamkniesz drzwi to światło gaśnie (i jak otwierasz to się zapala)?
      Moja Balbina

      Komentarz

      • Kicer
        Ambiente
        • 2011
        • 217

        #4
        A nie podłączałeś czegoś dodatkowego przed podróżą?
        Wygląda mi to na to jakby nie zanikał styk S. To taki zacisk +15 po kluczyku w stacyjce. Czesto popełniany błąd przy podłączniu radia...

        Pozdrawia MArcin.
        Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

        Komentarz

        • Dzieciak
          Classic
          • 2012
          • 16

          #5
          a gdzie mam kolego szukac tego zacisku +15 ? jutro rano wstane i obadam instalacje bo dzis przywalilem 1400km i nie mam sily... a jeszcze do tego jakis blad wywalilo na sterowniku silnika i mam octavke w trybie notlauf...

          Poszedłem wlasnie wywalic graty z auta z trasy :

          Zapomniałem dodac ze nie mam włozonych wkladek w zadnych drzwiach, ani w klapie wiec mam tylko otwieranie z pilota specjalnie powyciagalem wkladki, ale przed chwila otworzylem drzwi kierowcy, i wcisnełem bolec w drzwiach pasażera z przodu, zamkneły sie drzwi pasazera z przodu, drzwi kierowcy (dziwne bo chyba powinny byc zamkniete a byly otwarte) i klapa sie zamkneła, lecz tylnie drzwi sie nie pozamykaly juz sam nie wiem o co tutaj chodzi,....

          [ Dodano: Wto 15 Maj, 12 19:50 ]
          Byłem na warsztacie i ogarneli tryb notlauf, teraz pod domem wysiadłem z auta i przy otwartych drzwiach kierowcy zamknełem central wciskajac bolec w drzwiach pasażera z przodu i o dziwo zamkneły sie wszystkie... ale z drzwi kierowcy nadal nie moge zamknac i lampka kiedy jest ustawiona na pozycji drzwi, nie gasnie w ogole i na zegarach swieci ze ktrores drzwi sa zamkniete... Prosze o info co mam sprawdzic abym pol samochodu nie rozbierał...

          [ Dodano: Sro 16 Maj, 12 17:13 ]
          Temat do Kosza, juz ogarniete. Pozdrawiam.
          Skoda Octavia 1.9 Tdi AHL, Chip 2002r.
          Mercedes 300SE, felga 18Cali tył szer. 10 Cali przód 9Cali szer, maska przednia od Seca i Mega gleba...

          Komentarz

          Pracuję...