[O1] Samochod sciaga w prawo po ustawianiu zbieznosci...
Zamieszczone przez kazik4x4
Może i będzie po problemie, ale na drugi dzień w Fakcie, Uwadze, Panoramie, Faktach, Wiadomościach będą newsy w stylu:
"Zemsta ITD na władzach sosnowca" 'My wam pokażemy, że lepszy jeden na maszcie niż 5 w drodze" "Warszawioki osaczyli Goroli" itp
kazik4x4, myślę że ITD to zwisa dynda i powiewa co o nich mówia
samo ich zachowanie w ostatnim czasie o tym świadczy
[O1] Samochod sciaga w prawo po ustawianiu zbieznosci...
Witam.
Pacjent to Octavia 1 RS 1.8T z 2k2 ktora posiadam od pol roku. Miesiac temu kupilem 4 nowe opony, na przod Toyo R1R a na tyl Hankook s1 evo. Stwierdzilem, ze trzeba wybrac sie na zbieznosc zeby po roku nie okazalo sie ze opony sa bardziej 'sciachane' po 1 stronie.. Wiec wybralem sie do Auto Geo Test w Bytomiu na ustawienie zbieznosci i od tej pory zaczely sie problemy... Podczas samego ustawiania pracownik zapytal sie mnie czy jezdzilem z kierownica przekrzywiona mocno w prawo bo tak wskazuje komputer, mowie mu ze byla idealnie prosto... Ustawil zbieznosc i kierownice, pojechalem i kierownica byla bardzo przekrecona w lewo, wracam przejechal sie pokrecil pod samochodem, dalej byla krzywa wkoncu pojechalem puscilem ja i samochod sam leci w prawa strone... Potem przekladanie felg, sprawdzanie felg czy sa proste, przekladanie przod na tyl i z lewej strony na prawa nic nie dalo.... Ogolnie oddalem auto dobre dostalem z autopilotem... Czy ktos mial podobna sytuacje badz poradzi co mam dalej poczac...
Ogolnie oddalem auto dobre dostalem z autopilotem...
Jaki mechanik taka usługa
mgr = może g.... robić
inż = i nieźle żyć :szeroki_usmiech
A tak już na poważnie przed zabraniem się do ustawiania zbieżności (geometri) należy wykonać diagnostykę zawierzenia i układu kierowniczego. Usterka wahacza, końcówek, drążków ect eliminuje dalsze prace.
A tak już poza nawiasem reklamuj usługę.
Życzę powodzenia
Niby polecany zaklad... Dzisiaj bylem w stacji diagnostycznej bomar tarnowskie gory, gdzie powiedziano mi ze geometria ustawiana do dupy, bo za 1 razem kierownica powinna byc idealnie prosto... Pozniej wnikliwie sprawdzil cale zawieszenie i zobaczyl cos czego ttamte partacze nie dostrzegly, czyli praktycznie calkowicie zuzyte tuleje belki i teraz pytanie co kupic, wiem ze z przodu wszystkie tuleje mam od audi s3, czy do tylu tez spasuja i co lepiej kupic - lemforder czy poliuretany?
moim zdaniem zakład polecany tylko dla ludzi z dość pokaźnym portfelem ... zaś co do kompetencji, to sam się przekonałeś.
Ja raz byłem zmuszony skorzystać na szybko z ich usług i powiem że średnio byłem zadowolony.
Pozdrawiam
Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
Jark7
było 119/296 jest 143/328 by Aligator
Z cała odpowiedzialnością mogę polecić warsztat http://www.geometria-podwozi.pl
Wielu klientów tam wysłałem, niby geometria była prawidłowo ustawiona, a auto jechało jak w Twoim przypadku.
Po ich regulacji lub wymianie niesprawnych elementów zawieszenia, auta zaczęły jeździć poprawnie.
Fachowiec z wieloletnią praktyką w tej dziedzinie.
Najbardziej mnie rozbiła adnotacja na wydruku "REGULACJA GEOMETRII NIE PODLEGA REKLAMACJI". Niestety ostatnio też trafiłem na partacza i co najlepsze pracował na tej samej maszynie - a chcialem tylko profilaktycznie sprawdzić przód po wymianie opon na nowe.
To zlikwiduj te luzy i dopiero wtedy pojedź na geometrię.
Z drugiej strony, to co za pacan-fachowiec, nie sprawdza luzów (lub wie o nich) i robi zbieżność.
Dopiero dzis zawiozlem samochod do mechanika przez ten czas jezdzilem drugim... Tuleje wrzucam Lemfordera i w tygodniu pojade do katowic http://www.geometria-podwozi.pl/
Komentarz