wskaznik temp

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    wskaznik temp

    AKa, ja kupiłem kilka miesięcy temu na stronie zarowkiledowe.com.
    To było kilka sztuk 7W E27 i jedna 5W E14. Wrażenia są takie, że światło jest "ciemniejsze", bardziej białe i trzeba się przyzwyczaić do siedzenia/czytania. Przy komputerach jest całkiem nieźle i tu nie odczuwam różnicy/dyskomfortu. Ale u mnie mała żarówka nie świeci do czytania bo jest za ciemna. 7Wat to chyba minimum do pracy przy biurku (odpowiednik 60W żarnikowej). Na pewno jest różnica w zużyciu energii elektrycznej. U nas to niecała 1kWh/dobę.
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    wskaznik temp

    wskaźnik temp wariuje, na krótkich odcinkach jest ok, na dłuższych spada no zera rośnie znowu spada itd, wymienić czujnik czy szukać problemu w zegarach, słyszałem, ze to wlasnie zegary często tak szwankują

    Komentarz

    • peb
      Rider
      • 2010
      • 254
      • Roomster (5J)

      #3
      Witam
      Ja miałem taki problem w OII z poziomem paliwa. Okazało się że to były zegary, wymieniłem nadrugie i wszystko wróciło do nmormy.
      Wyprzedaż garażowa
      Różności od książek przez budowlankę po części moto

      https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60

      Większość ofert dla OCP do negocjacji :P

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Nie chce mi się wierzyc ze to zegary.
        Pewnie czujnik swiruje.
        Trzeba sprawdzic VAG iem odczyty temperatur z G2 i G62 i wszystko bedzie jasne.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          Sprawdz bledy w ecu i wskaznikach. ja tak mialem i po wymianie czujnika wszystko gra
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • wolas
            Rider
            • 2011
            • 290

            #6
            to moje początki z vagiem, jakbyście mogli napisać gdzie to sprawdzić byłbym wdzięczny

            Komentarz

            • ducker24
              Rider
              • 2011
              • 286

              #7
              wolas, zależy jaki masz program szukaj w blokach danych

              Komentarz

              • piernik
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2007
                • 975
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                A możecie napisać który czujnik odpowiada za temperaturę na zegarach?
                U mnie wskazówka dochodzi do 70 stopni a później spada do zera. Czasem się podniesie i znów spada.
                Stawiam na to że to czujnik ale nie wiem jaki kupić.
                Jeśli możecie to podajcie jakiś kod/numer.

                Nie mam niestety Vaga więc sobie nie sprawdzę.

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Zeby sprawdzic zachowanie czujnika G2/G62 nalezy wykonac odczyty VAG/VCDSem...

                  Na zimnym:
                  007 z modulu silnik
                  003 z modułu zegarów

                  i na gorącym silniku - to samo

                  Najlepiej wykonac logi i pokazać... wyjdzie co jest rąbniete czujnik czy kuleje termo.

                  pzdr
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • pablokinah
                    Rider
                    • 2010
                    • 574

                    #10
                    Może to też być cały czas otwarty termostat
                    jakby co posiadam kabel vag

                    Komentarz

                    • wolas
                      Rider
                      • 2011
                      • 290

                      #11
                      termstat nie dawno wymieniany wiec powinien być ok, puki co to nic nie zrobie, blacharz klei mi zderzak, bliskie spotkanie z zającem, az chłodnica sie troszeczke zaokrągliła, na szczęśnie nie pękła

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez wolas
                        bliskie spotkanie z zającem
                        to albo Ty jechałeś baaaardzo szybko albo to był zając gigant :P Sory za OT (jak trafil we wlot powietrza to może tak być :P)
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • wolas
                          Rider
                          • 2011
                          • 290

                          #13
                          nom myślę, że tak ok 120km/h, jak zwykle zjawił się w takim miejscu ze raczej nikt by się go tam nie spodziewał

                          Komentarz

                          • ernestowski
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 228

                            #14
                            Coś wysoki musiał być ten zając, albo akurat po środku podskoku go trafiłeś :-)
                            Mi dwukrotnie zające poobijały podwozie.

                            Komentarz

                            • wolas
                              Rider
                              • 2011
                              • 290

                              #15
                              najgorsze jest to, że ułamała się ta dolna kratka przy zderzaku na samum dole i zrobiła się taka wielka dziura, mam zamiar wstawić tam kawałek czarnej siatki, nic innego nie przychodzi mi do głowy,, chętnie bym wkleił ten plastik ale jakieś 10cm gdzieś prysnęło i dwugodzinne szukanie w miejscu zdarzenia nie pomogło. Wracając do tematu w vag'u sprawdzić na zapalonym silniku czy zgaszonym??

                              Komentarz

                              • alxxx
                                RS
                                • 2010
                                • 1823
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                #16
                                Jak będziesz odczytywał przed odpaleniem czyt. na zimno to bez odpalania auta tylko z przekręconym kluczykiem, a jak zagrzejesz auto to bez różnicy jak odczytasz czy zgasisz silnik czy bedzie pracował
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz

                                • g4cek
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 402

                                  #17
                                  wolas, masz uszkodzony czujnik temperatury g62/g2

                                  Komentarz

                                  • Carlo8809
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 24

                                    #18
                                    Witam, nie chcę powielać tematu skoro jest na tapecie.

                                    Proszę was o radę i pomoc. Również chodzi o wskazania temperatury silnika. Od kilku dni po rozgrzaniu silnika temperatura oscyluje w granicach 100-110 stopni na wskazówkach. Do tego spadła mi moc a klimatyzacja pracuje i wyłącza się kiedy chce (szczególnie jak silnik już się rozgrzeje). Ponadto dziś rano kilka sekund po odpaleniu na zimnym silniku wyskoczyła "pikająca"czerwona kontrolka od temperatury. Oczywiście cieczy chłodzącej w zbiorniczku jest odpowiedni poziom.

                                    Podejrzewam albo termostat albo wiatraki od chłodnicy i dlatego czujnik temperatury zaczął wariować. W poniedziałek jadę to zdiagnozować i naprawić w serwisie, ale co Wy o tym myślicie?
                                    Diesels are for elderly people

                                    Komentarz

                                    • ernestowski
                                      Ambiente
                                      • 2012
                                      • 228

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Carlo8809
                                      Ponadto dziś rano kilka sekund po odpaleniu na zimnym silniku wyskoczyła "pikająca"czerwona kontrolka od temperatury. Oczywiście cieczy chłodzącej w zbiorniczku jest odpowiedni poziom
                                      Warjacje poziomu płynu chłodniczego czasami zdarzają się przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.

                                      Jak pojedziesz do serwisu to powinni zdiagnozować co się zepsuło. Ja najpierw zabrałbym się za czujniki temperatury. Jeśli okażą się sprawne to sprawdziłbym wentylatory i ich sterowanie. Dopiero jak czujniki temperatury oraz wentylatory i ich sterowanie okażą się sprawne to wymieniłbym termostat.

                                      Komentarz

                                      • Carlo8809
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 24

                                        #20
                                        Po diagnostyce zapewne wyjdzie, czy to czujnik temp. Choć wątpię, bo niedawno wymieniałem w ASO. Mam nadzieję, że to tylko któryś z wentylatorów poszedł. Dam znać w poniedziałek co wyjdzie z tej historii.

                                        Umówiłem się w serwisie Dobrucki przy Prymasa Tysiąclecia zaraz za Dw. Zachodnim. Słyszałem dobre opinie o nim, mam nadzieje że sprawdzone.
                                        Diesels are for elderly people

                                        Komentarz

                                        Pracuję...