nagly brak pradu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ph13
    Classic
    • 2013
    • 9

    nagly brak pradu

    witam
    w mojej skodzie po przekroczeniu 4 tys obrotow lapie dziure i jak ja zlapie to pozniej nawet przy 2tys obrotow nie ma mocy, dziaiaj jadac juz przy 3 tys stalo sie to samo. dzwonilem do znajomego mechanika i polecil mi aby przegonic auto tylko nie wiem czy juz na to nie jest za pozno. sprawdzalem auto na komputerze i jest blad 17965 przekroczona granica turbodoladowania? jak to powiazac? auto mialo wymieniana gruszke od turbiny rok temu.
    dodam ze auto jest po chiptunningu z chamownia oczywiscie i wszystko bylo ok?
    prosze o jakies podpowiedzi
  • konrad1986
    Drive
    • 2011
    • 43

    #2
    nagly brak pradu

    witam mam taki problem w poniedziałek bylem u mechanika na regulacji zaplony po wyjezdzie od mechanika jeszcze zrobilem kilka kilometrow zostawilem auto na noc i nastepnego dnia pojechalem do pracy zaparkowalem zgasilem silnik po czym chcialem go spowrotem odpalic i nie chciala juz odpalic... odpalilem ja z kabli i je odlaczylem. samochod po chodziol troche sam po czym znow ja zgasilem i 2 max 3 razy odpalila z problemami po czym znow nie chciala odpalic po calym dniu pracy kiedy chcialem wrocic do domu samochod z problemami ale odpalil nastepnego dnia rano znow nie chciala odpalic naladowalem akumulator i normalnie odpalala. nawet na wlaczonym silniku odpiolem kleme i dopiero po 3, 4 razie samochod nie chcial pracowac bez akumulatora...

    Dobra moje pytanie brzmi o co moze chodzic ze ta nagla utrata pradu

    akumulator jest 55Ah i ma nie caly rok i nigdy wczesniej nie sprawiala takich problemow
    KOnr@D

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Przyczyn może być wiele, ale nie odpinaj klemy od aku jak silnik pracuje bo jeszcze więcej szkód narobisz. Coś zjada prąd tylko trzeba znaleźć co..
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        sprawdz czy masz ladowanie

        Komentarz

        • konrad1986
          Drive
          • 2011
          • 43

          #5
          wlasnie wrocilem od mechanika i zmiezylismy napiecie na aku i okazalo sie ze ladowanie jest w granicach 12.3, 12.4 tak wiec to chyba wina alternatora

          [ Dodano: Pią 25 Maj, 12 15:20 ]
          Z takim lądowaniem to chyba wogole nie mam co sie wypuszczac na jakas krotsza lub tym bardziej dluzsza trase?? bo moge gdzies stanac niechcący
          KOnr@D

          Komentarz

          • Marcello01
            Rider
            • 2009
            • 491
            • Octavia I (1U2)
            • AGP 1.9 SDI 68 KM

            #6
            możesz nie wrócić o własnych siłach oddaj go do regeneracji koszt około 500 pln powinieneś się wyrobić oczywiście nie w Warszawie 8) ps od razu wymień pasek na nowy koszt niewielki a będziesz miał z głowy ...
            https://www.facebook.com/tapicerekpranie

            Komentarz

            • konrad1986
              Drive
              • 2011
              • 43

              #7
              no i tu cie kolego mam nadzieje zdziwie poniewaz wlasnie w warszawie u mechanika gdzie tesciu robil swoje samochody regeneracja alternatora to koszt 250 zl no i pasek napewno od razu wymienie

              [ Dodano: Pią 25 Maj, 12 17:25 ]
              dobrze ze w przyszlym wygodniu jest Matki Boskiej Pienieznej bedzie za co naprawic
              KOnr@D

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Zamieszczone przez konrad1986
                witam mam taki problem w poniedziałek bylem u mechanika na regulacji zaplony po wyjezdzie od mechanika jeszcze zrobilem kilka kilometrow zostawilem auto na noc i nastepnego dnia pojechalem do pracy zaparkowalem zgasilem silnik po czym chcialem go spowrotem odpalic i nie chciala juz odpalic...
                Zbieg okoliczności, że po tej robocie?
                Na zatrzymanym silniku świeci kontrolka akumulatora?
                Stawiam, że ruszając wiązką przerwał się kabel od wzbudzenia alternatora.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • konrad1986
                  Drive
                  • 2011
                  • 43

                  #9
                  Wydaje mi sie ze to jest zwykly przypadek poniewaz od momentu naladowania akulatora czyli w nocy z poniedzialku na wtorek odpala co prawda z niewielkimi problemami ale zaskakuje a co do kontrolki od akumulatora to swieci sie tylko jak przekrece kluczyk w stacyjce (nie odpalam silnika)
                  KOnr@D

                  Komentarz

                  • Marcello01
                    Rider
                    • 2009
                    • 491
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGP 1.9 SDI 68 KM

                    #10
                    konrad1986 jeśli dają gwarancje i masz zrobioną regeneracje razem z piaskowaniem starego to super mjcompany robi za 350 + wyjęcie i włożenie oraz droga masz prawie 500
                    https://www.facebook.com/tapicerekpranie

                    Komentarz

                    • konrad1986
                      Drive
                      • 2011
                      • 43

                      #11
                      Marcello01 tak daje gwarancje no i od kilku dni jeżdżę swoim octavianem z wymienionym alternatorem i powiem szczerze ze skończyły się problemy dodam tylko ze ledwo dojechałem do mechanika ponieważ jak tylko odpaliłem samochód i chciałem pojechać do mechanika to od razu zaczęła się świecić kontrolka od ładowania aku...

                      a teraz mam jeszcze jedno pytanie na temat sprzęgła. Powiedzcie mi proszę w jakim mniej więcej położeniu powinni brać sprzęgło żebym mógł ruszyć czy jest to bliżej podłogi czy bardziej na środku??
                      KOnr@D

                      Komentarz

                      Pracuję...