[OII] Silniczek obiegu zamknietego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jabemax
    Classic
    • 2008
    • 30

    [OII] Silniczek obiegu zamknietego

    Dziś (piątek) widziana w Zabrzu srebrna octavia1 combi 18.30 skrzyżowanie ul.DE GOULLA i ROSEVELTA.Mrugałem ci światłami, niebieska octavia1.Pozdrawiam.
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8030
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #2
    [OII] Silniczek obiegu zamknietego

    Z dnia na dzień "oszalał" mi silniczek obiegu zamkniętego tzn zamyka klapkę , otwiera ale pracuje w obydwu pozycjach za długo i rzegota. Jest możliwa zmiana czasu pracy tego silniczka w VCDS,em lub przeprowadzenie adaptacji (lub czegoś w tym stylu.)?
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      Proponuję jednak zdjąć schowek i obejrzenie interesu. U mnie się toto "wygło" i musiałem kombinować.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8030
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        Enriquez, już zaglądałem, ciąg dalszy jutro lub za tydzień ze względu na brak czasu.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • Enriquez
          RS
          • 2009
          • 7685
          • Superb III (3V3)

          #5
          No to zrób adaptację.
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8030
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            Trochę trwało za czym wróciłem do tematu. Rozebrałem, silniczek da się wyjąć na szczęście dość prosto bez bebeszenia całości.Silniczek działa tylko troszkę wytarte są zęby na ślimaku. Po testach wyszło ze silniczek pracuje jakieś 3 sekundy za długo w obydwóch kierunkach. Dokładniej to jest tak że na położeniu obiegu zamkniętego ślimak jest nie wytarty i silniczek blokuje, ale na otwartym położeniu zęby ślimaka są podtarte i silniczek pracuje jeszcze przez jakieś 3 sekundy zamiast się zatrzymać. Nowy używany silniczek już zamówiony na allegro, zobaczymy po założeniu go jak będzie.

            Silniczek wymieniony, na razie jest OK.

            Link do tego silniczka
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            Pracuję...