co to za element??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zygiaga
    Classic
    • 2011
    • 30

    co to za element??

    No to z tego co piszesz to mamy podobnie w przypadku w/w. Autka są OK ale zawsze jakies ale nas odepchnie.
    C5 sie zgadza, komfort, wyciszenie, dla mnie wykonanie i stylistyka sedana do tego 2.0 HDI do którego mam szacunek ...palce lizać.
    508 ogólnie fajne ale mnie nie porwało
    Laguna - wiele zalet plus wg mnie bardzo dobry (choć moze w parametrach bez szału) 2.0 dci.
    Jakbym miał używane auto kupić i jak polifty wejdą na rynek w cenach ok 40 tyś to wg mnie fajny wybór.
    Choć jak sie poczyta to nadal niedoróbki wnętrza po czasie wychodzą (trzaski, jęki)

    Mi jak widać, totalnie proste dizajnersko auta nie podchodzą. Nie rozkminiając dupereli dlatego też po wstępnych publikacjach odpuściłem O3 . Po prostu nie przekonuje mnie i nie podoba mi sie. Ale jak tobie podejdzie bierz i sie ciesz.

    Astry nie macałem. Ładne auto ale ja szukałem w średniakach.

    Pozdro
  • 13karolss
    Ambiente
    • 2010
    • 199

    #2
    co to za element??

    witam mam pytanie co to za element, bo dzis zauwazylem ze olej mi stamtad wycieka. co to za elelment ?? bo za 3 dni wyjezdzam ??? i akurat to ustrojstwo
    Załączone pliki
    karol - człowiek który zostal papierzem

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Chłodnica oleju?

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • sew1981
        RS
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2009
        • 10917
        • Fiat

        #4
        intercooler Panie trzaśnięty :|
        zależy gdzie tam jedziesz, jak ja miałem walnięty w OI to auto jechało normalnie, tylko lewe powietrze brało i więcej kopcił, po wymianie przypadłość ustała. Ja oprócz ICka miałem tez dolot połamany. Zrobiłem trasę do Pragi i Drezna z Gdańska i spowrotem bez problemu. Tylko kopciłem troszku.....

        Komentarz

        • 13karolss
          Ambiente
          • 2010
          • 199

          #5
          no wlasnie sie juz dowiedzialem od tescia ze to intercoler powiedzial zebym w pedal niedawal bo moge silnik rozwalic- a jade do szwecji ?? z 1500 km łacznie,ehh bylem teraz u mechanika to jutro bedzie rozbieral, mowil ze moze jakis waz nietrzyma,lub cos innego,tez powiedzial ze dobrze ze gora niewywalilo oleju bo by dopadla mnie choroba szalonych disli :P ehh, mowisz ze kopcil troche, no ja z tylu nic niewidze,ale spalanie mam wieksze na postoju, z klimatyzajo to wogole 0.9 pali
          karol - człowiek który zostal papierzem

          Komentarz

          • sew1981
            RS
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2009
            • 10917
            • Fiat

            #6
            13karolss, no to masz jasność - dziurawy IC, może też masz wąż jak ja miałem przy okazji trzaśnięty (ale podejrzewam,że nie bo by pewnie wtedy więcej kopcił jak mój). Ja tam waliłem 130 km/h na trasie, nic się nie działo z enginem.Ja miałem konkretną dziurę w ICku i poharatany wąż, stąd pewnie taka lokomotywa była za mną - aż silnik gwizdał mocniej, nic z silnikiem się nie stało, lepiej poprawić przed wyjazdem, ale nie powinno nic się zdarzyć według mnie. Na spokojnie se Ica wymienisz po powrocie, węże niech Ci jutro przejrzy.

            Komentarz

            • 13karolss
              Ambiente
              • 2010
              • 199

              #7
              hmm wymienie jak cos jutro, bo boje sie ze cos moze stac, moze ten wyciek to nic powaznego jak czytalem ale wole zeby niebylo wyciekow,gdyz jak mistanei gdzies auto na obczyznie w polowie drogi to chyba sie rozplacze napisze jutro co tam znalezli,
              karol - człowiek który zostal papierzem

              Komentarz

              • ziutsane
                RS
                • 2007
                • 2376

                #8
                Nie będę zakładał nowego tematu:
                Ktoś mi powie jaki jest numer rury ze zdjęć, tej fajki, która wchodzi w blok silnika?



                Oraz jaki numer będzie miała uszczelka do tego ze zdjęcia poniżej?
                tego z pierwszego planu:



                Z góry wielkie dzięki za pomoc.

                Pozdrawiam
                Bartek
                Radio: C90r+XDP210EQ
                Kable:Opt,Skyline,50 mm
                Wzm:XES M1+FP 1.800
                Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                Komentarz

                • 13karolss
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 199

                  #9
                  przyczyną bylo obtarcie plastikiem o intercoler przy samym rogu, z tego obtarcia wyszla dziurka wielkosci glowki od szpilki i tedy olej wywalalo :/ najgorsze ze do mojego modelu jest jakis inny intercoler w szerokosci 65, a w standarcie montowali 85 hmm koszt 650 nowego IC, w ASO 750 wiec reasumujac, uzyto "super kleju" :P i powinno wytrzymac do przymrozkow :P powiedzialem ze jak super klej zadziala to postawie "dobra wodke" hehe
                  karol - człowiek który zostal papierzem

                  Komentarz

                  • Tippo
                    L&K
                    • 2009
                    • 1349
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #10
                    Ja bym sie tak nie cieszyl, o ile takie dziurki nie sa zabojcze i mozna to tak prowizoryczynie nawet poxilina zalatac(moze wytrzymac i nawet rok), o tyle, jesli olej juz stamtad kapie, to turbo raczej na umarciu, wtedy szalony diesel i tak cie dopadnie... Tam powinien byc tylko taki nalot z oleju, czyli tyle i puszcza tam odma.

                    Komentarz

                    • parasite
                      L&K
                      • 2011
                      • 1368

                      #11
                      Zamieszczone przez Tippo
                      Ja bym sie tak nie cieszyl, o ile takie dziurki nie sa zabojcze i mozna to tak prowizoryczynie nawet poxilina zalatac(moze wytrzymac i nawet rok), o tyle, jesli olej juz stamtad kapie, to turbo raczej na umarciu, wtedy szalony diesel i tak cie dopadnie... Tam powinien byc tylko taki nalot z oleju, czyli tyle i puszcza tam odma.
                      Tylko, że to właśnie może być z odmy a nie z turbiny olej więc nie strasz kolegi od razu. U mnie od początku zbiera się tam olej a turbina już umiera 45 tyś. km :wink:
                      AGR 112KM, 232Nm
                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                      Komentarz

                      • ernestowski
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 228

                        #12
                        Zamieszczone przez Tippo
                        Ja bym sie tak nie cieszyl, o ile takie dziurki nie sa zabojcze i mozna to tak prowizoryczynie nawet poxilina zalatac(moze wytrzymac i nawet rok), o tyle, jesli olej juz stamtad kapie, to turbo raczej na umarciu, wtedy szalony diesel i tak cie dopadnie... Tam powinien byc tylko taki nalot z oleju, czyli tyle i puszcza tam odma
                        Ja z kolei nie spotkałem kilkuletniego 1.9 TDI, w którym nie pociłoby się połączenie rury z intercoolerem. Jak się poci to znaczy, że tam jest sporo oleju. Po prostu TTTM.

                        Komentarz

                        • sew1981
                          RS
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2009
                          • 10917
                          • Fiat

                          #13
                          ernestowski, zgadzam się - tttm :wink:

                          Komentarz

                          • ziutsane
                            RS
                            • 2007
                            • 2376

                            #14
                            Czy ktoś będzie w stanie udzielić mi odpowiedzi, jaki jest numer części (tej fajki po lewej)? Silnik 1,8T agu

                            Radio: C90r+XDP210EQ
                            Kable:Opt,Skyline,50 mm
                            Wzm:XES M1+FP 1.800
                            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                            Komentarz

                            • rafalis222
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 160

                              #15
                              Jak przetarł mi się intercooler to auto wchodziło w tryb awaryjny i bardziej dymiło.

                              Komentarz

                              • lukas_jg
                                Rider
                                • 2012
                                • 600
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Najlepsza opcja to załatanie jakimś klejem/masą dwuskładnikową. Powinno być ok a po przyjeździe można się bawić w wymianę lub tak zostawić.
                                Co do dymienia to w zależności jak duża jest dziura w dolocie. Jeżeli bardzo mała to nie będzie dymił.
                                Jest jeszcze kwestia wkurzającego syczenia.

                                Co do brania lewego powietrza to też nie jest tak, że bierze powietrze bo ciśnienie panujące w dolocie za turbiną jest duże przez co z reguły ciśnień to z dolotu będzie z rur/intercoolera będzie wychodziło powietrze a nie do.
                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                Komentarz

                                • 13karolss
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 199

                                  #17
                                  hmm moge powiedziec ze dojechalem na miejsce1400 km,nic nie cieknie cale szczescie, oleju troche dolalem bo zmniejszyl sie poziom no i zobaczymy dalej- super klej narazie dziala :P pozdrawiam
                                  karol - człowiek który zostal papierzem

                                  Komentarz

                                  • lukas_jg
                                    Rider
                                    • 2012
                                    • 600
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    Hmm, zastanawia mnie dlaczego poziom oleju się zmniejszył. Bo ta usterka ma się nijak do oleju w silniku. Jedyny olej jaki tam możesz spotkać to ten z odmy.
                                    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                    Komentarz

                                    Pracuję...