Czyżby wymiana turbiny ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aron55
    Classic
    • 2013
    • 28

    Czyżby wymiana turbiny ?

    Poduszka moze byc... moze tez byc zanieczyszczony nastawnik....
  • Emef
    Ambiente
    • 2011
    • 123

    #2
    Czyżby wymiana turbiny ?

    Witam od pewnego czasu moje auto straciło na mocy, zrobiłem skan vagiem wyskoczył mi błąd :

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 038 906 018 GN
    Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2163
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 31480
    1 Fault Found:
    17958 - Charge Pressure: Control Deviation
    P1550 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: N/A

    Okta ma 340tyś km wieć pewnie turbina przeżyła już swoje i kwalifikuje się do wymiany i teraz takie pytanie Czy lepiej regenerować ? czy szukać jakiejś używki w rozsądnej cenie ?
    Silnik jaki posiadam to AHF z jakich silników jeszcze podejdą turbiny do AHFa ?


    Może szarpnąć coś mocniejszego
    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • lukaszp1981
      Ambiente
      • 2009
      • 139
      • Octavia III combi (5E5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      Dlaczego wymiana turbiny??
      Masz błąd wynikający z przeładowania na turbinie, najprawdopodobniej zacinają się kierownice, bo masz silnik AHF.
      Wyciągnąć turbinę, wyczyścić geometrię i dalej jeździć, "wkręcając" silniki od czasu do czasu na wyższe obroty.

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Zamieszczone przez lukaszp1981
        Wyciągnąć turbinę, wyczyścić geometrię i dalej jeździć
        Najpierw spróbuj jak pisze lukasz,

        a jak będzie stan tragiczny to regenerowac w dobrej firmie.. kupisz uzywke i wiesz ile polatasz na niej?
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Ja bym zaczął od wykonania logow dynamicznych.... 011 i 010... pewnie geometria zawalona sadzą...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • smolar
            Classic
            • 2011
            • 6

            #6
            Witam wszystkich

            Od jakiegoś juz czasu moja Octawia silnik ASV rok 2002, miewa odłączenia turbiny, przechodzenie do trybu awaryjnego.
            Wystarczy że wyłącze i włącze silnik i turbina pracuje ponownie.
            Poczytałem już sporo co może być przyczyną i że najlepiej zrobić logi dynamiczne.
            Czy kabel i oprogramowanie z aukcji niżej, pozwoli wykonać logi:


            Pozdrawiam

            Komentarz

            • lukaszp1981
              Ambiente
              • 2009
              • 139
              • Octavia III combi (5E5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              #7
              smolar, jak najbardziej ten kabelek da radę.
              Tutaj masz tańsze rozwiązanie (jak nie chcesz dużo kasy wydać), oczywiście made in china:

              do tego vag com 311 od kolegów z forum i wszystko będzie działać

              Komentarz

              • smolar
                Classic
                • 2011
                • 6

                #8
                Zamieszczone przez lukaszp1981
                jak nie chcesz dużo kasy wydać
                pewnie że nie chce :wink:

                ale pewnie bedę musiał, jak już te logi zrobie i wyjdzie lista klamotów do wymiany

                dzieki wielkie za pomoc

                aha, co to znaczy "od kolegów z forum" - do jakiego kolegi musze sie uśmiechnąć po tego vag'a 311

                Komentarz

                • Emef
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 123

                  #9
                  ok najpierw do niej zajrzę a czy dużo zachodu z zdemontowaniem turbiny ?
                  moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Duzo... wykonaj najpierw logi... zebys wiedzial na czym stoisz.
                    Wyrwac sprezarke zawsze mozesz.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • lukaszp1981
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 139
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      smolar, wysłałem Ci na maila

                      Komentarz

                      • smolar
                        Classic
                        • 2011
                        • 6

                        #12
                        lukaszp1981, wielkie dzieki

                        zamówiłem interfejs, jak uda mi się zrobic logi to wstawie na forum i poprosze o analize

                        pozdrawiam

                        Komentarz

                        Pracuję...