Poduszka moze byc... moze tez byc zanieczyszczony nastawnik....
Czyżby wymiana turbiny ?
Zwiń
X
-
Czyżby wymiana turbiny ?
Witam od pewnego czasu moje auto straciło na mocy, zrobiłem skan vagiem wyskoczył mi błąd :
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 GN
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2163
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Okta ma 340tyś km wieć pewnie turbina przeżyła już swoje i kwalifikuje się do wymiany i teraz takie pytanie Czy lepiej regenerować ? czy szukać jakiejś używki w rozsądnej cenie ?
Silnik jaki posiadam to AHF z jakich silników jeszcze podejdą turbiny do AHFa ?
Może szarpnąć coś mocniejszegomoja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
-
-
Zamieszczone przez lukaszp1981Wyciągnąć turbinę, wyczyścić geometrię i dalej jeździć
a jak będzie stan tragiczny to regenerowac w dobrej firmie.. kupisz uzywke i wiesz ile polatasz na niej?VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Witam wszystkich
Od jakiegoś juz czasu moja Octawia silnik ASV rok 2002, miewa odłączenia turbiny, przechodzenie do trybu awaryjnego.
Wystarczy że wyłącze i włącze silnik i turbina pracuje ponownie.
Poczytałem już sporo co może być przyczyną i że najlepiej zrobić logi dynamiczne.
Czy kabel i oprogramowanie z aukcji niżej, pozwoli wykonać logi:
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszp1981jak nie chcesz dużo kasy wydać
ale pewnie bedę musiał, jak już te logi zrobie i wyjdzie lista klamotów do wymiany
dzieki wielkie za pomoc
aha, co to znaczy "od kolegów z forum" - do jakiego kolegi musze sie uśmiechnąć po tego vag'a 311
Komentarz
-
-
ok najpierw do niej zajrzę a czy dużo zachodu z zdemontowaniem turbiny ?moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
Komentarz
-
Komentarz