[O2] 1.9 TDI BXE awaria?!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • orzel720
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 2277
    • Superb II combi (3V5)

    #26
    octaviars1, cześć - o rozrządzie pisałem, co do przyczyn to już napisałem zobaczymy jak odbiorę - jeszcze nie było czasu... śmigam zastępczą OI

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez orzel720
      śmigam zastępczą OI
      i jak sie 01 jezdzi? :diabelski_usmiech
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • orzel720
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 2277
        • Superb II combi (3V5)

        #28
        piotrek_os, bez szału ale przypomniałem sobie swoją OI 1.6 i była taka sama tylko nowsza o 4 lata

        Komentarz

        • demmsi
          Elegance
          • 2011
          • 966
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #29
          Panowie pokażcie gdzie ta wiązka żeby ją profilaktycznie zabezpieczyć przed przetarciem :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • orzel720
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2277
            • Superb II combi (3V5)

            #30
            Podsumowując: wymiana czujnika obrotów wału oraz z własnej nieprzymuszonej woli wymieniłem olej 5W30 (po ~11 kkm), filtry oleju i powietrza, dobiłem sobie klimę i ogólna diag. kompa.
            czujnik Hella (zatarto nr części ale jota w jotę takim sam z zepsutym 045 906 433 A) cena 195zł brutto.
            W sumie całość kosztowała mnie 425zł a robocizna? jak to w rodzinie za sześciopak

            [ Dodano: Pon 06 Sie, 12 09:17 ]
            Hej

            Powtórka z rozrywki...
            Auto podczas jazdy zgasło i te same komunikaty: Emission Worshop, Enfine Fault, nie pokazuje obrotów, miga kontrolka świec żarowych jak zapalam (ale da się po chwili zapalić przy naciśniętym hamulcu) Sumując po jakich odpięciach wtyczek przy EGR, kuzyn stwierdził że można podjechać samodzielnie do niego bez lawety ) ~1km ... (mimo migania oleju i świec). Co do VAG-a to dopiero dziś podepnie bo coś przytarty był przewód i nie komunikował.

            Co Wy na to?
            Mam szukać koło wiązki o której pisaliście?
            A może czujnik wymieniony G28/ EGR zasyfiony?

            Pozdrawiam i czekam na sugestie
            Jurek

            Komentarz

            Pracuję...