Wysokie obroty jak jest cieplo.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • xwojto
    Classic
    • 2010
    • 8

    Wysokie obroty jak jest cieplo.

    marbab dzięki, a co lepszego w lustrach po FL?
    co do radia to jeszcze nie zmieniłem na sterownik CH. czy soft jest w Columbusie, to muszę spytać miska bo od niego brałem. mam nadzieje że będzie to banglało bo mowili mi że konieczna będzie wymiana maxi-dota.
    zastanawiam się właściewie czy przełożę 1:1 zegary z FL??
  • wilq
    Drive
    • 2009
    • 62

    #2
    Wysokie obroty jak jest cieplo.

    Witajcie,

    Mam problem ze swoja czesia. Generalnie to jak jest zimniej niz 10 stopni i silnik jest zimny to odpala dobrze, na jakis tysiac orotow i odrazu spadaja na 800-900. Wszystko w normie.
    Natomiast jak jest cieplej na dworzu, powyzej 10 stopni to jak odpalam zimny silnik to wchodzi na 1250 (okolo) i trzyma takie obroty. Sprobowalem lekko przegazowac ale bez efektu. Jak zaczynam jechac to po okolo km jak sie zatrzymam albo wrzuce na N to obroty juz chodza normalnie, jakies 800.
    Jak zgasze silnik i uruchomie to obroty odrazu w normie.
    Jak uruchamiam cieply silnik po jezdzie to jest wszystko ok.

    Niechce tak jezdzic poniewaz ciezko jest jezdzic wolno z automatem jak silnik trzyma ponad 1200 obrotow bo samochod chce jechac do przodu, a wiadomo biegi zmienia sam wiec po chwili jade na 3 z duzo za duza predkoscia... jak na manewrowanie na parkingu.

    Kodow bledow odnosnie silnika nie ma. Wskazywac blad wspomagania kierownicy i radio. Jak wroci moje lepsza polowa z pracy to sprawdze dokladnie ktore kody bledow. Kontrolka od wspomagania nie swieci, znaczy gasnie normalnie jak wszystkie inne po odpaleniu.


    Mial ktos z Was podobny problem z obrotami? Prosze o jakies podpowiedz co to moze byc.

    Pozdrawiam Mariusz.
    sorki za brak polskich liter

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz vagiem przed opaleniem jaka ECU widzi temperature .byc moze czujnik do wymiany lub przepustnica do mycia i adaptaci . sprawdz jeszcze czy w skrzyni kiegów nie ma błedów
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ducker24
        Rider
        • 2011
        • 286

        #4
        stawiam na czujnik temperatury :?:

        Komentarz

        • wilq
          Drive
          • 2009
          • 62

          #5
          Dzieki za podpowiedzi. Sprawdzalem i w skrzyni bledow brak. Od jutra rana bede sprawdzal temperature kompem, jak jest czujnik do wymiany to pewnie wyswietli jakas kosmiczna wartosc albo "cuda na kiju". Na bierzaco bede sprawdzal.

          A z tym wspomaganiem wyswietla mi to:

          Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549.lbl
          Part No SW: 1K0 953 549 BR HW: 1K0 953 549 BR
          Component: J0527 051 0101
          Coding: 0010012
          Shop #: WSC 73430 790 00000

          5 Faults Found:
          00576 - Terminal 15
          012 - Electrical Fault in Circuit
          00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
          012 - Electrical Fault in Circuit
          00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
          012 - Electrical Fault in Circuit
          01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
          012 - Electrical Fault in Circuit
          00885 - Ignition Switch (D) Terminal 50
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

          Jakies pomysly co mu nie tak? Dodam ze wspomaganie ani na chwile nie zawodzi, ani nie ma jakis dziwnych zachowan.
          sorki za brak polskich liter

          Komentarz

          • ernestowski
            Ambiente
            • 2012
            • 228

            #6
            Na początku stawiałem na problemy z czujnikiem położenia pedału gazu, ale po logach wychodzi, że to stacyjka albo problemy z wiązką odchodzącą od kierownicy.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              wymien bebenek od stacyjki i sprawdz kostke
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • ducker24
                Rider
                • 2011
                • 286

                #8
                576 Terminal 15 (stacyjka)
                883 Włącznik zapłonu (terminal S)
                884 Włącznik zapłonu (terminal X)
                885 Włącznik zapłonu (terminal 50)
                jak widzisz wszystko dotyczy stacyjki zrób jak koledzy wyżej piszą posprawdzaj kabelki i wymień kostkę w stacyjce
                ernestowski, z tym pedałem gazu to też bym się zastanawiał
                jak nie ma błędów od cz temp to całkiem możliwe

                Komentarz

                • Rosomak
                  L&K
                  • 2011
                  • 1365
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  wilq, a to nie będzie to dogrzewanie katalizatora opisane np. w tym temacie...?
                  Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                  http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                  Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                  Komentarz

                  • wilq
                    Drive
                    • 2009
                    • 62

                    #10
                    mkania777, preczytalem ten temat i wydaje mi sie ze to nie to, jak jest zimny i dziala dobrze to reczywiscie jak zimno to obroty trzyma okolo 1000, a jak cieplo i uruchomi sie dobrze to obroty spadaja do 800 a jak silnik ma conajmniej 20 stopni to obroty 700 (slyszalem ze normalne dla beznyny z automatem).
                    Tak nawiasem mowiac, to czasy ssania na lince pamietam bardzo dobrze, duzy fiat, potem poldek a i w miedzyczasie sierra z gaznikim i automatycznym ssaniem sie trafila, to dopiero byla ciekawa przygoda na zimno.

                    Wlasnie bylem w aucie i je odpalalem z podlaczonym kompem, jak na zlosliwosc rzeczy martwych, silnik odpalil idealnie, znaczy jak zazwyczaj dobrze. Trudno bede polowal dalej.

                    A czy moglibyscie podrzucic mi numer czesci do kostki w stacyjce? Nie mam dostepu do etki, przynajmniej narazie.

                    Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam
                    Mariusz.
                    sorki za brak polskich liter

                    Komentarz

                    • ducker24
                      Rider
                      • 2011
                      • 286

                      #11
                      Stacyjka

                      4B0905849 włącznik zapłonu czyli kostka w stacyjce
                      8D0971975 oprawa łącząca włącznik zapłonu

                      Komentarz

                      • wilq
                        Drive
                        • 2009
                        • 62

                        #12
                        Znowu ja 8)

                        Zainstalowalem etke, jak narazie raczkuje i proboje wyszukac interesujace mnie rzeczy. Chwilowo z mizernym rezultatem.

                        Czy bylby ktos tak uprzejmy i podrzucil mi info ile jest czujnikow temperatury jest w moim silniku? Znalazlem powietrza. Znalazlem jeden dwupinowy wody, jest po prawej stronie silnika patrzac od przodu auta. Odpialem go, wskaznik temp dalej dzialal wiec to chyba ten od kompa? Dobrze to rozumiem?
                        Jesli tak to gdzie jest ten od zegarow? Gdzies znalazlem informacje ze niby czteropinowy powininen byc ale rozumiem ze nie koniecznie przy tym silniku. Wedlug etki, narazie, zlokalizowalem tylko jeden.

                        Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam
                        Mariusz.
                        sorki za brak polskich liter

                        Komentarz

                        Pracuję...