[O1] podcisnienie serwo.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • izapie
    Drive
    • 2008
    • 83

    [O1] podcisnienie serwo.

    Bosmanek, dzieki przydalo by sie jakis spot znow zorganizowac,chyba ze znow przed swietami(bozego narodzenia) :roll:
  • ziutsane
    RS
    • 2007
    • 2376

    #2
    [O1] podcisnienie serwo.

    Cześć
    Mam pytanie. Czy rurka z aukcji może być zastąpiona wersją silikonową np. taką jak sprzedają na fmic.pl?
    Informacje o PRZEWÓD SERWA AUDI A3 VW BORA GOLF IV 1J0612041AT - 2399952140 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2012-06-23 - cena 40 zł


    Moja jest pęknięta i szukam alternatywy.

    Z góry dzięki za pomoc i sugestie.

    Pozdr.
    Bartek
    Radio: C90r+XDP210EQ
    Kable:Opt,Skyline,50 mm
    Wzm:XES M1+FP 1.800
    Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

    Komentarz

    • fryta1979
      Ambiente
      • 2010
      • 188

      #3
      Wystarczy wezyk gumowy zbrojony o odpowiednim rozmiarze.

      Komentarz

      • Krzych
        Rider
        • 2005
        • 671

        #4
        Zwróć uwagę, że na oryginalnym przewodzie jest zaworek zwrotny, szczególnie w silniku benzynowym jest on niezbędny dla prawidłowego działania wspomagania hamulca.
        Chyba w przypadku hamulca nie warto improwizować za 40zł?
        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
        www.chiptuning.katowice.pl
        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

        Komentarz

        • ziutsane
          RS
          • 2007
          • 2376

          #5
          Nie chcę improwizować, ten wężyk jest sztywny i kruchy. Dlatego pytam. Zaworek mam, chodzi mi tylko o odcinek, który dochodzi od zaworka do serwo.
          Pozdrawiam
          Bartek
          Radio: C90r+XDP210EQ
          Kable:Opt,Skyline,50 mm
          Wzm:XES M1+FP 1.800
          Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

          Komentarz

          • Krzych
            Rider
            • 2005
            • 671

            #6
            Ważne jest by wężyk był odpowiedni sztywny i do pracy w podciśnieniu, nie może być za miękki żeby go podciśnienie nie zassało i nagle zamknie się dopływ podciśnienia do serwo.
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz

            • phrix
              L&K
              • 2007
              • 1000
              • Audi
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Wystarczy wezyk gumowy zbrojony o odpowiednim rozmiarze.
              Zwyczajny wężyk zbrojony nawet grubościenny będzie zasysany. W motoryzacyjnym idzie kupić wężyk vacu - jest jakby plastikowy nie załamuje się, kilka złotych to kosztuje.
              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

              _

              Komentarz

              Pracuję...