Zwróć uwagę, że na oryginalnym przewodzie jest zaworek zwrotny, szczególnie w silniku benzynowym jest on niezbędny dla prawidłowego działania wspomagania hamulca.
Chyba w przypadku hamulca nie warto improwizować za 40zł?
Nie chcę improwizować, ten wężyk jest sztywny i kruchy. Dlatego pytam. Zaworek mam, chodzi mi tylko o odcinek, który dochodzi od zaworka do serwo.
Pozdrawiam
Bartek
Radio:C90r+XDP210EQ Kable:Opt,Skyline,50 mm Wzm:XES M1+FP 1.800 Glosniki:SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Ważne jest by wężyk był odpowiedni sztywny i do pracy w podciśnieniu, nie może być za miękki żeby go podciśnienie nie zassało i nagle zamknie się dopływ podciśnienia do serwo.
Wystarczy wezyk gumowy zbrojony o odpowiednim rozmiarze.
Zwyczajny wężyk zbrojony nawet grubościenny będzie zasysany. W motoryzacyjnym idzie kupić wężyk vacu - jest jakby plastikowy nie załamuje się, kilka złotych to kosztuje.
Komentarz